Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bagnet, jaki powienien być?


BartriczkoSM

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, mam problem w swojej a4 z silnikiem AFN, mianowicie mam bagnet lecz jest w nim coś ułamane, patrzyłem na takie bagnety na allegro i nie mają tego plastiku co jest u mnie, wszystko wyglądają tak:

31012010099.jpg.

Mogłby ktoś wrzucić zdjęcie dobrego bagnetu z silnika AFN ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to cos to przedluzenie tej metalowej rurki co wychodzi z silnika. nie jest to czesc bagnetu, bagnet sie w to wklada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dostania w ASO za 16zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no napewno bo wtedy bagnet nie wchodzi na odpowiednia glebokosc. ja to kupilem w motoryzacyjnym za chyba 4 zlote jakis czas temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja mam trochę inne pytanie .

Mam u siebie najprawdopodobniej trochę wyrobioną tą prowadnicę i bagnet do pomiaru poziomu oleju w silniku wchodzi w nią luźno.

Czy może to mieć jakieś skutki uboczne ? czy jest szansa żeby podczas jazd tamtędy mógł wydostać się olej (niby jak) ? Przecież niektóre auta mają też tak luźno wkładane bagnety

Poza tym, nawet jak ta prowadnica nie jest wyrobiona i dobrze trzyma , to i tak ona nie jest całkowicie szczelna. To sam plastik bez żadnych oringów.

Autem jeżdżę już tak z 1,5 roku i nie zauważyłem nic niepokojącego .

Wiem że taka prowadnica to groszowe sprawy , ale po co wymieniać jak nie ma takiej potrzeby .

Mój silnik to AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a ja mam trochę inne pytanie .

Mam u siebie najprawdopodobniej trochę wyrobioną tą prowadnicę i bagnet do pomiaru poziomu oleju w silniku wchodzi w nią luźno.

Czy może to mieć jakieś skutki uboczne ? czy jest szansa żeby podczas jazd tamtędy mógł wydostać się olej (niby jak) ? Przecież niektóre auta mają też tak luźno wkładane bagnety

Poza tym, nawet jak ta prowadnica nie jest wyrobiona i dobrze trzyma , to i tak ona nie jest całkowicie szczelna. To sam plastik bez żadnych oringów.

Autem jeżdżę już tak z 1,5 roku i nie zauważyłem nic niepokojącego .

Wiem że taka prowadnica to groszowe sprawy , ale po co wymieniać jak nie ma takiej potrzeby .

Mój silnik to AFN

:facepalm::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm::grin:

Może coś więcej do powiedzenia niż tylko dwie emotikonki ?

Chyba że masz erotyczne skojarzenia z drugim zdaniem :grin:

Może dla ciebie pytanie śmieszne, a dla mnie istotne więc proszę ciebie o trochę wyrozumiałości . :facepalm:

Bo na logikę musiała by być zatkana odma żeby tam doszedł olej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz jezdzic bez tego i jak silnik zdrowy to nic sie nie bedzie dzialo ,gorzej jak silnik trup to ci olej-u opary zarzygają maske :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to ja miałem zdrowy silnik bo nie pluł :)vp-tdi [/b zrozum kolegę, chce się czegoś dowiedzieć :)

Nawiasem mówiąc to wątpię, że by przez bagnet wywalało olej gdy silnik pracuje. Nigdy się z tym nie spotkałem w żadnym dieslu, a co innego z korka na pokrywie zaworów. Mam rację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...