Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy ....


Spawn1984

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam taki problem : rano autko odpalam i jedzie zupełnie normalnie, ma moc :D, ale gdy się zatrzymam, zgaszę silnik, i chwilę postoję to zupełnie traci na mocy :( i tak około minuty może dwóch, później wydaję się być wszystko ok. Może miał ktoś już taki problem ?

Zapomniałem dodać iż kiedy objawia się problem przy wciśnięciu pedału gazy w zakresie obrotów od 1000 do 2000 znacznie głośniej niż normalnie buczy układ wydechowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy check świeci a powinien poważna usterka , u mnie nic takiego nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co zauważyłem to wydech jest ori . Zastanawiam się czy nie są pozatykane katalizatory. Check nie świeci .... teraz auto postało kilka dni bo byłem na wyjeździe i dzisiaj było oki :) ale zobaczymy co będzie później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spr.klapy w tłumikach czy nie zastane , mają się ręcznie dać przestawiać i wracać na swoje położenie, spr. też wężyki czy są całe (szczelne) , na koniec w Vag można spr zawór sterujący tymi klapami .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety .... podróż z sylwestrowej zabawy do domu nie zakończyła się dobrze :( auto nagle straciło moc i po natychmiastowym zatrzymaniu chodziło nierówno i na bardzo niskich obrotach :( ponowna próba odpalenia nie powiodła się :( mój mechanik przypuszcza że być może przeskoczył łańcuch rozrządu :( teraz muszę czekać do wtorku jak się za uto weżnie :( Czy wiecie gdzie mogę kupić części do tego silnika ? oczywiście poza ASO :/ a tak BTW to szczęśliwego nowego roku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd rzegotał na ciepłym ? jak stwierdził że łańcuch przeskoczył , diagnostykę robił , błędy są jakieś ?

Ps. Dzięki za życzenia i nawzajem , choć zaczął Ci się ten rok nie ciekawie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostyki jeszcze nie robił ale dzisiaj rano udało się go odpalić i "na słuch" stwierdził że rozrząd :( zobaczymy we wtorek. Co przy okazji warto wymienić żeby mieć "święty spokój" ? Niestety nie zaczął się dobrze : 400 km na lawecie w nocy z chorym dzieckiem :( no ale cóż.... życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to przy okazji robienia rozrządu to najlepiej cały motor przejrzeć , sprzęgło, alternator , rozrusznik pompa wspomagania itd. silnik i tak do wyjęcia . Niech zrobi porządną diagnostykę , gaz masz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale na gazie nie zrobiłem jeszcze nawet 1000 km . Zastanawiałem się przy okazji czy nie wywalić katów ale troszkę obawiam się "zgniłych jajek" z wydechu ;/. Mechanik mi powiedział że pompa olejowa może mieć za słabe ciśnienie i łańcuch nie napina się tak jak powinien. No i poranne odpalanie .... klekot, ale nie dłużej niż sekundę więc się za bardzo nie martwiłem ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz gdzieś foto instalacji LPG ? Jakie komponenty masz tam założone , gdzie montowane ? spr. najpierw korekty w grupie 032 , rozjazd rozrządu 093, lpg jak źle wyregulowane potrafi namieszać , choć powinno check wywalić . Ten mechanik to robił kiedyś taki silnik ? widział rozrząd w tym silniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety fotki nie mam. Instalacje zakładałem w zakładzie 4X4 auto gaz Osowa, instalacja to BRC z podwójnym reduktorem i wtryskami chyba barakuda. Już razu niego zakładałem w 2,7 BT i byłem bardzo zadowolony. u tego mechanika robię auta od lat i nigdy nie narzekałem :) z tego co wiem to robił już taki silnik. Warsztat "MAX" w gdańsku. We wtorek porobię jakieś fotki bo dopiero wtedy będę miał dostęp do auta.

---------- Post dopisany at 19:39 ---------- Poprzedni post napisany at 19:37 ----------

Mam jeszcze takie pytanko: jaki kabelek sobie kupić i z kąt dorwać Vag'a ? Możesz coś polecić ? coś sprawdzonego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam VCDS (Chiński ) i u Ciebie raczej też taki , wszystko śmiga po can .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz rocznik tego auta i ile nalatane? Jaki olej stosowany byl. Dziwne ze to lancuch skoro wczesniej nie bylo slychac go dluzej niz 2 sek. Jesli wymieniasz nalinacze to i slizgi, pasuje przegladnac glowice, uszczelniacze i prowadnice zaworow. Kupa pracy i kasy. Wspolczuje. Ledwie 1000 na gazie i taki problem. To ile Ty przejechales tym autem? Wejdz na audizine.com i poszukaj na forum tematu problemu z lancuchem. Tam sa wymienione czesci jakie trzeba kupic do wymiany.

Tutaj masz instrukcje wymiany lancucha: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/414598-B6-B7-S4-Timing-Chain-FAQ-Information-Discussion-Thread

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...