Skocz do zawartości

Hamer_1989

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hamer_1989

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hamer_1989

0

Reputacja

  1. Zna ktos jakiś kontakt do Pana Adama?
  2. A jak jest ze ściemnianiem ledów przez moduł komfortu w wersji po lifcie? Planuję wymienić wszystkie żarówki wnętrza na ledy, ale czy nie będzie probleów z tym płynnym gaśnięciem?
  3. U mnie bylo tak, że odpadła dolna część tej rury i łapał "lewe" powietrze. Część dostępna tylko w ASO, za 220zl, a gumka jest od wyłapywania mgiełki olejowej z odmy (podobno). Niestety na część się czeka kilka tygodni. Przez to wypadał też mi zapłon.
  4. A jak to jest z modelami '99 i '00 ? Ja u siebie podłączyłem zamykanie do fioletowej kostki pod przekaźnikami, mam już kierunki i zasilanie, ale gdzie dać otwieranie? W fioletowej kostce jak podam masę to otwiera mi się wszystko tylko, że bagażnik też odskakuje (tu podłączyłem otwieranie bagażnika). Moja centralka to carprotect bx 60s. W kostce przy sprzęgle znalazłem piny od przycisku w klamce, ale jakmam uzbrojony fabryczny alarm to nie otwiera.
  5. Problem miałem taki, że klapa od bagażnika raz mi się otwierała z przycisku, a raz nie. Drugim problemem była długo działająca pompka centralnego. Po zamknięciu zamka centralnego w środku oprócz pompki usłyszałem świst powietrza przy prawych drzwiach. Po odkręceniu śrub od tapicerki z drzwi (2 śrubki po bokach zaraz przy szybie, śrubka trzymająca plastik w oparciu na drzwiach i kolejna pod nią) i podniesieniu całości do góry dostałem się do ramki. Najpierw wypinamy linkę z klamki wewnętrznej, i światełko i odkładamy tapicerkę na bok. Potem zdejmujemy plastikową osłonę założona na ramkę wyciągając dwie spinki. Odkręcamy całą ramkę szyby (4xT40) i wyciągamy ją na zewnątrz uważając żeby nie zgubić aluminiowego klina przy prawej dolnej śrubie. Następnie odkręcamy 2 śruby przy zamku i wyciągamy go na zewnątrz, po odpięciu cięgna i delikatnym zdjęciu przewodu pneumatycznego. Naszym oczom ukazuje się zamek razem z siłownikiem. Podważamy delikatnie plastik przy wejściu przewodu pneumatycznego i ostrożnie go zdejmujemy. Naszym oczom ukazuje się gumka z kawałkiem plastiku. W moim przypadku znalazłem małą dziurkę w tej gumce. Nowy zamek ponad 600zł w serwisie, używka 50zł, a ja swoją skleiłem klejem poliuretanowym (coś podobnego do sylikonu). Złożyłem w odwrotnej kolejności i wszytko działa. Mam nadzieję że moje instrukcje komuś pomogą. Zdjęcie gumki z dziurką rozebrany siłownik z zamkiem
  6. Na forum passata znalazłem, że ludzie leją takie oleje i że liczy się głównie jego lepkość. Interesuje mnie raczej konkretna wypowiedź kogoś kto się w olejach orientuje i wie o nich coś więcej.
  7. A co myślicie o CASTROL ENDURON LOW SAPS 10W-40 ? Dziś zalałem takim swój (taki miałem za free w pracy) ,ale nie wiem czy dobrze zrobilem, i czy nie lepiej będzie za jakiś czas wymienić na jakiś inny?
  8. ale z tym programowaniem centralki?
  9. Witam, znacie kooś kto dorabia kluczyki w Olsztynie do A4 B5?
  10. Hamer_1989

    Dorobienie klucyka

    Witam, Znacie może kogoś kto w Olsztynie dorabia kluczyki do A4? Dostałem niestety do swojej tylko serwisowy i ten plastikowy, a chciałbym zostawić je sobie na zapas.
  11. Witam, jestem od niedawna posiadaczem wymarzonego audi. Kupiłem a4 b5 1.8 '00r. Z tego co zauważyłem można się tu wiele ciekawego dowiedzieć. Sam trochę mechanikuję więc mam nadzieję, że się do czegoś tu też przydam. Pozdrawiam Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...