Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwnie "pipka" trzy razy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. Stalo się to z dnia na dzień. Po przekręceniu zapłonu pipka trze razy. Nic się nie wyświetla, nie ma na desce żadnych ostrzeżeń. Dzisiaj bylem sprawdzić aku i wszystko jest ok. Sprawdzali do na rozruchu i normalnie i pokazuje wszystko praktycznie idealnie. Dzieje się tak cały czas, czy auto jest cieple czy zimnie i tak pipka i tak...

Opublikowano

VAG może coś podpowie.

Opublikowano

Właśnie nie wiem dlaczego ale spotykam się z tym nie pierwszy raz.

Ogólnie jak coś jest nie tak powinna się zapalić kontrolka świec żarowych, a nie zapala się, nawet w trybie awaryjnym. U Ciebie zapał błąd i nie sygnalizuje nie wiem dlaczego, mam to samo u siebie w A6.

Tak jak koledzy napisali podepnij VAG i wklej błędy.

Opublikowano

Podaje to co udalo mi sie wymodzic ;)

VCDS-Lite Version: Release 1.2

Tuesday, 12 November 2013, 19:47:46:0

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL

Controller: 8D0 907 401 G2t

Component: 2.5l/4VT EDC 0000SG D61

Coding: 02003

Shop #: WSC 06325

VCID: CEEF6D3B19CF

2 Faults Found:

00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00546 - Shareware Version. To Decode all DTCs

49-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8D0-820-043-1D.LBL

Controller: 8D0 820 043 M

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D54

Coding: 00063

Shop #: WSC 06325

VCID: 2A2781ABC5E7

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI8.LBL

Controller: 8D0 959 655 J

Component: Airbag Front+Seite 0001

Coding: 00106

Shop #: WSC 06325

VCID: 3D0DBAF72469

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-xxx-17.LBL

Controller: 8D0 919 861 F

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D15

Coding: 01160

Shop #: WSC 00000

VCID: 341B9FD31723

IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0X1052259

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: None

Controller: Bit teA dre sst

Component: e 17 eingeben

VCID: CEEF6D3B19CF

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12865

Shop #: WSC 06325

VCID: 2C2B87B3CF13

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to Plus

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

End --------------------------------------------------------------------------------------------------[/size]

Opublikowano

inspekcji nie ma bo kasowałem(service inspekt). Aku było sprawdzane i jest tak jak ma być. Jedynie co to mi się świeci czasami od hamulców. Raz zaświeci a raz nie. Zapewne tylko kończą się klocki.

Opublikowano

A mnie się wydaję jednak, że kończy się aku. Ostatnio też tak miałem pikało i świeciło hamulcem, olałem. Myślałem, że płynu do ham. muszę dolać a po 3 dniach już go nie odpaliłem :hi:

Opublikowano

Głupoty napisali ktoś miał słaby aku i mu piszczało więc u Ciebie będzie to samo.

Z błędów które dałeś nie widzać żeby to był aku bo by były sygnały że za niskie napięcie więc to odpada.

Najpierw musisz pousuwać błędy, ponieważ nikt Ci nie odpisuje to ja spróbuję Ci pomóc ale odrazu mówię że specjalistą nie jestem:

pierwszy bład oznacza uszkodzony czujnik powietrza dolotowego temperatury, podobno po jego uszkodzeniu autko miało by odpalać niewiele gorzej

drugi to jest cos z immobilajzerem, w twoim roczniku dość częsty objaw też miałem to samo

Ogólnie jak się któryś z kolegów nie odezwie co ma pojecie o tym to musisz podjechać do kogoś kto takimi rzeczami się zajmuje. Czujnik raczej do wymiany i już, gorzej z immo.

---------- Post dopisany at 08:29 ---------- Poprzedni post napisany at 08:24 ----------

Aha masz jeszcze błędy w centralnym. Niedługo przestanie się zamykać autko, bo masz gdzieś nieszczelność w układzie pneumatycznym zamykania zamka. Widzę też że ktoś coś grzebał w tym zamku, próbował może immo dopasować i może coś przekombinował.

Opublikowano

Dzieki bardzo za odpowiedz. Podjade do kumpla co robi tylko przy niemcach a w szczegolnosci przy audi. Z imo to o tyle wiem ze jest wyciagniete z kkuczyka i wystawione kolo stacyjki bo mam pilot polamany i grot sklejony.

---------- Post dopisany 17-11-2013 at 09:43 ---------- Poprzedni post napisany 14-11-2013 at 15:14 ----------

Wszystkie błędy skasowane i jak narazie nie wracaja. Zostal tylko błąd z tym czujnikiem temperatury powietrza zasysanego. Z tego poczytalem znajduje sie on w przeplywomierzu. Wystarfzy wymienic czujnik czy przeplywke? A swoja droga to dalej pipka bo nie mialem okazji wsadzic nowego aku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...