Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania tylko w określonym zakresie obrotów


A4-Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra problem dzieki Grześkowi (Trepek) odnaleziony :) szkoda ze pompa paliwowa do zrobienia jest :( zrobil sie wzer i w jednym zakresie pierscien pod nastawnikiem ma opór podczas przesuwu ;/ nie wiem jak to fachowo sie określa bo nie znam sie na tym za bardzo ;)

pozostaje mi szukac gdzie tanio i porzadnie to zrobic albo Grzesiowi auto odstawic :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dobra pompe od 1z ostatnio oddalem za 100zl :doh: po przebiegu 170 tys km :doh::glupek2:

jak coś to sama glowiczke sobie wymien bo pewnie tam jest przytarte, koszt znikomy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra problem dzieki Grześkowi (Trepek) odnaleziony :) szkoda ze pompa paliwowa do zrobienia jest :( zrobil sie wzer i w jednym zakresie pierscien pod nastawnikiem ma opór podczas przesuwu ;/ nie wiem jak to fachowo sie określa bo nie znam sie na tym za bardzo ;)

pozostaje mi szukac gdzie tanio i porzadnie to zrobic albo Grzesiowi auto odstawic :P

Mam podobne drgania jak zreszta juz gadalismy, chyba faktycznie wydre ten nastawnik jak sie troche ociepli :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mi nastawnik chyba tez bedzie trzeba zrobic bo zdarza sie ze silnik sie zakrztusi co zreszta nawet sie zdarzylo jak Trepek ze mna jechal.

Sama pompa to już inna bajka bo Trepek wybadal ze jest wzer i to powoduje ze pompa nie pracuje plynnie no i drga silnik. Niestety z biegiem czasu coraz mocniej ;/ muszę to zrobić jak najszybciej bo zajade nowe poduchy silnika i skrzyni :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybadal w sposob?

Sciagasz nastawnik, wsadzasz palce w pompe i przesuwasz pierscieniem dawkujacym po calej dlugosci tloczka. Jak sie zacina - masz przyczyne. Nastawnik byl tez podmieniany na wyczyszczony, drgania byly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybadal w sposob?

Sciagasz nastawnik, wsadzasz palce w pompe i przesuwasz pierscieniem dawkujacym po calej dlugosci tloczka. Jak sie zacina - masz przyczyne. Nastawnik byl tez podmieniany na wyczyszczony, drgania byly.

No właśnie :D wypowiedzi speca brakowało :D a sam nie chciałem z siebie robić glupka bo w układach paliwowych jeszcze nie grzebalem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybadal w sposob?

Sciagasz nastawnik, wsadzasz palce w pompe i przesuwasz pierscieniem dawkujacym po calej dlugosci tloczka. Jak sie zacina - masz przyczyne. Nastawnik byl tez podmieniany na wyczyszczony, drgania byly.

Metode znam bo juz sie zapoznalem tylko troszke nie rozumiem czemu od razu tego nie ogarneliscie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było czasu żeby to ogarnąć na miejscu bo Trepek miał inne plany po moim odjeździe do Gliwic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm a koszt naprawy takowych wżerów ? powiedz mi jeszcze jak te twoje drgania wyglądają np u mnie tylko na 4 i 5 biegu w okolicy 1500 do ok 1800 występuje taka telepawka jakby zabyt duzy bieg w stosunku do prędkosci obrotowej silnika bądź jak jazda po łagodnie w poprzek falowanym asfalcie raz po razie "łagodna tarka" xD bym to określił ;) no i pytanie czy łatwo wybadac które poduchy siedzą ? bo u mnie na pewno któras z racji telepania lewarkiem.. i jego ruchach w przód i tył i to nie tyle wyczówalnych co widocznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybadal w sposob?

Sciagasz nastawnik, wsadzasz palce w pompe i przesuwasz pierscieniem dawkujacym po calej dlugosci tloczka. Jak sie zacina - masz przyczyne. Nastawnik byl tez podmieniany na wyczyszczony, drgania byly.

Metode znam bo juz sie zapoznalem tylko troszke nie rozumiem czemu od razu tego nie ogarneliscie ;)

Brak czasu oraz mam jedna pompe na podmiane ale musze byc na 100% pewien, ze jest sprawna. Bo rozbebeszyc przod i wsadzic druga pompe (badz podmienic srodki) i miec to samo to zadna sztuka ani filozofia :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm a koszt naprawy takowych wżerów ? powiedz mi jeszcze jak te twoje drgania wyglądają np u mnie tylko na 4 i 5 biegu w okolicy 1500 do ok 1800 występuje taka telepawka jakby zabyt duzy bieg w stosunku do prędkosci obrotowej silnika bądź jak jazda po łagodnie w poprzek falowanym asfalcie raz po razie "łagodna tarka" xD bym to określił ;) no i pytanie czy łatwo wybadac które poduchy siedzą ? bo u mnie na pewno któras z racji telepania lewarkiem.. i jego ruchach w przód i tył i to nie tyle wyczówalnych co widocznych

Mam dokładnie te same objawy co Ty. Według dniagnozy jak czytales jest to wina pompy. Dziś bylem pytac po mechanikach to jeden twierdził że to napewno nie jest pompa ;/ weź tu bądź mądry ;/

---------- Post dopisany at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ----------

TREPEK jeden z mechaników twierdził że da się wyjąć pompę bez demontażu przodu :decayed: kolejny magik? :naughty:

---------- Post dopisany at 16:23 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ----------

Wojtas u mnie poduchy wszystkie nowe a lewarkiem dalej telepie (ale ino 5-ty bieg) :kwasny: to już będzie chyba wina skrzyni a nie poduch :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze sie da wyjac, ale jakby nie patrzec jest na rozrzadzie a to trzeba jakos poskladac ;)

Ja tam się nie znam bo nigdy tego nie robiłem :decayed: Ty i Trepek jesteście bardziej rozeznani w temacie niż ja :wink:

Ale kurde załamałem się że pompę trzeba będzie robić :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... no właśnie każdy ma swoje racje ja dziś starałem sie temat ogarniac i na 4 biegu trzymajac równiutko na obrotach czyli 1500 to jachała elegancko i na 5 poniżej 1500 nie telepie ^^ w okolicy 1600 trzymając dziada równo na obrotach zaczyna telepac... i własnie bądź mądry.. oberujac gazem można to opanowac jest to irytujące ale u mnie poduchy są dośc mocno wylatane bo przy dodaniu i odpuszczeniu gazu lewarek leci w przód i tył jak kon bujany :facepalm: a co do demontażu to hmm .. trzeba mniec zwinne palcymy xD :polew: ja takowych nie mam wgl mam brak umiejętnosci zawsze coś połamie lub zepsuje "nic na siłe wszystko młotkiem"... do tego brak garazu i dobrych narzędzi.. nawet sie nie zabieram za to ;).. w golfie modziłem tu nie chce popsuc xD

---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 17:36 ----------

teraz pytanie .. dlaczego na 2 i 3 nie telepie... :kox: w tym samym zakresie...czarna magia jak dla mnie :shock3:

czasem żaluje ze nie pokusiłem się na 1.8 T.. ale czasem mam wrażenie ze telepanie zaczyna sie defakto od właśnie nierównosci na jezdni przez co wybite poduchy nie tłumia i wpada w swego rodzają perpetum mobile :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm... no właśnie każdy ma swoje racje ja dziś starałem sie temat ogarniac i na 4 biegu trzymajac równiutko na obrotach czyli 1500 to jachała elegancko i na 5 poniżej 1500 nie telepie ^^ w okolicy 1600 trzymając dziada równo na obrotach zaczyna telepac... i własnie bądź mądry.. oberujac gazem można to opanowac jest to irytujące ale u mnie poduchy są dośc mocno wylatane bo przy dodaniu i odpuszczeniu gazu lewarek leci w przód i tył jak kon bujany :facepalm: a co do demontażu to hmm .. trzeba mniec zwinne palcymy xD :polew: ja takowych nie mam wgl mam brak umiejętnosci zawsze coś połamie lub zepsuje "nic na siłe wszystko młotkiem"... do tego brak garazu i dobrych narzędzi.. nawet sie nie zabieram za to ;).. w golfie modziłem tu nie chce popsuc xD

---------- Post dopisany at 17:41 ---------- Poprzedni post napisany at 17:36 ----------

teraz pytanie .. dlaczego na 2 i 3 nie telepie... :kox: w tym samym zakresie...czarna magia jak dla mnie :shock3:

czasem żaluje ze nie pokusiłem się na 1.8 T.. ale czasem mam wrażenie ze telepanie zaczyna sie defakto od właśnie nierównosci na jezdni przez co wybite poduchy nie tłumia i wpada w swego rodzają perpetum mobile :doh:

Zastanawiam się nad tym tak samo jak Ty. Dlaczego na 4 i 5 biegu telepie w zakresie 1600-2000 (coś w tych okolicach) a poniżej lub powyżej spokój tak samo na 1,2,3 biegu. Nawet na postoju jak się wkręci silnik na te obroty to nic się nie dzieje. Wszystko jest bardzo dziwne. Ale fakt faktem z pompą się coś dzieje skoro pierścień dawkowy nie przesuwa się płynnie a o coś zahacza :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najwieksze obciazenie wtedy jest dla silnika i stad wibruje bo stara sie wyregulowac paliwo a jesli mechanicznie nie jest idealnie to wtedy ta regulacja jest utrudniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj wyczułem bardzo delikatne drgania na 3-ce :facepalm: pomocyyyyyyy :cry: problem ewidentnie się pogłębia

---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:58 ----------

Najwieksze obciazenie wtedy jest dla silnika i stad wibruje bo stara sie wyregulowac paliwo a jesli mechanicznie nie jest idealnie to wtedy ta regulacja jest utrudniona.

Pewno masz racje :wink: ja akurat w tych tematach jestem zielony :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...