Wandej Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 jak masz błąd regulacji ciśnienia paliwa to przejrzyj wszystkie węże podciśnieniowe itp. A do tego pompa paliwa czy podaje odpowiednie ciśnienie:wink: Wypadanie zapłonów może być następstewm słabego ciśnienia paliwa. Jeżeli masz wypadanie zapłonu na każdym cylindrze to wątpie żeby to były cewki:wink: Może być też wtryskiwacz. Z tego co pamiętam FSI ma większe ciśnienie na listwie niż zwykłe silniki bez FSI:wink:
Lite44 Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 W sobotę jadę do serwisu Audi w Niemczech, jak będę coś konkretnego wiedział to podzielę się tym na forum, pozdrawiam chłopaki ---------- Post dopisany 01-02-2014 at 13:39 ---------- Poprzedni post napisany 30-01-2014 at 18:52 ---------- Byłem dzisiaj w serwisie Audi w Niemczech, serwisant podpiął kompa zobaczył co się dzieje i umówił się ze mną na poniedziałek rano, odstawie auto na dwa dni, tak powiedział, jak będę po ewentualnej naprawie to napiszę co i jak, pozdrawiam
Lite44 Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Auto od soboty stało na warsztacie w Niemczech, sprawdzali wszystko po kolei, ja wymieniłem zawór ciśnienia na listwie paliwowej więc tego nie ruszali i ten sterownik który jest zaraz obok tego zaworu, sprawdzili cewki zapłonowe, okazało się że są dobre, więc zabrali się dalej. Sprawdzili wtryski i okazało się że 4 wtrysk jest zużyty, sprawdzili ciśnienie sprężania oraz ciśnienie wtrysków, pokazali mi wydruki, wtrysk był przyczyną nierównomiernej pracy silnika oraz brakiem mocy silnika. Więc z mocą i pracą silnika był spokój, pozostał do zdiagnozowania problem z "odłączaniem mocy przy ok 4500 obrotów pod obciążeniem nie na postoju i to zajęło im dwa dni, dzwonili nawet do fabryki audi w Niemczech. Ale problem znaleźli, okazało się że powodem takiego zachowania silnika była pompa paliwa która znajduje się w zbiorniku paliwa, nie dawała już takiego ciśnienia. Wymienili pompę, wymienili wtrysk, wymienili uszczelniacze na wtryskach, wszystko ładnie wyregulowali i jest ok, na moim terenie nikt by do tego nie doszedł, nie powiem już jaki mi wystawili rachunek a jest to kilka tysięcy:( Najdroższa naprawa w moim życiu...
Dajmon Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 ......klika tysięcy - rozumiem, że złoty, nie uero ?
Wandej Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Czyli tak jak pisałem:wink: Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
Wandej Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Ból:kwasny:U nas w normalnym warsztacie byś pewnie w 1k zł zmieścił Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2
MaciekW. Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 1100 euro No to na bogato chłopaki pojechali Jak Cię to pocieszy to ja w swoją B6 też sporo kasy włożyłem; taki urok wiekowych samochodów używanych
hustlazz Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Wybaczcie że odgrzeję temat, Jakiś czas temu i u mnie wyskoczył nieszczęsny błąd P1020, poczytałem trochę u nas na forum i na zagranicznych. Wszędzie jest to samo, do wymiany pompa paliwa. Koszt w ASO 1490zł (praktycznie nie do znalezienia używka - specjalny model do tego silnika) Także proponuje podpiąć pod dział benzynowy dla takiego niszowego silnika jakim jest AWA FSI, że ten błąd zwiastuje duże koszta
bogus01 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 I ja się dołącze żeby nie pisać nowego tematu, czy błąd p1020 może dotyczyć tylko pompy w zbiorniku czy też pompy przy głowicy jeżeli tam wogóle jest, bo mam podobne objawy, tylko u mnie póki autko się nie rozgrzeje to jakoś idzie chociaż przy obrotach powyżej 4tyś już się dławi ale po rozgrzaniu to już masakra, szarpie, przerywa, gaśnie, brak mocy, nie robiłem jeszcze tylko testu ciśnienia pompy paliwa, ale wszystkie znaki na to wskazują ze zdechła i do tego błąd regulacji ciśnienia paliwa.
Lite44 Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Masz dwa takie same przypadki, chodzi mi o siebie oraz Hustlaza, mamy te sam silniki i ten sam błąd, te same objawy, więc sam widzisz
QBAelectric Opublikowano 11 Grudnia 2014 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Witam, Czy doszliście co było powode błędu odnośnie ciśnienia paliwa P1020?.czy wymieniliście pompę wstępną ?
Lite44 Opublikowano 11 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2014 Wymieniłem wtrysk na pierwszym cylindrze
hustlazz Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Popieram, wtryski trzeba sprawdzić
kamilo130 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Potrzebuję namiary na dobrego specjalistę do silnika 2.0 fsi warszawa i okolice bo już nie mam sily na pseudo mechaników i na ten silnik macie może kogoś do polecenia?
Andreas88 Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 Mam ten sam silnik AWA miałem wadliwy czujnik położenia wału,raz chodził 3dni czasami godzinę.po ostygnięciu znowuż chodził. Na kompie błędu nie było,po wymianie zegarek. Jeżeli chodzi o dziwne stuki w silniku to u mnie okazały się uszkodzone dwie z czterech płytki umieszczone w bloku przed kolektorem ssącym. Życzę 0 awarii Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się