ucho.77 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Proszę o analizę logów Statyczne: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 013) Log (5 - 014) Log (6 - 018) Log (7 - 007) Basic Settings: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Dynamiczne: Log (0 - 000,000,000) Log (1 - 003,003) Log (2 - 001) Log (3 - 008) Log (4 - 010) Log (5 - 004) Log (6 - 011) Dzięki
german81 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 poczatek wtrysku do porawki i geometria sie lekko przycina .
ucho.77 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 geometria sie lekko przycina . możesz trochę jaśniej:eusathink:
german81 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 po prostu geometria sie zacina i nie reguluje doładowamnia płynie w przedziale od 1600-2500 obr co ma wpływ na dynamike auta . spróbuj przegonic auto i powtórzyc logi jesli to nie pomoze to turbina do czyszczenia.jesli to zlekcewarzysz to za jakis czas bedziesz miał tryb awaryjny .
ucho.77 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Opublikowano 16 Listopada 2013 to chyba już się zaczyna z awaryjnym bo czasem go zamula i esp się zaświeca
ucho.77 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 :eusathink:Jedyny błąd ktory się zapisywal był sporadyczny, spowodowany brakiem zaplonu przez dodatkowe zabezpieczenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się