Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie pali na ciepłym?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jak w temacie. Mianowicie auto 2.0 BPW potrafi po tygodniowym postoju odpalić od pierwszego strzała a wystarczy ze przejedzie jakąś krótką trasę około 50km i po próbie ponownego uruchomienia kreci strasznie ciężko , odpali zgaszę ją i po ponownym zakręceniu kręci normalnie. Rozrusznik po regeneracji ponoć był ok tylko wymienili tuleje. VAG (VCP+K) nic nie pokazuje ładowanie ok zero błędów, logicznie było by postawić na akumulator ale zastanawia mnie sytuacja dlaczego tylko na ciepłym jest problem z rozruchem lub spartolili regeneracje rozrusznika? Może ktoś bardziej doświadczony lub ktoś kto miał podobny przypadek pomoże. :shock3:

Opublikowano

Dużo za wczesny wtrysk paliwa na ciepłym silniku daje taki właśnie objaw.

Do sprawdenia kąt synchronizacji i początku wtrysku.

Przy rozrządzie nie było nic grzebane ?

Miałem też kiedyś takie objawy, jak wpadłem zimą na boisko MKS Mszczonowianka i przy małej ilości śniegu wykręciłem parę ósemeczek na dwójce.

Kotyry wtedy fruwały, a tłoki tak spuchły że się zadusił :decayed::kox:

I przy próbie odpalenia nie miał siły przepychać spuchniętych tłoków w tę i z powrotem :grin:

Po przestygnięciu wszystko wróciło do normy, ale myślę że u Ciebie taki przypadek nie miał miejca :whistling::naughty:

Opublikowano

Przy rozrządzie nie było nic grzebane ?

gdyby coś z rozrządem było nie tak to i na zimnym by źle palił:eusathink:

Opublikowano

Właśnie na zimnym będzie ładnie palił :decayed:

Tak sobie myślę, w PD nie ma za dużo możliwości regualcji poza kątem synchro, a na kąt początku wtrysku wpływ ma temperatura silnika i paliwa, także też czujniki temperatury do sprawdzenia :eusathink:

Opublikowano

Sprawdź vcds ile obrotów ma silnik przy zapaleniu.Musi trzymać powyżej 250.Jak nie ma zmień firmę regenerująca bo właśnie wtedy na ciepłym pisda i pan Henio poleci korektę zamiast naprawić rozrusznik.Miałem tak jak Ty i nowy rozrusznik załatwił sprawę już od 2 lat.

Sony Xperia Tapatalk Pro.

Opublikowano

To Kriss może mieć rację, do sprawdzenia rozrusznik , klemy , gruby kabelek z aku do niego , masa silnika , pod kątem pewnego mocowania i braku oporów przepływu prądu :whistling:

Opublikowano

A dawka paliwa na cieplym silniku przy rozruchu? Moze musi ulec zmianie;)?

Opublikowano

Jak z elektryką wszystko O.K. to zmiana map rozruchowych może pomóc, tylko trzeba to wcześniej sprawdzić .

Np. zamiast czujnika temp. płynu chłodzącego silnik, podpiąć rano potencjometr 10-15 kohm i WAG-iem ustawić temperaturę niższą o 5-10 stopni niż jest. :whistling:

Jak odpali od strzała, to ma to sens :wink:

Opublikowano

Dzięki za podpowiedzi ale auto na rozgrzanym silniku ciężko kręci a odpalo bezproblemowo (jak zakreci) nie jest to reguła czasem nie ma żadnych problemów i działa ok. Rozrusznik wrócił wczoraj z regeneracji wszystko ok na wszelki wypadek wymienił automat na inny. Wsadzilem go wczoraj ale nie było czasu go pozodnie rozgrzać sprawdze dzisiaj i da

---------- Post dopisany 30-11-2013 at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 08:58 ----------

Zamykając temat auto chodziło 6 godziny bez gaszenia przejechało ok 200km w koło komina i po zgaszeniu odpaliło bez problemu potem spróbowałem jeszcze kilka razy (tak dla pewności ) i po kłopocie. Problemem był automat od rozrusznika po wsadzeniu innego używanego jest ok. Podsumowując nie zawsze takie objawy dają tuleje na rozruszniku i dzięki za podpowiedz.

Pozdrawiam wszystkich biorących aktywny udział w temacie. :hi:

---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:08 ----------

Zamykając temat auto chodziło 6 godziny bez gaszenia przejechało ok 200km w koło komina i po zgaszeniu odpaliło bez problemu potem spróbowałem jeszcze kilka razy (tak dla pewności ) i po kłopocie. Problemem był automat od rozrusznika po wsadzeniu innego używanego jest ok. Podsumowując nie zawsze takie objawy dają tuleje na rozruszniku i dzięki za podpowiedz.

Pozdrawiam wszystkich biorących aktywny udział w temacie. :hi:

Opublikowano

Zgadza się bo elektrowlacznik rozrusznika to taki przekaznik/stycznik w każdym razie potrafi przypalic styk co powoduje że podaje 10/11V na rozrusznik i nie osiąga pełnej mocy.

Sony Xperia Tapatalk Pro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...