Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Potrafi trochę zaszarpać podczas dodania gazu na niskich obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mój nowy nabytek ma jakiś problem, mianowicie zdarzyło się już parę razy że podczas dodania gazu silnik zaczął szarpać. Czy może orientujecie się co może być tego przyczyną?

Opublikowano

Kolego,bez zrobienia logów VAGiem się nie obędzie.

Opublikowano

bylem na vagu wyszło że przepływomierz, czy sa takie objawy podczas jego uszkodzenia?

Opublikowano

Tez to mam. I zadnych bledow w Engine. :hi:

Opublikowano

ja bym zaczął od wtyczek wtrysków, podobno brak dobrego kontaktu elektrycznego wtrysków daję taki objaw.

Opublikowano

Wtyczki sprawdzone i dalej to samo, szarpie i słabnie w tym momencie, po odjęciu gazu i ponownym dodaniu idzie i zaraz znów skubie. :wallbash:

Opublikowano

Wymieniłem przepływomierz, i powiem że autko zaczęło być zrywniejsze teraz się już nie muli. Ale tak jak przypuszczałem przepływomierz nie jest winien szarpnięcia. ale dzisiaj jak zaczął szarpać nie chciał przestać nawet jak się wkręcił na 3 tyś obrotów dodatkowo zapaliła się kontrolka kontroli trakcji. Zgasiłem auto kontrolka zgasła i przestał szarpać, jedynie pozostało szarpanie między 1700-2000 obrotów

---------- Post dopisany at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany at 18:15 ----------

Bratu w S8 zapalała się kontrolka jak miał walniętą właśnie przepływkę

---------- Post dopisany at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ----------

Bratu w S8 zapalała się kontrolka jak miał walniętą właśnie przepływkę

---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ----------

Koledzy szukam ale nie mogę znaleźć jeśli ktoś może niech załączy link. Chodzi mi o to jak się czyści i sprawdza wtyczki zasilające wtryski ogólnie gdzie się znajdują może jakieś zdjęcia. Chcę spróbować je wyczyścić może to to. Słyszałem coś o jakiś blaszkach w tych wtyczkach. Bardzo proszę o jakiś opis co i jak.

Opublikowano

A podpiales VAg i sprawdziles bledy? Bo te objawy juz chyba zostawiaja jakies slady

Opublikowano

tak jak pisałem tylko przepływomierz wywalało na Vagu

Opublikowano

odepnij egr i w przewód wkręć śrubkę ,miałem takie szarpnięcia po odpięciu egr wszystko wróciło do normy ,masz 2002r więc błąd nie wyskoczy ani na desce check się nie zapali

Opublikowano

Koledzy odłączyłem egr ale nie pomogło, więc wziąłem się za wtyczki wtrysków przy okazji uszczelniłem pokrywę klawiatury. Powiem tak nie sądziłem że to jest to ale przejechałem 50km i nic nie szarpie. Egr pozostał nie podpięty i jeszcze zrobiłem odmę teraz spływa sobie do buteleczki jedyne co zauważyłem to odma podcieka w miejscu łączenia i obudową klawiatury. Czy też tak macie zamierzam uszczelnić silikonem. po tych zabiegach autko jest żwawsze.

Opublikowano

Kolego, u mnie ( b7 2.0) tez tak szarpało i pomogło czyszczenie EGR i jego dolotu/wylotu.

Opublikowano

Jak to jest, ze jak kupujemy auta to te potraktowane solikonem tu i ówdzie uznawane są za zaniedbany szrot o właścicielach nie wspomne ale z drugiej strony w dziale technicznym ten sam silikon jest na porządku dziennym?

Wysłane z mojego Trooper_X55

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...