djzak Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 siema ..mam ostatnio dziwne objawy mianowicie w korku temp silnika na blacie pokazuje dosc czesto 110 stopni tak samo jak go zgasze i bylo 90 ..to po odpaleniu doslownie minute po jest 110 .. sprawdzielm dzis vagiem bledow niema ale -> igniton taming w silniku po pozycji 003 ma 19.5 stopnia a na dworzu bylo 9 ..niewiem ocb Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com a tutaj jest 50 stopni i ten czujnik pada skoro pokazuje 50 mimo 9stopni na zewnatrz na zimnym silniku .. ta temperatura zmieniala sie w gore dopiero w rozgrzewaniem silnika znaczy o 60 na blacie wskazywalo prawidlowo ..a na zimnym nie Uploaded with ImageShack.com czyli ktoryc zyjnik do wymiany gdzie on sie znajduje --> to ten co jest w krućcu wodnym za silnikiem ? i jeszcze jedno ..jak sprawdzic przeplywke auta w benzynie ktore logi zrobic postojowe i dynamiczne ..albo oglem ktore logi do sprawdzenia silnika ...
german81 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 jesli masz silnik taki jak w opisie to temperature silnika sprawdzasz w bloku 1 silnika . sprawdz temperature rano przed odpaleniem i jak bedzie nagrzany do 90 sprawdzasz temperature w silniku i w liczniku w bloku 3.
djzak Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 zapomnialem dodac ze chodzi mi o b5 adr 1.8 ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:42 ---------- no i widac z printow ze w liczniku na zimnym masz 50 stopni ..a na cieplym pokazuje juz wmiare to samo co w bloku silnika..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się