Jarszo Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Witajcie Od niedawna jestem posiadaczem A4 Postanowiłem założyć temat, dokumentować wszystkie plany i przeróbki. Mam sporo pracy przy moim Audi. Mam również dużo planów, by wyglądało fajnie i jak typowa limuzynka >>Wyposażenie: - Climatronic - Podgrzewane, elektryczne lusterka - Audio 8 głośników - standard - 4x AirBag - Podłokietnik tył - Domykanie/otwieranie szyb z kluczyka/pilota - ABS - ESP?? - Immobilizer - Elektryczne szyby przód - Elektryczne lusterka(+ podgrzewanie) - Alufelgi Audi. >>Do zrobienia: - Rozrząd - OK - Wymiana oleju - OK - Wymiana wszystkich filtrów - OK - Klimatyzacja - nabije ją na nowo oraz odgrzybię. - Nowy akumulator; 64Ah, 640A. - ESP? Coś jest nie tak = grubszy temat. >>Planowane mody: - Wymiana audio... Planuje wymienić wszystkie 6 głośników zastępując je 2-oma kompletami Morel Tempo 6 a do tego wygłuszyć drzwi matami. Myśl jest również nad wsadzeniem wzmacniacza + kondensatora i dopiero stąd pociągnąć głośniki. Czyli taki schemat: Radio > wzmacniacz + kondensator > 8 nowych głośników w drzwiach. Myślę nad takim podłączeniem, bo obawiam się, że radio nie pociągnie tego zestawu. - Wymienić panel środkowy na ten z podłokietnikiem, Myślę, by nie kupić takiego 2-din, ale nie wiadomo jak z radiem. Te zamienniki są strasznie drogie Chyba, że wyrwałbym oryginalne radio audi 2-din... - Zamienić fotele... Myślę nad skórzanymi + podgrzewanie, a co za tym idzie wymienić od razu panel climatronica. (na razie odpuszczam) - Regeneracja plastików, ew. wymiana panelu climatronika do poprzedniego moda z siedzeniami. - Po części dokonane. - Zastanawiam się nad wstawieniem tempomatu oraz rozszerzeniem FISa. - Muszę dorobić kluczyk. Mam tylko jeden... - Ambiente ledy świecące z górnego panelu oświetlenia na środkowy panel-biegi - OK - Wymiana zamków w drzwiach - Pranie tapicerki - przyciemnienie szyb - Polerka lakieru - Być może oświetlenie na nogi... - Zmiana kierownicy - Montaż podłokietnika/kupno całego panelu środkowego - Wygłuszanie drzwi - Lampy bix - Wymiana gałki i mieszka na s-line - Lotka na tyle i boczne listwy(zewnętrzne) s-line - Chciałbym zrobić coming-leave home :> >>Moje wrażenia i doświadczenia z eksploatacji audi: * Zdążyłem się już sporo oczytać o tym modelu, no więc jak to w tym silniku. Nie jest awaryjny, lecz pożerał olej przed wymianą rozrządu(przeciekała mi również uszczelka pokr. zaw.) na razie się chyba ustabilizowało z olejem. Miałem sytuacje, gdzie ustabilizowałem poziom oleju na miarce między min/max - pokonałem trasę autostradą, pod granicę - ok. 100km w 30-40 minut, średnia prędkość ok. 150km/h - FIS zaczął krzyczeć o niski stan oleju... * Marzec 2014. Po wymianie oleju, rozrządu i filtrów auto chce jechać. Co lepsze nie bierze oleju... Zrobione 1000km po wymianie i nie ma ubytku... (mobil super 2000) Teraz można było przetestować audi jak jedzie... Czuje moc, 210km/h na autostradzie Jestem zadowolony. Trochę wkładu własnego i będzie ładnie - jak nie jedna na forum **FOTOS (po kupnie)** PO WKŁADZIE WŁASNYM: 1# Lekka regeneracja panelu klimy, oklejenie osłony kierownicy i plastików przy zm. biegów
D4NTE Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Zmień gęstość oleju i będzie miód malina ja założyłem LPG i zalałem valvoline 10W40 spadek spalania oleju b.duży. Załóż jakieś ładne koło do niego Powodzenia w modach. Bezawaryjności życzę. P.S Obudowy lusterek masz ori z S4 czy zamienniki jakieś?
Jarszo Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Teraz szykuje się wymiana rozrządu, pomyśle przy tym o wymianie oleju właśnie. A z tego co patrzyłem, to mam zalany aktualnie 10w40 Póki co mam oryginalne alufelgi audi, na letnie - ale będę myślał nad nowymi. Tylko też nie chcę przesadzić, żeby spalanie nie poszło w górę... A co do lusterek - to szczerze muszę powiedzieć, że nie wiem jak to jest - z takimi już kupiłem samochód. Ale z tego, co się przyglądałem to chyba tylko przyklejane nakładki, ale mogę się mylić.
akjam Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 A na jaki rozmiar chciałbyś zmienić tę felgi żeby odczuć drastyczną zmianę w spalaniu? 24 cale? Ładna sztuka! Powodzenia w realizacji planów.
kiko79 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 z silnikiem ALT jest tak... albo olej bierze (większość egzemplarzy), albo go nie bierze (nieliczne przypadki) i niestety zmiana gęstości oleju nic tu nie daje. Mój silnik oleju nie bierze, przeszedłem z półsyntetyka na full syntetyk i jak nie brał tak nie bierze
Jarszo Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Sprawdziłem przed chwilą olej. Wg. obliczeń, po przejechaniu ok. 890km poziom na miarce spadł z: ponad pół na minimum. Aczkolwiek - nie mogę stwierdzić, czy olej został spalony przez silnik, bo na uszczelce pokrywy zaworów trochę mi się poci w kilku miejscach, więc możliwością jest, że większość ucieka właśnie tamtędy. (przy wymianie rozrządu będę również wymieniał tą uszczelkę). Więc jeżeli chodzi o ten olej w moim przypadku, to statystyki podam po wymianie podzespołów
Michał139 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 witam w klubie kolejnego ALT i też sedan
Jarszo Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 Dzisiaj zrobiłem mały wizual - oklejenie plastiku i popielniczki koło lewarka zmiany biegów. Zastanawiam się jeszcze nad rączkami. Trudne, ale myślę, że wykonalne. ---------- Post dopisany 22-02-2014 at 22:36 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2014 at 23:20 ---------- Panowie... Po wymianie Rozrządu, filtrów, oleju + uszczelki pod pok. zaworów zważyłem na razie mniejszy pobór oleju :> Zalany Mobil A tutaj prezentuje oklejoną osłonę kierownicy + plastików koło zmiany biegów i popielniczki + malowałem lekko panel klimy (przyciski +, ale chyba rozbiorę go całego, zedrę resztę przycisków i pomaluje na nowo + odnowienie ramek. W drodze też nowe radio Alpine. Zrezygnowałem na razie z RNS. Za drogi, e tam. Zostało okleić rączki drzwi. Wykonalne jak najbardziej, jeżeli nie będzie problemu z ich rozkręceniem
Kshyhu87 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Moje zdanie jest takie że osłony kierownicy i rączki drzwi lepiej wymienić na nowe a jak za duży koszt to dobrać kolor farby i pomalować.
adriansline Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Dziwnie to wygląda ale jak tobie sie podoba to ok:naughty:
Jarszo Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 Na razie może być Mam inne pierwszorzędne plany, a to przecież nie szpeci Ładniejsze oklejone, niż starte
adriansline Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Przyrzeknij że potem to zmienisz na alledrogo jest tego pełno
Jarszo Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Opublikowano 9 Marca 2014 Wsadziłbym listwy s-line, ale sa przesadnie drogie ---------- Post dopisany 10-03-2014 at 00:03 ---------- Poprzedni post napisany 23-02-2014 at 22:22 ---------- Zrobiło się ciepło, więc trzeba było trochę auto wypicować. Najbliższe plany? - Wymiana zamków w drzwiach - Pranie tapicerki - przyciemnienie szyb - Polerka lakieru - Być może oświetlenie na nogi... - Zmiana kierownicy - Montaż podłokietnika/kupno całego panelu środkowego - Wygłuszanie drzwi (potem jakieś audio) - Regeneracja rączek w tapicerkach bocznych przód. - Lampy bix - Wymiana gałki i mieszka na s-line - Lotka na tyle i boczne listwy(zewnętrzne) s-line - Chciałbym zrobić coming-leave home :> - Pełny FIS, tempomat. Generalnie mam ładną jasną tapicerkę... Ale z drugiej strony ciężko było by pod nią np. dobrać nowe fotele... Panowie - macie jakieś propozycje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się