MIIKEW 0 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 witam notorycznie pojawia mi sie błąd N156, czy wiecie jak sprawdzić ten zawór ? gdzie on jest u mnie ? może jakieś zdjęcie z etki ? dzięki i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 pozycja 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 wielkie dzięki, wiesz może jak go sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 trzeba zmierzyc omomierzem wartosc rezystancji pomiedzy jego kontaktami. prawidlowa wartosc to 25-35 Om Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 no i jest 31 ohm > a błąd sie pojawia cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 no i jest 31 ohm > a błąd sie pojawia cały czas szukaj problemu w przewodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 przeleciałem powierzchownie przewody i nie widze nigdzie oznaki przerwy czy czegoś tam, jakbym wiedział gdzie one idą z drugiej strony to bym sprawdził omomierzem czy nie mają za dużej rezystancji, wyświetla mi sie też błąd sondy lambdy ale to chyba nie ma znaczenia natomiast te dwa błędy powodują że spalanie benzyny mam na poziomie 12-13 L przy dość oszczędnej jeździe aż sie boje pomyśleć ile by zjadł jakbym mu kickdowna powciskał pare razy aż nie moge uwierzyć że te dwie rzeczy mają taki duży wpływ na spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
create2fight 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 sonda ma bardzo duzy wpływ na spalanie zmien sobie ja i powinno byc duzo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
safek1 0 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Kolego sąda lambda to jeden z najważniejszych elementów poza przepływomierzem powietrza i czujnikiem temperatury który ma wpływ na ustalenie dawki wtryskiwanego paliwa do cylindrów, a odnośnie zaworu N156 musisz podać cały opis błędu aby można było tobie pomuc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIIKEW 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 tu są moje błędy i jeszcze inne problemy jakie mam z bryczką http://www.a4-klub.pl/smf/b5_arg_ogolny_problem_z_elektryka_pojawiaja_sie_kolejne_bledy-t41611.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się