Kali S4 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 dobre 3 lata na topie trzeba w tytule zmienic- WYCINAC!!!
msuchecki90 Opublikowano 13 Września 2011 Opublikowano 13 Września 2011 jaka rurkę o średnicy wstawić do silnika AJM i jakiej mniej więcej długości i gdzie kupić ?
pastaldo Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 jaka rurkę o średnicy wstawić do silnika AJM i jakiej mniej więcej długości i gdzie kupić ? ale co chcesz zrobić? wtawić w ori puszkę po katalizatorze? wyciąć załkiem puche i wspawać rure? bo jak napisałes jaka rurkę o średnicy wstawić do silnika AJM to mi sie włączył szyderczy uśmiech
msuchecki90 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 wyciąć kata i wstawić rurkę tylko o jakiej średnicy takie jest pytanie
NYNA Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 O takiej samej jak wlot i wylot z puszki.
pastaldo Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 wyciąć kata i wstawić rurkę tylko o jakiej średnicy takie jest pytanie najlepiej takiej samej średnicy jak jest za katem. a kupic możesz gdzies na szrocie z wymontowanego jakiegoś wydechu najlepiej z takiej samej wyrsji jak Ty masz i będziesz szczęśliwy Nie pamiętam średnicy dokłądnie.
msuchecki90 Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 a mi o nic innego nie rozchodzi sie jak o srednice kolego NYNA rozbiore i nie bede mial rurki chodzi o to bym wczesniej był juz przygotowany z ta rurka
hubtychy Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 a mi o nic innego nie rozchodzi sie jak o srednice kolego NYNA rozbiore i nie bede mial rurki chodzi o to bym wczesniej był juz przygotowany z ta rurka Skontaktuj się z tym kolesiem.On robi zamienniki w miejsce kata http://allegro.pl/show_user.php?uid=7370262
NYNA Opublikowano 14 Września 2011 Opublikowano 14 Września 2011 a mi o nic innego nie rozchodzi sie jak o srednice kolego NYNA rozbiore i nie bede mial rurki chodzi o to bym wczesniej był juz przygotowany z ta rurka No dobra tylko nikt Ci nie powie jaka to dokładnie średnica jest no chyba że ktoś to mierzył, ja na przykład dałem do tłumnikarza żeby mi wybił kata i wstawił rurkę w puszkę i nie wiem czy ona nawet wie jaka tam jest średnica po prostu przymierzył kawałek który mu spasował w to miejsce i wstawił zapłaciłem 50 zł i nawet nie przyszło mi do głowy pytać o średnicę.
Lu-Gi Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Witam, pozwole się doczepić do tematu Mianowicie mam taki problem, przy 1800-2000 tys obrotów mam czasem taką dziure ze go troche przymuli, doszły mnie słuchy że to może być od kata co myslicie o tym? przebieg 392kkm.
hubtychy Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Możliwe że zaczyna ci się przytykać
Lu-Gi Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 W sobote wjade na kanał i się chyba za to zabiore, przy okazji wyczyszcze turbawke
hornet Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Zamknijcie to w końcu bo od pytania czy wycinać robi się wątek o wszystkim.
Polko_V Opublikowano 15 Września 2011 Opublikowano 15 Września 2011 Zamknijcie to w końcu bo od pytania czy wycinać robi się wątek o wszystkim. dokladnie...ponad trzy lata o jednymi tym samym :gwizdanie:
126tomek Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Koledzy stoję przed dylematem wybicia środka czy wstawienia dodatkowo rury w środek? Prosił bym o +,- tego i tego rozwiązania:) Czy wybicie środka da taki sam efekt w dynamice jak wstawienie dodatkowo rury?
MAGIC87 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 juz nie raz było wycinac wycinac wycinac. moze ktos to podwiesi? Jak masz w TDI 200++ przelotu to pozbadz sie dziadostwa
greg24 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 oj raczej taka osoba sie nie pojawi wywalilem grata tydzien temu i nie moge sie nacieszyc poprostu zupelnie inna jazda xD
pastaldo Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Nie mów ze az tak czuc moc jesli miał całkiem zabity KAT to może odczuwac przyrost mocy
greg24 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 mialem dosyc ostro zawalony teraz juz ponizej 1.5 tys obrotow czuc ze auto nie muli tylko jedzie a gdy zalapuje turbinka to autko az sie podnosi poprostu tego brakowalo napewno jest lepsze przyspieszenie i auto bardzie zrywne jak dajesz gazu to jest gaz a nie loading
Rekomendowane odpowiedzi