seba1988 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Zwracam się do Was z ogromną prośbą o pomoc w znalezieniu oraz uszczelnieniu mojej Audi ponieważ niedawno była sytuacja, że po deszczach zwariował mi paliło się abs, esp nie działały wycieraczki ani szyby i kilka innych. Raczej winny był za to zalany moduł komfortu. Jest troszkę o tym na forum ja wiem. Ale niestety pracuję w takiej branży, że nie mam kompletnie czasu ani warunków żeby wziąć się za to bo pracuje od 7-20. Mogłbym oddać do mechanika, ale mam złe doświadczenia jak do tej pory. Więc pytam czy znajdę tutaj kogoś z Warszawy kto pomoże mi uporać się z tym? Oczywiście nie za darmo
porki18 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Kolego to chyba nic trudnego. Sprawdź przy przejściu pod komputerem silnika albo po drugiej stronie przy nagrzewnicy. Obudowa filtra kabinowego ma taką piankę pod spodem może tamtędy leci Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
seba1988 Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 dzisiaj wziąłem się po 13nastu godz pracy za rozbieranie. Nie miałem sporo czasu a sił tym bardziej więc wyjąłem akumulator lecz tam nie było nic zatkane . To co mnie się wydaje to pod obudową komputera(czyli żeby go wyjąć trzeba wyjmować całe podszybie i nie wiem czy nie mechanizm wycieraczek) leci do środka i przy pedale sprzegła a potem moduł komfortu. Czy to nie trudne? Zależy dla kogo. Poza tym nie mam kompletnie sił po pracy a muszę to zrobić na dniach zanim znowu mi się zamoczy. Jestem w kropce. Sam sobie z tym nie poradze uwierzcie...
Marcino87 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 a robiłeś coś kiedyś koło ecu silnika z samej wawy jesteś ?
seba1988 Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 nie robiłem nic bo niedawno go kupiłem. Tak jestem z Ursynowa
KUBAS2012 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Jest podobny temat, swoje auto zakupiłem dwa tygodnie temu i miałem podobny ból, mokra podłoga od strony kierowcy okazało się że jakiś paprok grzebał coś przy kompie i lewej śruby ( która jest w środku obudowy od kompa ) w ogóle nie przykręcił, skutkowało to tym że woda leciała pod kompem i na wszystkie przekaźniki itd
Madbar Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Jest podobny temat, swoje auto zakupiłem dwa tygodnie temu i miałem podobny ból, mokra podłoga od strony kierowcy okazało się że jakiś paprok grzebał coś przy kompie i lewej śruby ( która jest w środku obudowy od kompa ) w ogóle nie przykręcił, skutkowało to tym że woda leciała pod kompem i na wszystkie przekaźniki itd Ten temat mnie spotkał w tym roku w w wakacje. Wracaliśmy znad morza. I po 380 km na 8km przed domem auto weszło w tryb awaryjny i nie reagowało na gaz. Na stałe max 1200 obr/min i ani jednego więcej. A to się zdarzyło właśnie w trakcie ulewy. Okazało się, że zaciekła i zaśniedziała wtyczka od wiązki pedału Gazu na wejściu do EKU. A to dlatego, że jakiś ku...s, który grzebał przy tym aucie, kiedyś zanim go kupiłem to przykręcając obudowę ECU zapomniał/niechciało mu się wkręcić jednej ze śrubej trzymających tą obudowę i dociskających ją do uszczelki przejścia przez nadwozie. Robota nie jest skomplikowana. Tych śrubek jest 5 albo 6. Z czego z tyłu są dwie w narożnikach. Do tylnych da się dostać po poluzowaniu listwy podszybia( przy demontażu trzeba uważać, żeby jej nie połamać). Trzeba użyć wkrętaka Torx 20 ew 25, albo 30. Nie pamietam w tej chwili. Przednie i boczne są dostępne bezpośrednio po podniesieniu maski. Nie trzeba nic wyciągać. Ani aku, ani mechanizmu wycieraczek, ani nawet zdjemować wycieraczek. Narzędzia potrzebne to: grzechotka 1/4" taka mała i zestaw bitów TORX, a do jednej śrubki pod poszybiem od strony zwnetrznej, to najlepiej przedłużka z 15cm i na niej bit torx i ten zestaw przechodzi przez poluzowane podszybie przez otwór od osi wycieraczki obok niej i wszystko pięknie dokręcisz... Wyśłij mi na PW swój mail, to prześlę Ci fotki, jak to zrobić.
Marcino87 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 nie robiłem nic bo niedawno go kupiłem. Tak jestem z Ursynowa będę może nie długo w wawie mogę pomóc
fafnasty Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 hehe mi zalało kostki pod ECU w środku urlopu w Chorwacji miałem ze soba vaga pierwsza mysl na szybko po zobaczeniu błędu z vaga - potencjometr zwarcie do masy brak połączenia i se myślę chu... odpalam w telefonie neta bo w terenie byłem szybko na forum A4Club i po 5min wiedziałem ze to raczej nieszczelność pod ecu a wcześniej auto myłem podstawiłem przodem do słońca rozebrałem podszybie po 3 fajkach 2 tajgerach i jeszcze jednej fajce Mydelniczka jak nowa i poszli:decayed: zaczepiłem servis 0000 w Zadzrze nowa uszczelka pod obudowę ecu ok 90kun pod servisem 15min i zrobione.... TAKA TO BYŁA PRZYGODA:grin:
GreGoriO Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Ja wszelki wypadek zrobilem sobie małą dziurkę w zagłębieniu, wiertełkiem 2mm Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
kapa123451 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Okrecenie obudowy to 10 max 15 min. Umnie było to samo, jakis baran zapomniał srubeczki wkrecic i tak sobie woda po kabelku sciekała do czujnika pedału gazu i BŁĄD, (ESP 1200-1300 obrotów i nic nie mozna zrobic) po uszczelnieniu i wkreceniu srubki wszystko OK
seba1988 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 dzięki już sobie poradziłem.
colak Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Witam Tak jak koledzy piszą zacznij od kompa najwieksze prawdopodobieństwo, następnym etapem to zadarcie tapicerki i sprawdzenie odpływu z klimy choć teraz nie jeździsz na klimie zapewne wiec to opada ale warto sprawdzić , jak bedziesz miał zadarta tapicerkę ty do srodka a ktoś niech polewa ci auto wodą i zlokalizujesz którędy woda ci sie dostaję natępnie silikon i do przodu ja dawno temu tak sobie poradziłem z takim problemem Powodzenia pozdrawiam colak.
danielo940 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witam Mam podobny problem gdy kupiłem auto to było wszystko ok jednak po pewnym czasie woda zaczeła mi się dostawać od strony kierowcy tóż koło pedału gazy , znajomy mi powiedział że to może być zatkany kanalik od szyberdachu ale to sprawdziłem i po polaniu wodą szyberka jest sucho , gdzy jedzie sie w deszcz to jest ok ale podczas mycia zaczyna sie dostawać woda prosił bym a jakąś dobrą rade bo ja nie mam pojęcia co to moze być juz :co:
adamania Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 mozesz miec szybe odklejona ja tak miałem ---------- Post dopisany at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany at 11:53 ---------- posprawdzaj czy ci sie szyba nie odkleja polej po szybie wodę i patrz cz ci się nie leje ja tak miałem sprawdzałem wszystko a to wina szyby
danielo940 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 dzięki wielkie sprawdze jeszcze to . A nie orjętujesz sie ile kosztuje nowe wklejenie szyby ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się