koles999 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Witam. Mój nowy nabytek ma jakiś problem, mianowicie zdarzyło się już parę razy że podczas dodania gazu silnik zaczął szarpać. Czy może orientujecie się co może być tego przyczyną?
Fido Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Kolego,bez zrobienia logów VAGiem się nie obędzie.
koles999 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 bylem na vagu wyszło że przepływomierz, czy sa takie objawy podczas jego uszkodzenia?
letallec Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Tez to mam. I zadnych bledow w Engine.
egon_81 Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 ja bym zaczął od wtyczek wtrysków, podobno brak dobrego kontaktu elektrycznego wtrysków daję taki objaw.
Lolek738 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Wtyczki sprawdzone i dalej to samo, szarpie i słabnie w tym momencie, po odjęciu gazu i ponownym dodaniu idzie i zaraz znów skubie.
koles999 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Wymieniłem przepływomierz, i powiem że autko zaczęło być zrywniejsze teraz się już nie muli. Ale tak jak przypuszczałem przepływomierz nie jest winien szarpnięcia. ale dzisiaj jak zaczął szarpać nie chciał przestać nawet jak się wkręcił na 3 tyś obrotów dodatkowo zapaliła się kontrolka kontroli trakcji. Zgasiłem auto kontrolka zgasła i przestał szarpać, jedynie pozostało szarpanie między 1700-2000 obrotów ---------- Post dopisany at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany at 18:15 ---------- Bratu w S8 zapalała się kontrolka jak miał walniętą właśnie przepływkę ---------- Post dopisany at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ---------- Bratu w S8 zapalała się kontrolka jak miał walniętą właśnie przepływkę ---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 18:16 ---------- Koledzy szukam ale nie mogę znaleźć jeśli ktoś może niech załączy link. Chodzi mi o to jak się czyści i sprawdza wtyczki zasilające wtryski ogólnie gdzie się znajdują może jakieś zdjęcia. Chcę spróbować je wyczyścić może to to. Słyszałem coś o jakiś blaszkach w tych wtyczkach. Bardzo proszę o jakiś opis co i jak.
letallec Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 A podpiales VAg i sprawdziles bledy? Bo te objawy juz chyba zostawiaja jakies slady
koles999 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 tak jak pisałem tylko przepływomierz wywalało na Vagu
greg2505 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 odepnij egr i w przewód wkręć śrubkę ,miałem takie szarpnięcia po odpięciu egr wszystko wróciło do normy ,masz 2002r więc błąd nie wyskoczy ani na desce check się nie zapali
koles999 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 Koledzy odłączyłem egr ale nie pomogło, więc wziąłem się za wtyczki wtrysków przy okazji uszczelniłem pokrywę klawiatury. Powiem tak nie sądziłem że to jest to ale przejechałem 50km i nic nie szarpie. Egr pozostał nie podpięty i jeszcze zrobiłem odmę teraz spływa sobie do buteleczki jedyne co zauważyłem to odma podcieka w miejscu łączenia i obudową klawiatury. Czy też tak macie zamierzam uszczelnić silikonem. po tych zabiegach autko jest żwawsze.
jamel23 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Kolego, u mnie ( b7 2.0) tez tak szarpało i pomogło czyszczenie EGR i jego dolotu/wylotu.
marekg Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Jak to jest, ze jak kupujemy auta to te potraktowane solikonem tu i ówdzie uznawane są za zaniedbany szrot o właścicielach nie wspomne ale z drugiej strony w dziale technicznym ten sam silikon jest na porządku dziennym? Wysłane z mojego Trooper_X55
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się