dmdash Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 Wydaje mi sie ze nie obejdzie sie bez wymiany stabilizatora a co do progow i przejazdow, bede ich unikal na szczescie mam drugie auto, a a3 moge sobie modzic
Duds Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 To już na maxa opuszczone auto? :shock3: Jaki masz gwint? Ja miałem tak, że małego palca nie dało się wcisnąć, a jeszcze ponad 2cm regulacji było A stabi od esy nie mam i jeszcze miałem zapas
dmdash Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 Mowa o przodzie, gwint mts, moze to kwestia naciagu opon, w kazdym razie za wysoko stoi. Te fotki tylu to nie jest max
Duds Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 No chodzi mi o sam przód... Kurde, to mój ma dużą większą regulację. Teraz szukam nowego, więc już wiem, żeby nie szukać MTSa
slavko87 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 auto kosa, juz wiem jak oponka 215/35 siedzi na tych alu:decayed:
dmdash Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 Leży świetnie, zwlaszcza na 9J
dmdash Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 no to cóż, skreślam przed ostatnią rzecz ze swoich planów co do auta, dziś przyjechał ori xenon Hella z pomalowanymi środkami w czerń, pozostało obszyć elementy środka - czyli boczki, ręczny i klapkę podłokietnika a później to już kosmetyka i pierdółki pozdro
Duds Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Fajne :kox: Szkoda, że nie masz w planach zmiany wnętrza na poliftowe i swapa, ale może jeszcze zmienisz zdanie :decayed:
dmdash Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 jakoś ten środek jest dla mnie tak zadbany, że szkoda mi hajsu żeby się z tym szarpać
dmdash Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 chyba nie:decayed:wolalbym AIR
Duds Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 chyba nie:decayed:wolalbym AIR Jest nadzieja
dmdash Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Opublikowano 22 Lutego 2014 No to ksenon na miejscu i małe mycie
dmdash Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 W tym tygodniu wpadł stabilizator od S3 przymocowany do krótkich łączników, na stabilizator wleciały odpowiednie gumy, dodatkowo wywalona regulacja z tyłu, z przodu wyrzucone helpery. Gwint skręcony, felgi założone. Jestem gotowy na sezon 2014. Wygląda tak jak chciałem!!!
arre Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 i jak wujek radzil dobrze jest ze stabi z s3 na krotkich lacznikach? poliuretan dawales? Nie powiem ze nie wyglada te Twoje wozidlo... bo wyglada i to naprawde fajnie... gleba zacna szkoda tylko ze fake eSS i zerca wojownika nie ma...
dmdash Opublikowano 13 Marca 2014 Autor Opublikowano 13 Marca 2014 No niestety fake, dlatego dla mnie to po prostu a3 nie dawalem poliuretanow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się