kamilpawel22021 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 czy z tych zdjęc mozna sie czegoś dowiedzieć bo podejżewam że coś tu nie gra np z cisnieniem doładowania ?? prosze o pomoc auto jest po wymianie rozrządu . rano cięzko pali gdu jest zimno i puści lekko niebieskawego bąka czy moze to być wina turbo? gdy sciagałem wąż dolotu turbo na wlocie do turbo był olej nie wiem czy to z odmy wytarłem odme odłaczyłem (odma nowa) dziurke zaslepiłem .
Bieniek Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Zrób porządne logi. Jest na forum instrukcja. Problem z odpalaniem po wymianie rozrządu to pewnie wina źle ustawionego kąta wtrysku.
kamilpawel22021 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 albo najprawdopodobniej wogóle go nie ustawiali . amógłbyś kolego mi powiedzieć jak to zrobić dokładnie te logi bo nie za bardzo wiem jak . i nie wiem czy program który mam pozwoli mi na to bo w nie wszystkie funkcje moge wejsc .
Bieniek Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/
kamilpawel22021 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 na nie zarejestrowanej wersji vcd nie wykonam tego musze zrobic register ???? czy dam rade bez wykupienia licencji ??
Czarnybeduin Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Kolego z ciekawości można wiedzieć ile wyniosła Cię wymiana rozrządu tj ile części i ile krzyknął mechanik? Niedługo mnie to czeka i chciałbym porównać ceny mechaników
Bieniek Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Same częsci to po dobrych cena kolo 1500zl.Robocizna pewnie kolo 1000zl.
kamilpawel22021 Opublikowano 24 Listopada 2013 Autor Opublikowano 24 Listopada 2013 ja za czesci dałem 1400 a robocizna 700 zł .
Rekomendowane odpowiedzi