Grzegorz.D Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 panowie dziś podczas jazdy zapaliła się kontrolka akumulatora, pod koniec jazdy zaczeły sie zapalać kontrolki ESR, ABS aż wkońcu wszystko zgasło wewnątrz, podczas włączania kierunkowskazu było widać przygasające lampy nawet, regulator napięcia poszedł czy akumulator? ( dodam że po zgaszeniu silnika nie dało się go uruchomic, ja stawiam regulator ale mogę sie mylić prosze mnie uświadomić)
Kshyhu87 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Ja stawiam na alternator. Może szczotka się podwiesiła? Miałem taki przypadek już w innym aucie ;-)
Grzegorz.D Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 Styki sprawdzone na przewodach i nic nie wyglada żeby cos było nie tak więc chyba na 100% regulator, jutro auto jedzie do elektromechanika
sebo747 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 szczotki na alternatorze do wymiany, bo wyglada na to ze brakuje pradu i akumulator siadł
.Pablo. Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Nikt wam mię zdiagnozuje czy to szczotki czy regulator bez wyjecia altka. Odstaw na warsztat niech naprawia :-)
jacek70 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Pewnie to alternator jednak zastanawia mnie czy nie miałeś kontrolki o braku ładowania . Dwa to jeździłeś aż padł aku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się