Skocz do zawartości
IGNOROWANY

odpalam auto i po minucie gasnię


kowal007

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsze co się ciśnie do głowy to przytkany filtr paliwa, tylko że wtedy stopniowo powinno ubywać kucyków, ąż w końcu powinien zdechnąć :decayed:

A tak z czystej ciekawości , jeżeli to nie tajemnica, co lejesz do zbiornika na paliwo ?:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz wymianiłem filrt paliwa, tylko nie wiem czy dobrze wymieniłem bo węzyki inaczej wchodzą,

zdjęcia ponizej

zdj_cie0168.jpg

zdj_cie0167.jpg

zdj_cie0166.jpg

zdj_cie0165.jpg

---------- Post dopisany 30-11-2013 at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 21:32 ----------

teraz włożyłem filrt poprawny, ale nie moge odpalic, odpowietrzałem i nic. potem plakiem psiknąłem zaczął chodzić tylko dzieki plakowi.

ale bez plaka nic nie chce chodzić, wiecie moze co jest nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczelo sie to dziac PO wymianie filtra? Czy wymieniles filtr po tym jak to sie zaczelo dziac? Jedz do sklepu motoryzacyjnego, bo skoro wymieniales ten filtr co go miales w rece na zdjeciu na nowy ze sklepu to musisz kupic jeszcze nowy zaworek bo stary nie pasuje i bedzie sie zapowietrzal uklad w kolko i nie bedzie ci palil, przerabialem juz ten temat u siebie przy wymianie. To kosztuje kilka zlotych razem z klipsem zabezpieczajacym ktory tutaj pieknie zaimprowizowales.

Generalnie to miales wczesniej filtr wkrecany a kupiles razem z wezami dlatego inaczej wchodza i zaworek nie pasuje. Jak juz kupiles ten filtr to dokup jeszcze wspomniany zaworek z klipsem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaczął przed wymianą gasnąć, a flirt zmieniłem już na wkręcany czyli jest po staremu, szwagier mechanik odpowiedział że pewnie zawór od pompy trzeba wymienić,

---------- Post dopisany at 08:31 ---------- Poprzedni post napisany at 00:09 ----------

doklanie elektrozawór

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli elektrozawor jest winny to komputer ci o tym napisze. Podlacz go lepiej zanim wymienisz niepotrzebnie polowe podzespolow, szkoda kasy. Teoretycznie szwagier moze miec racje, jak zaczynaja sie mrozy lub zimne dnii to czesto ujawnia sie padajaca elektronika mimo to sprawdz raz a pozadnie zeby nie rozdawac pieniedzy w sklepach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dzięki jeśli jutro odpale to jade do mechanika pod kompa

---------- Post dopisany at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany at 12:49 ----------

tak mysle zeby kupic kabel vag i samemu zobaczyć co jest nie tak

---------- Post dopisany at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ----------

KABEL INTERFEJS VAG-COM 409.1 VW SEAT AUDI USB (3727920397) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj kabel i się nie zastanawiaj przyda się zawsze i ile kasy w kieszeni zostaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie zobaczyłem przez vaga i wyskoczylo kilka bledow stałych a innych starych 5 Znalazłem Błąd:

17656 - AÎ/%Žb.')0Ks"ÖjĄCA&7/)wCîŘR.leŰSi|d0^Kkp§G*rn

35-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent

17946 - Shareware Version. To Decode all DTC'sN BLAD STAŁY

35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego błąd 17946 wskazuje, ze przyczyna może być zawor N109 odcinający paliwo na pompie. Sprawdz czy nie masz gdzies przerwy w obwodzie albo zwarcia do masy. Nie masz przypadkiem tez jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia ( odcięcia) zamontowanego u siebie, które może także przerywac obwod? Bład 17656 może się brac z tego, ze pompa nie dostaje odpowiednio paliwa i N108 nie jest w stanie doregulować kata wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podłączyłem na krótko i nic, nawer nie słychać jak cyka, a jak wyjąłem do da się ją włączyć

Zdj_cie0179.jpg

zdj_cie0180.jpg

---------- Post dopisany 07-12-2013 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2013 at 19:18 ----------

cały dzień spedziłem ze szwagrem i prawdopodobnie do wymiany sterownik pompy ten czarny kwadracik

---------- Post dopisany 11-12-2013 at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany 07-12-2013 at 18:50 ----------

mam pytanie jak zmienie ten nastawnik co bede musiał potem coś regulować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...