Hamer_1989 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Problem miałem taki, że klapa od bagażnika raz mi się otwierała z przycisku, a raz nie. Drugim problemem była długo działająca pompka centralnego. Po zamknięciu zamka centralnego w środku oprócz pompki usłyszałem świst powietrza przy prawych drzwiach. Po odkręceniu śrub od tapicerki z drzwi (2 śrubki po bokach zaraz przy szybie, śrubka trzymająca plastik w oparciu na drzwiach i kolejna pod nią) i podniesieniu całości do góry dostałem się do ramki. Najpierw wypinamy linkę z klamki wewnętrznej, i światełko i odkładamy tapicerkę na bok. Potem zdejmujemy plastikową osłonę założona na ramkę wyciągając dwie spinki. Odkręcamy całą ramkę szyby (4xT40) i wyciągamy ją na zewnątrz uważając żeby nie zgubić aluminiowego klina przy prawej dolnej śrubie. Następnie odkręcamy 2 śruby przy zamku i wyciągamy go na zewnątrz, po odpięciu cięgna i delikatnym zdjęciu przewodu pneumatycznego. Naszym oczom ukazuje się zamek razem z siłownikiem. Podważamy delikatnie plastik przy wejściu przewodu pneumatycznego i ostrożnie go zdejmujemy. Naszym oczom ukazuje się gumka z kawałkiem plastiku. W moim przypadku znalazłem małą dziurkę w tej gumce. Nowy zamek ponad 600zł w serwisie, używka 50zł, a ja swoją skleiłem klejem poliuretanowym (coś podobnego do sylikonu). Złożyłem w odwrotnej kolejności i wszytko działa. Mam nadzieję że moje instrukcje komuś pomogą. Zdjęcie gumki z dziurką rozebrany siłownik z zamkiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się