marys 0 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam! mam pytanie czy jest sens wycinać Katalizator z 1.8T czy to coś da, czy będzie lepiej słychać silnik? czy tylko zaszkodzi taki zabieg. Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTD_RFD 0 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Wyciąć można szybko ale co tam wstawisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 no jak to co tam wstawi? DP (downpipe) jest na forum lista na grupowe zakupy tych właśnie elementów w niezłych cenach. W tym silniku niestety jest druga sonda diagnostyczna którą trzeba oszukać tulejką (wspawana w DP - raczej się to nie sprawdza) lub usunąć ją programowo u tunera przy okazji zmiany softu (virusa). Lepiej będzie słychać turbinkę która będzie nieco szybciej reagować na gaz. Pozbycie się kata w silniku turbodoładowanym to moim zdaniem podstawa. Jak byś użył szukajki to na pewno znalazł byś sporo tematów o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Jeżeli będziesz coś więcej modził np. wydech , wirus , f- mic ,dp. to da i to sporo. Lecz jeśli chodzi tylko o wycięcie kata to niewiele + błąd na kompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marys 0 Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 właśnie chciałbym poddać audi Virusowi nawet dodałem wątek gdzie się udać w kujawsko pomorskim by nie spaprali roboty. Czyli mówicie lepiej wyciąć i wtedy jechać po virus i będzie grało no i co tam włożyć zamiast kata? zaznaczam ze jestem laikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Jeżeli będziesz coś więcej modził np. wydech , wirus , f- mic ,dp. to da i to sporo. Lecz jeśli chodzi tylko o wycięcie kata to niewiele + błąd na kompie. 1. w b5 jest lambda przed katem, błędu nie wywali 2. w twoim b6 kasujesz drugą sonde i też nie ma błędu 3. nawet bez dalszego modzenia ma to sens bo zapchany kat przymula silnik i zanieczyszcza jeszcze bardziej 4. !!!!!!!!!!!! Co drugi temat w "wydechach" to co sie stanie i czy warto wyciąć kata! na 3ciej stronie dwa tematy po 25 stron, milej lektury: http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/out-katalizatora-skutki-265780/ http://a4-klub.pl/uklad-wydechowy-100/b5-adr-warto-wyciac-katalizator-1140/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Tylko w AEB i APU nie było drugiej sondy za katem, we wszystkich nowszych jest nie wprowadzaj w bład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Sory, memory, źle popaczałem na kod silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hulek516 0 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 koledzy ja tez myślę nad tym i mam zamiar wspawać strumienicę w to miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marys 0 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 czyli rozumiem to tak jechać do fachowca niech zrobi swoje wytnie wstawi rurkę, a ja nie muszę martwić się żadnymi błędami bo ich nie będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Tylko w AEB i APU nie było drugiej sondy za katem, we wszystkich nowszych jest nie wprowadzaj w bład. i w AJL nie było 2-giej sondy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu 1 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Lepiej kup downpipe, duży wydatek to nie jest, ale napewno przyoszczedzi ci pare groszy w razie gdyby "Stasiu" miał zastrzeżenia co do przeglądu.... Jak masz AEB to po wycięciu, czy też wstawieniu DP nic ci nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 Przypominam jak brzmi temat: B5 ANB Sens wycięcia katalizatora A silnik ANB ma drugą sondę! Najlepiej tak jak już pisałem usunąć ją programowo! Zakup downpipe (DP) zwraca się po sprzedaży kata więc koszty zerowe, jak lubisz druciarstwo to możesz oczywiście wspawać kawałek jakiejś rurki która długo nie wytrzyma. Tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbert03 0 Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 A w 1.8 ADR jest druga sonda ?, i jak wytne kata to bedzie wszystko Ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marys 0 Opublikowano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2013 Przypominam jak brzmi temat:B5 ANB Sens wycięcia katalizatora A silnik ANB ma drugą sondę! Najlepiej tak jak już pisałem usunąć ją programowo! Zakup downpipe (DP) zwraca się po sprzedaży kata więc koszty zerowe, jak lubisz druciarstwo to możesz oczywiście wspawać kawałek jakiejś rurki która długo nie wytrzyma. Tyle w temacie. nie druciarstwo odpada, ten downpipe się założy. Dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1806 0 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Jak kolega wyciął kata z 2.0 benzyny to zrobiło się trochę głośniej, słychać taki charakterystyczny dźwięk jakby buczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się