Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BDH] Modyfikacja prędkości obrotowej biegu jałowego ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

j.w.

Da się to zrobić? Jak?

Opublikowano

na VP37 da sie ... [VP44 tez powinno]

adaptacje -> blok 02 ... [nie wiem ale u Ciebie moze jeszcze trzeba bedzie wpisac login :mysli:]

Opublikowano

adaptacje -> blok 02 ... [nie wiem ale u Ciebie moze jeszcze trzeba bedzie wpisac login :mysli:]

W którym module? :embarrassed:

01-Engine?

Opublikowano

adaptacje -> blok 02 ... [nie wiem ale u Ciebie moze jeszcze trzeba bedzie wpisac login :mysli:]

W którym module? :embarrassed:

01-Engine?

tia ...

Opublikowano

Chłopie zamordujesz ten silnik swoimi doświadczeniami :gwizdanie:

nie lepiej oddać fachowcowi do roboty? albo inaczej , nie przyoszczędzać na tej usterce?

czas pracuje na Twoją niekorzyść :wink4:

Opublikowano

czas pracuje na Twoją niekorzyść :wink4:

Możesz mi na PW opisać szczegóły Twojej usterki? Bo jak do taj pory to czytam "straszenie małych dzieci duchami wielkiej awarii" bez żadnych konkretów :disgust:

Opublikowano

W niektórych benzyniakach też można.

Tylko inne loginy są.

Opublikowano

adaptacje -> blok 02 ... [nie wiem ale u Ciebie moze jeszcze trzeba bedzie wpisac login :mysli:]

W którym module? :embarrassed:

01-Engine?

Wartość którą można odczytać w bloku 02 jest krotnością ustawionych obrotów? Według jakiej reguły wylicza się tą wartość?

Opublikowano

Poczytaj to: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786

Loginu poszukaj na tym forum.

A tu cytat z tej strony:

Jeszcze pare slow na temat sensu Adaptaci.

Tak jak napisalem Adaptacja nie da sie naprawic silnika.Adaptacja zostala przewidziana aby dopasowac Ecu do normalnego „rozzutu“/ toleranci w produkci seryjnej silnikow.

I tak np. nie ma sensu proba dopasowania wolnych obr. w momecie kiedy te wolne nagle sa o 100 czy wiecej obr. powyzej normy . Tu nalezy znalesc usterke i ja usunac.

Moim zdaniem: skorzystaj z rady Trzenia.

Opublikowano

Moim zdaniem: skorzystaj z rady Trzenia.

Widzieliście mój silnik na oczy? Wiecie jakie mam teraz wolne obroty? Widzieliście czy silnik rzeczywiście "narywa"?

Zadałem pytanie, proszę o odpowiedź.

Na PW z konkretami też się nie doczekałem. A z bajek wyrosłem.

Poczytaj to: http://www.diagtronik.pl/forum/viewtopic.php?t=4786

Loginu poszukaj na tym forum.

Login znam, powyżej zapytałem o coś innego.

Opublikowano

Widzieliście mój silnik na oczy? Wiecie jakie mam teraz wolne obroty? Widzieliście czy silnik rzeczywiście "narywa"?

Zadałem pytanie, proszę o odpowiedź.

Na PW z konkretami też się nie doczekałem. A z bajek wyrosłem.

Ale dlaczego kolego się spinasz?

Przecież dwie osoby udzieliły Ci w miarę sensownej odpowiedzi, podałem Ci link do forum gdzie możesz znaleźć więcej informacji, a chyba mi wolno dodatkowo napisać swoje zdanie, ponieważ czytałem o Twoich problemach na AKP.

Czy ja Ci coś zrobiłem/napisałem?

Opublikowano

Przecież dwie osoby udzieliły Ci w miarę sensownej odpowiedzi (..)

Tytus, wskaż mi w tym wątku odpowiedź na to pytanie:

Wartość którą można odczytać w bloku 02 jest krotnością ustawionych obrotów? Według jakiej reguły wylicza się tą wartość?

A swoje zdanie oczywiście można wyrażać, Ty napisałeś swoje, na napisałem swoje :good:

Opublikowano

Adaptacja kanalow w ECU silnika powoduje przesuniecie calej osi danego parametru.

Obrazowo mozna powiedziec ze przesunelo sie cala mape w dol lub w gore.

Wartosci o jakie sie dana mape przesunelo ( ile nalezy zienic wartosc w danym kanale adaptaci ) nalezy przetestowac . Nie ma tu gotowej recepty wpisz tyle a tyle, a bedzie ok.

Niestety przelicznika nie ma. Ale wydaje mi się że nie jest to aż tak konieczne, regulujesz obroty poprzez zwiększanie lub zmniejszanie wartości z kanału drugiego, aż uzyskasz zadowalającą Cię wartość i to wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...