ŁukaszA4s 0 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opłaca się to montować jakaś znacząca moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 w 1.8t jest to podstawą modyfikowania auta poczytaj temat modyfikacje 1.8t Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4s 0 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 ok a czy mogę założyć do seryjnego 1.8T 150? cos podniesie moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Sam raczej mocy nie podniesie no chyba że masz zatkanego kata:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4s 0 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 mam w siatce w kacie dziurę po turbince nie wiem czy jest zatkany kij wie ale bedzie z deka głosniejszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roae 0 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 bedzie bardziej słychać turbo, co do koni, to na moim przykładzie wawaliłem kata wstawiłem rure i chyba za dużo oczekiwałem,bo różnicy prawie nie poczułem, po pół roku przyzwyczajenia rura mi pękła i musiałem spowrotem wstawić kata, wtedy odczułem tak naprawde jaka była różnica-turbo nie jest tak zamulone wcześniej wstaje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4s 0 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 Żebym jeszcze znalazł w rozsądnej cenie DP to tak ale ciężko raczej:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marc!n 0 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 są zakupy grupowe.. Koszt zerowy o ile dobrze sprzeda się kata (jeżeli coś w środku jest) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4s 0 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 kat zdrowy można powiedzieć jak nowy jaki to koszt DP ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLI_B5 3 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2013 tyle razy było a i tak łatwiej załozyc temat niż poszukać Za kata wezmiesz max z 250 , dp przy grupowym pewnie cos koło 300 , do tego uszczelki więc dużo nie dołozysz a turbo się odmuli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 A Co z sonda ? Juz zawsze na check jezdzic ? Czy moze problem jest rozwiazany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldiosa 0 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Są dwa rozwiązania. Albo wywalasz drugą sondę z auta i softu lub stosujesz przejściówkę (wkręcaną lub już wspawaną) do oszukania drugiej sondy. Wygląda to jak kawałek zagiętej rurki w którą wkręcasz sondę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 tak tylko emulator nie daje 100% pewności że check się nie zapali najlepiej usunąć ja programowo. ale nie zaszkodzi sprubować z emulatorem na pewno jest to tańsze rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się