bossms Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Witam Poczytalem forum ale nie znalazlem odpowiedzi na moj problem mianowicie podczas jazdy na z mala predkoscia na wysokim biegu (wiem ze tak sie nie jezdzi), tzn. 60 km i 5 bieg tak ze na obrotomierzu jest ok 1000 slychac stuki z komory silnika. najczesciej podczas przyspieszania. bylem u diagnosty stwierdzil ze napinacz paska klinowego, zostalo to wymienione ale dalej stuka (troche mniej). gdy zalacze klime to stuki sa wyrazniejsze. co sadzicie o moim problemie czy to koniec sprezarki? czytalem na forum o podobnym problemie ale tam forumowicze slyszeli piski a ja mam wyrazne stuki. Prosze o rade za co sie zabrac w pierwszej kolejnosci.
letallec Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Mysle ze to przeguby. Z tej predkosci, z Twoim momentem, to "oddychają rękawami". A moze masz jeszcze chipa?
bossms Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Ale diagnosta ruszal na recznym i tez przy 1000 slychac bylo stuki. poza tym gdy jade w mocnych skretach to nic nie slychac. nie mam chipa.
letallec Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Skoro to sie dzieje tylko podczas jazdy, to musi byc cos z jezdnego.
bossms Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2008 wlasnie nie tylko podczas jazdy. bo ruszanie na recznym to nie jazda. auto wtedy nawet nie przejechalo 1 cm.
habeta Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 moze sprawdz poduszki silnika wątpie żeby to był kompresor z klimy!gdy zalaznczas klime obciażasz silnik i bardziej nim narywa
Gość xxxxx45 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 w tych modelach sprezarka pracuje cały czas nawet jak klima jest wyłaczona,po właczeniuklimy przechodzi z biegu jałowego na regulowana wydajnośc zaworem ,wiec stawiałbym na sprężarke
bossms Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 wczoraj uzupelnilem gaz w sprezarce (i olej) i dalej tak samo slychac stuki. dzis jeszcze wymienie pasek. i odpale go bez paska. zobaczymy[br]Dopisany: 13 Sierpień 2008, 13:26 _________________________________________________pasek wymieniony (napinacz tez) dalej sa stuki, moj mechanik nie wierzy ze moga byc poduszki do wymiany. gdzie jeszcze szukac tych stukow?
kadiA4 Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 Witaj chyba mam podobny problem ostatnio mech powiedziaiał mi ze musze wymienić pompe od klimy bo może mi się rozsypać bo żęgoli. Czy ktoś z klubowiczów wie ile taka pompa kosztuje i gdzie szukać??????? z góry dzięki za infooo
letallec Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 wie ile taka pompa kosztuje i gdzie szukać??????? z góry dzięki za infooo Mi powiedzieli 800PLN + wymiana. W ASO duuuuużo drożej(ok. 2000). Ale wymieniłem olej i jest trochę lepiej. Zamierzam jeszcze z tym pojeździć.
MAJKI Opublikowano 22 Listopada 2008 Opublikowano 22 Listopada 2008 Ja mam to samo jak np chce ruszyc z 1 biegu bez gazu i od jakiegos czasu juz na wolnych obrotach, własnie wrociłem z serwisu "auto- Danecki" Diagnoza 100% wymiana sprzęgiełka w kompresorze klimatyzacji.
bossms Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 W moim autku w koncu po zmianie chyba na 3 mechanika okazalo sie ze trzeba wymienic rolke od alternatora (te po ktorej przesuwa sie pasek klinowy). teraz jest blogi spokoj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się