darokaudi Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Witam, borykam się z następującym problemem. Dosyć często podczas przyspieszania i obrotach rzędu 3200-3500 odcina mi turbinę tzn. przestaje ona działać. Pomaga wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika. Kiedy to zrobię turbina znowu ciągnie. Dodatkowo 80% odcięć towarzyszy zapalenie się pomarańczowej kontroli "elektronika silnika", która wyłącza się po kilku uruchomieniach silnika. Jest mi ktoś w stanie pomóc? Jaka przyczyna? Jak rozwiązać problem?
omzig Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Najlepiej podpiąć VAG-a i sprawdzić jakie błędy pokaże.
fafnasty Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 przeładowuje turbina! do sprawdzenia wężyki podciśnienia zawór n75 jeśli to nie pomoże to zapiekaja sie łopatki zmiennej geometrii ale zacznij od sprawdzenia lub podmiany na sprawny zawór n75 i wymiane wężyków podciśnienia ---------- Post dopisany at 21:44 ---------- Poprzedni post napisany at 21:42 ---------- a vaga i tak potrzebujesz ale wiadomo jaki błąd Ci pokaże
Dejzor Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Tak jak kolega wczesniej wspomniał przeładowana turbina. Bez zczytania błędów a najlepiej zrobienia logów to troche jak wróżenie z fusów. Na początek sprawdź przewody gumowe idące od turbiny, wszystkie połączenia i intercooler czy nie ma nieszczelnosci. Sprawdź też wężyki podcisnienia czy nie masz gdzies przedartych albo pękniętych. Albo gdzieś ci sp***rza powietrze i komputer wpada w tryb awaryjny aby zapobiec uszkodzeniu turbiny (która musi dmuchac bardziej z winy nieszczelnego układu), albo masz problem w sterowaniu turbiną (N75 albo kierownice). Vagiem możesz też wykonać test zmiennej geometrii(kierownic) i obserwować ruch sztangi od turbiny. Jesli rusza sie cała to jest ok. Generalnie mozesz tez zlapac ja reka i poruszac (powinna dać sie poruszac w całej swojej przestrzeni roboczej). Jak przyspieszasz to otwórz szyby i zobacz czy nie słychac syczenia spod maski (tak jak by uciekalo powietrze). Generalnie mialem podobnie i był to intercooler, tylko mi wpadał za kazdym razem. Potem sie zdarzało nie za kazdym razem i zawór N75 szlak trafił. (ja nie mam zmiennej geometrii turbiny) Ewentualnie mozesz tez go troche przebutować w trasie (ciagnac dluzej na wyzszych obrotach, ale tak zeby ci jeszcze nie wpadł w tryb awaryjny) tak powiedzmy kolo 3tys obrotów. Najlepsza do tego jest autostrada i dłuzsza jazda ok 20 -30 min. Być może to pomoże w przypadku zapieczonych kierownic, ale i tak lepiej wyczyscic jesli to to.
adrian998998 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Widze że z moich stron to odezwij się na PW to Ci pomogę.
darokaudi Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 Dzięki za wskazówki. A co robić w przypadku "zapieczonych łopatek"?
danielom Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Turbo na stol, 2-3h czyszczenia, 150zl lub 350 u zdziercow i problem z glowy
darokaudi Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2013 Właśnie wróciłem z odczytu VAG. Wyskakuje następujący błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Co Wy na to?
omzig Opublikowano 7 Grudnia 2013 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Właśnie wróciłem z odczytu VAG. Wyskakuje następujący błąd:1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Co Wy na to? Przetłumacz sobie jakims tłumaczem z Google: 17965/P1557/005463 - Ross-Tech Wiki
adrian998998 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Problem już rozkminiony. Kolega był u mnie na diagnozie i w sobote nastepną szarpiemy turbine do czyszczenia bo geo nawet poł centa się nie rusza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się