Lo-buz Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam Pisalem w innym watku ale nijak mial sie do dzialu w ktorym jest.. moze tu bedzie lepiej Po wymianie sztywnego kola alternatora na sprzegiełko zaczelo cos wyc, wiec wywalilem myslac ze moze to owe sprzegiełko ale na moim starym sztywnym kole alternatora tez wyje. A dokladnie to jadac cos kolo ~2 tys obr. słychac jak by tarlo,wylo, obcieralo cos.. Pomyslalem sobie pewnie wadliwe sprzegielko chodz nowe. Wyjelem znowu alternator, wsadzilem stare sztywne kolo i co.. znowu wyje, obciera, trze cos w silniku o okolicac 2 tys obr. a znikajacy powyzej 3.5 tys obr. A od paru dni zaczelo nawet rano tak trzec, wyc, itd.. I teraz znowu problem dzwiekowy uwa mac Postaralem sie jakos to nagrac, moze ktos to wychwyci.. nie usmiecha mi sie znowu wymieniac pol samochodu .. Uwalony alternatora montujac sprzegiełko ? ( Oryg. nie bylo sprzegiełka, a kupowalem napewno dobre i wlasciwe ). 4 m-ce temu wymieniana pompa wody, lozysko od wiskozy, wiskoze, napinacz paska wielor. i pompa wspomagania rowniez, alternator byl regenerowany na nowe lozyska itd. pasek rowniez zmieniany.. ) Jakies pomysly ? https://www.youtube.com/watch?v=fwqZYV9H-1E https://www.youtube.com/watch?v=2hRxyrNQvl0 https://www.youtube.com/watch?v=BNF0gaHWSI0
WIŚNIA Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 u ojca w punto jak był pasek za bardzo napięty to identyczne wył alternator, na zicher jakieś łożysko od spodu zobacz,kiedy pompe wody wymieniałes?
Lo-buz Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 W sierpniu tego roku.. kolo pasowe walu rowniez wymienilem, pompe wody, napinacz paska wielorow. lozysko wiskozy, wiskoze, pompe wspomagania oraz regenerowalem altek aby miec wszystko z glowy za jednym zamachem bo mialem pewne problemy z popiskiwaniem ale okazalo sie ze to waz od wspomagania, ale podczas wczesniejszych przyczyn wyeliminowania zalozylem rowniez sprzegielko alternatora i od tamtej pory mam te problemy. Nawet po zmianie na zwykle kolo usterka zostala wiec cos musialo dostac luzu i wyje.. ale co.. eh.. View image: dsc 0581
WIŚNIA Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 od dołu nagraj jak masz możliwość
Lo-buz Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jutro z rana nagram filmik od dolu.. probowalem przykladac do ucha jakis kijek ale nie slysze jakiegos szorowania, gdy odpale to powyje z 2 min i przestaje i pozniej tylko odzywa sie podczas ~2 tys obr. powyzej zanika. Pompa wspomagania rowniez byla wymieniana co oczywiscie nie gwarantuje ze jest w 100% sprawna. Dziwne jest to ze zaczelo sie to dziac po zalozeniu sprzegielka.. albo pasek dostal albo napinacz, chodz pracuje raczej dobrze, albo alternator na walku i dostal przekosu i zaciera lozysko, albo pompa wody gdy zimna to tak wyje a pozniej juz nie.. snuc mozna rozne teorie, najwazniejsze aby znowu nie zmieniac wszystkich podzespolów. ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany 28-11-2013 at 22:41 ---------- Powracam do tematu.. nagralem film od dolu ale nic nie bylo widac na nim bo ostrosci nie chwycil i szum od wisko zaklocil caly filmik. Na drugi dzien postaralem sie nagrac filmik gdy zdjelem pasek z napinacza i kij go wie.. niby troche szumi alter. ale sa pewne granice.. pozniej myslalem ze moze pompa wody, niby ciezko chodzi obracajac walek z paskiem ale to bardziej gumowy dzwiek ( paska ) aczkolwiek... latwo obracac nie bylo i opor byl.. Pompa wspomagania watpie bo gdy tak wyje i krecac kierownica nie ma roznicy. Napewno dodajac gazu dzwiek cichnie a na obrotach jalowych powraca.. jadac slychac dzwiek nadal przy 2 tys obr. https://www.youtube.com/watch?v=RRLUrpoxET8 https://www.youtube.com/watch?v=gl9hNeqqIXE
sawul Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Wszystko powymieniane i takie cyrki się dzieją.Też tak kiedyś miałem ale nie przy Audi po wymianie rozrządu coś piszczało 10 razy rozrząd rozbierałem aż w końcu po miesiącu przestało.
Lo-buz Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zostaje mi jezdzic i czekac az przejdzie albo da lepsze pole manewru do diagnozy albo siadzie i bede wiedzial co wymienic. Nie mam zmiaru znowu wrozyc z kuli i wymieniac po koleji.
Lo-buz Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 KYLOMC, chyba mam inny dzwiek, zreszta ciezko po tym filmiku nawet dzwiek porównac bo jak by w wodzie byl nagrywany . Dalej z rana mam takie problemy i przy obrotach 2 tys obr. i naprawde nie mam pojecia co to moze byc.. probowalem troche woda polac strzykawka na pasek, nic to nie dalo, pozniej luzowalem delikatnie napinacz bez roznicy.. nie wiem. ---------- Post dopisany 02-01-2014 at 22:32 ---------- Poprzedni post napisany 15-12-2013 at 12:41 ---------- Odswiezam... nadal nie rozwiazalem problemu i nie wiem gdzie dokladnie tego szukac.. daje jeszcze dwa filmiki, pierwszy dalej z tym wyciem a drugi jak silnik jest juz cieply, lancuszek daje troche znac ale jest jeszcze chyba w miare ok. MOV 1259 - YouTube MOV 1255 - YouTube 1. I do tego mam dwa pytanie, zbadac cisnienie oleju ? Na cieplym wszystko jest ok. Jak wykrece czujnik cisnienia oleju to bedzie sie saczyl olej ? Miernik pozycze od mechanika i sam sprawdze wiec chcialbym sie wrazie czego do tego przygotowac. 2. Czy jak bym chcial zdjac pasek wielorowkowy to musze go zdjac z kola pasowego a jednoczesnie paski z klimy ? Czy da sie jakos inaczej odpalic dla testow bez osprzetu na pasku prowadzacym alternator itd. Niestety do wszystkich czynnosci jestem zmuszony robic od gory bo brak kanalu w garazu
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Sprawdz napinacz paska klimy. Ja założyłem nowy Swaga i po 3 miesiącach zaczal sie odzywać
wojtek20DW Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 proponuje zdjąć pasek z alternatora i klimy i zobaczyć co będzie się działa
Lo-buz Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 I od tego chyba zaczne, napinacz klimy raczej bym ominal bo dla testu gdy tak z rana wylo to wlaczylem klimatyzacje i roznicy w dzwieku nie bylo. Podpowie ktos jak bez inwazyjnie zdjac pasek wielorowkowy aby moc odpalic ? Brak kanalu tutaj jest duzym minusem i jesli sam nie dojde od gory to chyba bedzie trzeba podjechac na kanal. Dzwiek jest taki jak by cos przewalalo a po paru sekundach przestaje i tylko podczas jazdy slychac, moze to pasek bo boscha chodz ma tylko 3 mce. Wypalcowane z Asusa Memo Pada
Frimuś Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 A ja bym dał sobie reke odciac ze to rolka na alternatorze -choc czytam co piszesz. Kurde ja mialem taki sam dzwiek przy padnietym sprzegiełku
Lo-buz Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Wytargałem dzis po poludniu alternator, jutro mam podrzucic do znajomego to go rozbebeszy ale nie oczekuje tu wielkich zmian, regeneracje z wymiana wszystkiego w altku byla robiona w wakacje, chodz nie ukrywam ze chcialbym aby cos w nim bylo i bylo juz cisza i spokoj . Nakrecilem filmik, tylko musicie glosniej zrobic glosniki, i teraz zastanawiam sie jeszcze nad pompa wody/wspomaganiem krecac kolem od wspomagania jest pewien opor, widac to na filmiku, jest luz luz luz a pozniej ciezko idzie i pozniej znowu luz luz i znowu ciezko.. mysle ze tak byc nie powinno.. jak to nie alternator to oddaje samochod do znajomego, moje moce bez kanalu dobiegna konca.. MOV 1266 - YouTube Ps. A, nakrece sie tych filmikow
Frimuś Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 czekam na rezultaty i oby faktycznie alternator
Lo-buz Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 Niestety to nie alternator Regenerowalem wszystko w nim w wakacje i nadal wyglada w srodku jak nowy. Luzow brak, lozyska cichutkie, a to co na filmiku delikatnie szura do szczotki ktore rowniez sa jak nowe, bieznie nie wytarte. Nie ma sie do czego przyczepic. Teraz to kij go wie, chyba trzeba gdzies na kanal podjechac i zwalic pasek pompy wody bo od gory to az tak gibkich dloni nie mam, a wiec dalej bede kombinowal.. rozmawialem z mechanikiem to oczywiscie " olac to " rozsypie sie to bedzie wiadomo co.. a ja jakos nie lubie jak cos mi wyje z rana.. ah. ---------- Post dopisany 15-02-2014 at 09:31 ---------- Poprzedni post napisany 08-01-2014 at 22:59 ---------- Wracam.. nadal z tymi dzwiekami jezdze, tylko teraz z wlaczonym radiem .. ale do setna.. bylem u mechanika i ciezko bylo stwierdzic, powiedzial ze jak by za mocno wisko bylo scisniete a dokladnie pasek wielorowkowy, i mowil zebym najlepiej zostawil samochod ale poki co samochod potrzebny mi jest i rano i w dzien i wieczorem wiec musze narazie tak jezdzic i mam pewne pytanie do was, czy tak powinien wygladac pasek po okolo 3 tys km (foto nizej) Jak widac na zdjeciu na pasku sa slady napinacza jak by takie bieznie, wyczuwalne pod palcem przeskoki, moze nie mega duze ale czuc.. i teraz pytanie wtf ? Napinacz nowy INA okolo 6 m-cy tylko moze po nalozeniu i zdjeciu sprzegielka alternatora pasek sie wyciagnal i napinacz dociska na maxa ? No bo przeciez nie moge slabiej/mocniej napiac napinacz paska wielorowkowego..
rafal9119 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 u mnie pasek identycznie wyglada i tez wymieniałem go jakies 4 tys km temu. po pierwszym filmie wnioskuje ze to pompa wspomagania ona tak wyje przerabiałem to u siebie . u mnie nie dosc ze pompa wyła to jeszcze i napinacz paska klimy ---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:03 ---------- na bank pompa wspomagania
Lo-buz Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 1:0 dla Tomka ( devastation ) Sprawdz napinacz paska klimy.Ja założyłem nowy Swaga i po 3 miesiącach zaczal sie odzywać Wczoraj zwalilem napinacz od klimy i pasek i cisza, odpalam cichutki samochod, i przy obrotach jest super, pokrecilem sie dzis caly dzien i coz, nie ma wycia. I teraz albo napinacz albo sprezarka od klimy. Krecac teraz rolka od napinacza kreci sie cicho ale ma lekki luz osiowy co pod napieciem pewnie niezle daje popalic. I tak oto napinacz INA w niecaly rok stracil swoja zywotnosc a montaz byl raczej ksiazkowo napinany. Za tydzien sie tym tematem zajme bo poki co za pare dni lece w trase a klima i tak ponizej 5* nie dziala wiec spokojnie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się