Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Heble S4 VS 3.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie gdzieś przeczytałem że do hamulców od 3.0TDI można wsadzić tarczę 345mm od S4 i nie trzeba zmieniać zacisków jarzm etc. Chciałbym dowiedzieć się (potwierdzić) czy to prawda ?

Opublikowano

Czyli mając zacisk od 3.0TDI dokupuję jarzmo od S4 i tarczę bez problemu wsadzam 345mm ? będzie się to tylko różnić tym że nie będzie napisu S4 ?

Opublikowano

Nie tak dokonca

Zacisk jest minimalnie inny klocek tez

Jak zmienisz tylko jarzma i tarcze to klocek moze sie klinowac

---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:57 ----------

Jeszcze jedno pytanie ?

Pytasz o B8 czy b7 ?

Opublikowano

B8 sorry zapomniałem napisać :facepalm: tak myślałem bo mam do kupienia w dość dobrej kasie zacisk od 3.0TDI, ale w takim razie chyba nie będę kombinował i zakupię komplet od S4 jak znajdę w dobrej kasie. Dużo jest roboty z podmianą zacisków ? orientuje się ktoś ile ASO może krzyknąć za to ? bo zleciłbym od razu to u nich przy wymianie hamulców. Tarcze chciałbym kupić nówki od S4

Opublikowano

Zmieniasz tylko jarzma, widzialem na allegro za 500zl/kpl do b8

Do tego tarcze, nowe klocki i wiooooo...

---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ----------

Aukcja 3694476608

Opublikowano

Jak juz chcesz sie tak dobrze bawic to wrzucaj te jarzma z aukcji perforowane OZty i Ferodo DS Performance

Tyly tez musisz juz szukac na 330mm

Opublikowano

Swap na pewno będzie pytanie tylko czy opłaca się dokładać do tych lepszych tarcz tak do zwykłej jazdy. W końcu mam 2.0TDI 143km a nie 200 czy 300 kuni

Opublikowano

Ale zupełnie inaczej wyhamujesz te swoje 2.0 na zestawie z esy.......nawet przy normalnej/cywilnej jeździe auto hamuje dużo lepiej/inaczej niż na serii....;) ...przetestowałem na swoim sztruclu.... ;)

Też sie niektórzy śmiali ,że takie heble do słabego klekota wstawiam.....jak to mówią...ten sie śmieje....;)

wysłane z one v :)

Opublikowano

Tak ale mi chodzi o same tarcze Zimmera czy brać te zwykłe czy sport

Opublikowano

Bierz sporta

Opublikowano

nie ma co szczedzic naprawde, a im lepszy hebel tym m.in. bardziej yapa sie cieszy :decayed:

Opublikowano

Gibons i znowu Ty :) powiedz mi zakaldales juz te wieksze tarcze? Tez sie zastanaiwam pod katem wymiany na felgi rotor. Przychodzi czas na klocki i moze wezme juz wrzuce wszystko ale cos wiekszego czyli 345mm przod i tył (jaki?). Masz jakis wypatrzony zestaw? Jaki musi byc przod a jaki tyl bez kombinacji najlepiej P&P jakie klocki do tego i rozumiem, ze jarzma i zaciski tez do wymiany? Nie musza byc S4 ale jakies ladne by sie przydaly :wink:

Opublikowano

Przy przodzie 345 na tył idzie 330 :wink:

Opublikowano

Niedługo bedziemy na Nowym FORUM i wyszukiwarka sie na pewno poprawi .

HUGO Specjalnie na tym pracował :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...