Gość zdeniu Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 tak jak w tytule zamontowałem dziś sobie nową przepływkę Pierburga :621: no i zrobilem troszkę logów przed i po aby porównać różnice niestety nie widze różnic i nie wiem czemu :632: czyżby moja stara przepływka byla w idealnym stanie czy może nowa jest równie zużyta jak moja proszę o rzut okiem mądre głowy i łopatologiczną argumentacje :622: (na fotkach logi są z lewej przed zmianą LMM po prawej po zmianie)
Sprinter Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 A po coś ty wymieniał ten LMM ? Przecież twój poprzedni był sprawny, w ogóle przepływki Pierburg'a są długowieczne. Jedyne co można zarzucić wskazaniom to jakiś lag powyżej 2300RPM, ale to wina turbiny a nie przepływki. Sprzedaj ten przepływomierz, bo to niepotrzebnie wyrzucone pieniądze. Masz grzebnięty soft (raczej nie wygląda) ? Te wskazania są ciut za wysokie, jeśli nie, to skup się na turbinie, bo masz chwilowe przeładowanie. Wygląda jakby się nieco podwieszała albo miała nadpalone wirniki strony gorącej...
Gość zdeniu Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 A po coś ty wymieniał ten LMM ? bo miałem taka na półce i zachciało mi się potestować :621: bo to niepotrzebnie wyrzucone pieniądze żebym chociaż 1 PLNa wydal to bym Cię rozumiał :622: Masz grzebnięty soft (raczej nie wygląda) oryginales , przynajmniej za mojej kadencji nie grzebane Te wskazania są ciut za wysokie, jeśli nie, to skup się na turbinie, bo masz chwilowe przeładowanie. Wygląda jakby się ciut podwieszała albo miała nadpalone wirniki strony gorącej... rozumiem ze warto byłoby pointeresować sie Turbulum wielkie dzięki za odpowiedź :564:
Sprinter Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Jak podstawione do testów to wszystko jasne A turbawka pewnie swoje kilometry już zrobiła i wymaga trochę opieki. Zdemontować, rozebrać, obejrzeć wirniki strony gorącej, wyczyścić kierownice, może ciut podszlifować papierkiem ściernym, zmontować, zamontować i VAGować :one: Aha, obejrzyj też wężyki podciśnieniowe, jak są sparciałe, to wiadomo, ściągnij z rolki trochę przelewowych i podocinaj nowe na wymiar
Pikuś Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 zdeniu, zmiana przeplywki spowlodowala brak ograniczania dawki paliwa. Ale to Twoje turbo nie za bardzo pompuje. Jutro spojze trzzwym okim.
pre_pl Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 ja widzę coś takiego : w bloku 011: lekkie przeładowanie pomiędzy 1800-2100, następnie taki lag pomiedzy 2300-2700 Ten lag komputer rozpoznaje również, bo w bloku 008 pomiędzy tymi obrotami jest ograniczona dawka paliwa. Pomiar LMM (ta ograniczona dawka) można pominąć, bo według mnie Sprinter (jak zwykle) ma rację - to turbo. (a może problemem jest EGR ?) Mam jeszcze pytanie do Sprintera : które "wskazania są ciut za wysokie" ? Twierdzisz, że może to być jakaś modyfikacja (dawka paliwa chyba ok, turbo cisnienie ok - - takie mam wrażenie.... ) :583:
Pikuś Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Przepraszam za wczoraj bo bylem w lekkim stanie upojenia. :| Ten dolek troche za dlugi jest. Moze żaluzje przytarte, a moze gruszka przy turbo juz slaba. Ale przeplywka byla zdrowa. Ogolnie nie jest tak zle.
spanky Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 jedyna zaleta wymiany LMM to taka ze juz wiesz jak to sie robi .... :diabelek: a wracajac do tematu problem z turbo ... (jak juz tu sporo znawców TDI napisało) wiec nie bedę sie powtarzał ... tutaj masz identyczny problem jak twój ... -> http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=2770&start=0 p.s Sprinter ... o jakie wysokie wskazania Ci chodzi... :?:
Sprinter Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Pytanie o grzebnięty soft było nieco retoryczne (stąd w nawiasie - "raczej nie wygląda"), są zbyt wysokie porcje powietrza, ale nietknięte dawki paliwa. Nikt tak nie modyfikuje softu, zdarzają się zmiany przeciwne, czyli większe dawki paliwa, a powietrze niemal bez zmian. Wskazania wynikają z tego, że turbina przepompowuje, na co wskazałem P.S. Puszczający EGR łatwo sprawdzić, zdejmij wężyk z EGR (ten prowadzący do N18) i zaślep jakąś śrubą, ściśnij opaską i pojeździj z fejsem. Momentalnie wyjdzie czy był nieszczelny.
Gość zdeniu Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Sprinter, Pikuś,pre_pl,spanky, wielkie dzięki Panowie za cenne info (dla Was to pryszcz a dla mnie nadal czarna magia, chyba jestem nie reformowalny :diabel: ) Sprinter, jak byś mógł po tej operacji Puszczający EGR łatwo sprawdzić, zdejmij wężyk z EGR (ten prowadzący do N18) i zaślep jakąś śrubą, ściśnij opaską i pojeździj z fejsem. Momentalnie wyjdzie czy był nieszczelny.zdradzić jakich bloków logi zrobić będę very dźwięczny :622:PS. czy ten N18 wygląda jak N75 i jest z tyłu na rurze dolotowej :?: ewentualnie Panowie jakie jeszcze "chcielibyście" zobaczyć logi w celu pewniejszej diagnozy :?: ale teraz to juz za rok chyba pogadamy ja spadam się szykować w tany Szczęśliwego Nowego Roku 2007 :564: http://www.icq.com/img/friendship/static/card_16961_rs.swf
spanky Opublikowano 1 Stycznia 2007 Opublikowano 1 Stycznia 2007 PS. czy ten N18 wygląda jak N75 tak ....
Sprinter Opublikowano 1 Stycznia 2007 Opublikowano 1 Stycznia 2007 N18 ma czarną "główkę", a N75 białą, poza tym są identyczne z wyglądu i faktycznie N18 jest podwieszony pod rurą dolotową z tyłu za pokrywą zaworów. Porób logi 3,8 i 11 standardowo, na nich będzie widać czy jest zmiana.
Gość zdeniu Opublikowano 1 Stycznia 2007 Opublikowano 1 Stycznia 2007 ok, jutro bede działał [ Dodano: 02-01-2007, 22:56 ] więc wedle porady :diabel: zatkałem przewód idący od N18 do EGR i zrobilem kolejne logi i qrde :533: nic się nie zmieniło ani na widocznych poniżej logach ani w samej jeździe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się