maurycy Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 A4 B5, 1999 r., modelowo 2000 r., 1.8TQ, 150 km, APU. Mam problem, albo z czujnikiem temperatury lub okablowaniem, ale przechodząc do sedna w aucie był następujący problem, temperatura na zegarach przykładowo miała 90 stop. przejechaliśmy kawałek i spadała na 60 stop., sprawdzałem wtyczkę przy czujniku i jak się poruszało kablami to temp. wracała na 90 stop., więc pomyślałem, że jest problem w kablach przy wtyczce. Kupiłem komplet 4 pinów w ASO - nr 000979019E i wymieniłem piny przy wtyczce, stare piny były dość hmm powyginane, także może to miało wpływ. Wyjeżdżam się przejechać temp. trzyma idealnie 90 stop., myślę, super. Zgasiłem auto na 5 min maksymalnie, temperatura opadła dość gwałtownie na 60 stop., ogrzewanie cały czas jest bardzo ciepłe, także wnioskuję, że silnik był ciepły, tym bardziej, że termostat był wymieniany ok. miesiąc temu. Dzisiaj również jeździłem, ogrzewanie cały czas ładnie grzeje i tak w jedną str. droga ok. 20 km, wskazówka leżała na 60 stop., auto postało ok. godzinę i powrót 20 km, zagrzało się i idealnie 90 stop., czy szukacie dalej mam problemów w okablowaniu, czy Waszym zdaniem będzie to wina czujnika? Dziękuję za pomoc.
jacek70 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Do sprawdzenia czujnik temp. ewentualnie termostat.
sokal Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Do sprawdzenia czujnik temp. ewentualnie termostat. Poczytaj, może się przydać: Instrukcja diagnozy czujnika cieczy chłodzącej G2 G62.pdf - A6 C5 - xoslox - Chomikuj.pl
maurycy Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Czy da się zdiagnozować Polskim Vagiem?
cabanmat Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Czy da się zdiagnozować Polskim Vagiem? Raczej VAG COM Musisz zlogować dwie grupy pomiarowe na rozgrzanym silniku. 01-Engine - Grupa 007 17-Instruments - Grupa 003 (tudzież inna musisz patrzeć bo może być np. 004)
maurycy Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Nie pytam o Vag Com, a o Polskiego Vaga, bo taki program posiadam i kabel do niego, więc prosiłbym o rzeczową odpowiedź.
sokal Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 To była jak najbardziej rzeczowa odpowiedź
maurycy Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 A widzisz pytanie? Czy nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Czy da się zdiagnozować Polskim Vagiem?
sony_dark Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Panowie spokojnie, w Polskim Vagu to raczej nie, a zresztą łatwo zdobyć VAG-COMa.
maurycy Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Mam taki kabel, czy obsłuży Vag Coma?
sokal Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Tak, również VCDS Lite. Polski czy ruski, kolega Ci wyżej napisał jakie bloki pomiarowe odczytać, pisze to również w instrukcji do której link Ci podałem. Więc to może Ty zacznij czytać ze zrozumieniem. Poza tym jeśli oczekujesz pomocy to grzeczniej proszę.
maurycy Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-vag-com-kupic-2749/index130.html#post3913414 Czy taki kabelek ogarniem Vag Com, VCDS Lite? Nie... To jest typowy kabel pod Can Commandera. Nie ma to jak podpowiadać głupoty, jak się nie ma wiedzy, dobrze że kabla nie uwaliłem Kolego. Jak ktoś wie, jak zdiagnozować przez Polskiego Vaga to będę wdzięczny za inne niestworzone wymysły dziękuję!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się