Prezes:D Opublikowano 15 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2013 daj linko bo ja nie widze ;/ dzieki i pozdro
rafal9119 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 sprawdzales mikro styki w zakmach? kable idące od pompki? ---------- Post dopisany at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany at 17:59 ---------- PREZES pomożesz ??? http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/sprawdzenie-pompki-centralnego-zamka-308586/
stradu Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 u mnie bylo tak ze na plycie glownej tam gdzie pompka jest podlaczona drucik sie przepalil.. sprawdz wszystko czy laczenia sa. ja to zlutowalem na nowo ale i tak nic nie dało kurcze juz sam nie wiem co z tym robic.. wpadlem na pomysl zeby kupic na allegro sterownik z pilotem, bo wydaje mi sie ze skoro nie dziala jak wcisne guzik a tam pewnie jest jakis czujnik czy podcisnienie, nie mam pojecia na jakiej zasadzie to chodzi, to jak zaloze sterownik i to ja bede wymuszal dzialanie pompki to chyba bedzie wszystko chodzilo co o tym sadzicie ?
rafal9119 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 jak pompka jest nie sprawna to żaden sterownik z pilotem nie wymusi jej prawidłowej pracy.
stradu Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Pompka chodzi.. tylko ten czujnik co jak wciskam korek to nie wlacza jej, a jak bede mial sterownik to sam bede wymuszal wlaczenie. Dobrze mysle ?
slawcio240279 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Witam. Posiadam A B5 z 1999r i te mam problem z centalnym zamkiem. Pilot działa, migacze mrugają, swiatlo w aucie się zaświeca a zamki pozostają bez ruchu. Może ktoś mi podpowie gdzie szukać te pompki do cenalnego ?? Gdzie ją ukryli ??
rafal9119 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Wiesz co, takie pytania jak gdzie jest pomkpa centralnego zamka to nawet w google jest w bagażniku po prawej stronie
Prezes:D Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Panowie ja nadal mam mój problem jak to ogarnąć jak dostke do masy kabel idący do pąmpki to się zamyka i otwiera czy wirnik jest ok ale czego nie reaguje jak przekręcam kluczyk w drzwiach ?? Proszę o pomoc bo mam auto porozkręcane a idą swięta ) Stawiam dobre piwo : ) pozdr
rafal9119 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 prosta sprawa jak pompka ci działa to na pewno nie jest jej wina . czyli może być prawdopodobnie instalacja. sprawdzales mikrostyki? instalacje bagażnika?
Prezes:D Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 hm moze zimne luty są? i popkma nie daje sygnału na wirnik?
rafal9119 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 watpie ale jak by co to weź lupe i posprawdzaj. ---------- Post dopisany 31-12-2013 at 20:03 ---------- Poprzedni post napisany 22-12-2013 at 16:32 ---------- i co udali ci się znaleźć przyczyne???
largovinch Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 W moim Adr 95, problem byl tego typu iż nie otwieral ale zamykał, po prześwietleniu całego auta z gościem który siedzi w temacie ocenilismy iz pompka jest dobra. Problem leży we wkładkach zamka, sa tam gdzieś podobno jakieś zapadki które przy przekręceniu kluczyka się stykają i dają impuls na on lub off, wada ich jest taka że lubia się z czasem ułamać. I taki jest tego objaw, najszybszy sposób na naprawienie centralki, jest dopięcie do oryginalnej pompki jakiegoś zestawu na pilota z alledrogo z centralnym Dodam że fabrycznie nie miałem pilota, otwieranie tylko przez kluczyk.
rafal9119 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 u mnie wlasnie zamyka a otworzyc nie chce. i nawet z pilota otworzyc nie chce.
eejeeej Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 panowe i ja się wtrące do dyskusji, nie działa centralny zamek, tzn czasami złapie ale częsciej nie, mechanik powiedział ze to wina krańcówki w drzwiach kierowcy, trzeba szukac zamka, ale naczytalem sie na forum i tak powątpiewam w to, podlaczylem ten czujnik co go wyjal jeszcze raz, wyjalem pompke z tej gąbki z bagażnika, i jak dociskam ten czujnik to przekaźnik na pompce tyka, czyli tak jakby sygnał dawał na pompke, wyjąłem całą pompke, i luty wydają sie byc ok, wszystko dobrze wyglada, do tego wszystkiego jeszcze oświetlenie w kabinie nie reaguje na otwieranie zamykanie drzwi, nie swieci sie nic ale podobno tym wszystkim steruje sterownik w pompce, i moje pytanie o co tu sie moze rozchodzić w moim przypadku, nieszczelny układ? w jaki sposób go sprawdzic nie wyciagajac wszystkich wykladzin w aucie, poza tym gdyby był nieszczelny to by wogole nie otwieral, a jak juz zadziała to wydaje sie byc wszystko ok ładnie wychodzą nypelki w drzwiach. uszkodzony czujnik? wobec tego dlaczego oswietlenie nie dziala otwierając inne pozostałe drzwi, jest to jakis układ w ktorym jesli jeden czujnik jest uszkodzony to "odcina" pozostałe? moje spostrzeżenie jeszcze jest takie ze jak juz załapie zamek to pompka dluższą chwile pompuje powietrze ze zdarza sie ze po zamknieciu buczy jeszcze przez 10 sekund i nie da się szybko po zamknieciu otworzyc cowynato?
rafal9119 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 może ktoś mi zapodać foto jak ta krańcówka wyglada?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się