Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z ciepłym ogrzewaniem


Jabcok

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie. Mam nie mały i jakże denerwujący problem. Mianowicie moja a4 cieniutko grzeje. Zastanawiałem się już nie jednokrotnie co jest przyczyną tego... Węże od nagrzewnicy są ciepłe lecz nie gorące jak powinny. Ustawiam temperature HI a tu ledwo co jakby było ustawione jakieś 18 stopni. A jak wezmę już zmiejsze na choćby pół stopnia to w ogóle czuć kolosalną różnice i leci już o wiele wiele chłodniejsze powietrze... Niby słyszałem,ze większość audi tak ma choć osobiście nie miałem przyjemności sprawdzić... Więc pytanie - czy to normalne ( choć pewien jestem,ze nie ) i co ewentualnie może być sypnięte? Proszę o mądre wypowiedzi koledzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

węże od nagrzewnicy powinny być gorące jak wszystkie inne od układu,najprawdopodobniej zapchana nagrzewnica,

audi tak nie ma jak jest wszystko sprawne to nie ma żadnych problemów z ogrzewaniem,u siebie jak dam na HI to leci bardzo gorące powietrze,spróbuj zdjąć oba węże z nagrzewnicy te przy grodzi i podepnij pod jeden króciec wąż z ciśnieniem wody a pod drugi króciec kawałek węża żeby woda wylatywała gdzieś z boku auta i puść wodę i tak kilka razy,raz z jednej strony raz z drugiej,może wypłuka trochę syfu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na lato darmowa klima :decayed:

a teraz Ferdkowe galoty i ciepły kożuszek:grin: a tak poważnie to nic ciekawego bo za oknem już zaczyna mrozić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo, tez na Hi a tu letnie powietrze, płukanie pomogło, tylko ja miałem płukane jakimś środkiem do odkamieniania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom koledzy też myślałem tak zrobić, ale szkoda mi płynu zimowego teraz jakoś ... Ale najwyżej bym się poświęcił i tak zrobił. A powiedzcie jak to potem jest z odpowietrzeniem całego układu? Gdzie się znajdują jakieś odpowietrzniki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy wylocie nagrzewnicy masz na wężu taka dziurkę, zsuwasz węża i czekasz aż zacznie płynąć płyn bez powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z tym płukaniem nagrzewnicy wężem z wodą nie musisz spuszczać płynu,ściągasz oba węże z nagrzewnicy i próbujesz przepchać wodą,płynu zleci ci tyle co jest w nagrzewnicy a możesz jeszcze zbiorniczek wyrównawczy odkręcić i dać go niżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, a mam jeszcze jedno pytanie. Bo na klimatroniku sprawdzałem i mam dwa błędy - mianowicie 02, 07 czyli jakiś czujnik temp. w podsfitce i gdzieś na dolocie powietrza. Czy to też może się jakoś przyczyniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam taki sam problem , na HI powietrze letnie. I jeszcze jedno ciągle podczas jazdy mam tem. równą 90 stopni, zgaszę samochód , odpale za 2 minuty i po odpaleniu temp. wskakuje na 100 stopni. czy to tez nagrzewnica czy czujnik ? nadmienię, że termostat wymienilem i plyn chlodniczy. z góry dzieki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał rarunki do tego to dawno już napewno bym się uporał z tym... A teraz zimno juz jest a pod chmurką nawet się głowy wystawić nie chce. Muszę zacząć od termostatu. Jeśli to nie przyniesie rezultatu to będę płukał nagrzewnice, ale coś czuję nie wcześniej niż po zimie... Jakoś przeżyje te mrozy z lipnym grzaniem . Ale dzięki wam koledzy za pomysły :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...