supr3me Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Witam, proszę o sprawdzenie błędów, z autkiem kompletnie nic się nie dzieje, nie traci mocy, nie traci obrotów, nie dawno kupione, nic nie grzebane. Dzięki Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: 03L-906-019-CAG.clb Part No SW: 03L 906 022 NP HW: 03L 906 019 AL Component: R4 2,0L EDC H21 5073 Revision: 25H21--- Coding: 0A194012230503080000 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022NP A02002 ROD: EV_ECM20TDI03L906022NP.rod VCID: 80051ED91B18A29 6 Faults Found: 5211 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [096] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5212 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [096] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5231 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [096] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 10087 - Neutral Gear Sensor P15A1 00 [096] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5619 - ROD - Unknown Error Code - F3 [032] Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 5147 - Internal Control Module P1603 00 [032] - Failed Self-Test Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear _________________________________________________________________ Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 8T0-907-468.clb Part No SW: 8T0 907 468 R HW: 8T0 907 468 H Component: GW-BEM 5CAN H06 0105 Revision: GB600050 Serial number: 5000G0971685A4 Coding: 00CF07 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 50A56E9903F8129 Subsystem 1 - Part No SW: 8X0 915 181 HW: 8X0 915 181 Component: J367-BDM H07 0125 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 959 663 HW: 8K0 959 663 Component: J532_DCDCStab H14 0037 1 Fault Found: 03041 - Energy Management Active 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 109 Mileage: 81570 km Time Indication: 0 Date: 2013.11.25 Time: 01:51:00 Freeze Frame: Bin. Bits: 00000 Voltage: 12.10 V Count: 17
german81 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 najistotnieszy bład to spadek cisnienia na listwie wtryskowej
supr3me Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 czy to oznacza problemy z pompa paliwa? mimo ze nie ma zadnych oznak podczas jazdy? a moze poprostu jakis czujnik nawala?
spanky Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 skasuj , pojezdzij troche i ponownie przeskanuj ...
wrclaguna Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 W Gatewayu masz blad od słabego AKU Sprawdz w blokach pomiarowych chanel 18 ,19 ,20
supr3me Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 jade jutro wywalic DPFa i zrobic program i troche mnie zaniepokoily jakies bledy zwiazane z pompą... no ale zobaczymy, zrobie co mam zrobic, skasuje błędy i pojezdze troche... ---------- Post dopisany at 21:22 ---------- Poprzedni post napisany at 21:19 ---------- W Gatewayu masz blad od słabego AKU Sprawdz w blokach pomiarowych chanel 18 ,19 ,20 to tez dziwne bo niby aku śmiga w porzadku, nawet w VCDS ustawilem sobie opcje statusu naladowania aku i jest 100%, ale pewnie ma juz te 4 lata wiec tez go sprawdze, dzieki
wrclaguna Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 Zawsze jest przekłamanie miedzy INFO na MMI a sterownikiem na AKU
supr3me Opublikowano 27 Listopada 2013 Autor Opublikowano 27 Listopada 2013 tez mi sie tak wydaje, to by bylo zbyt piekne zeby MMI pokazywalo dokladne wartosci ...nie wspominajac o cudownej miarce oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się