kylson Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Witam Problem jest taki, że autko gdy postoi przez noc to później z rana ciężko odpala, trochę trzeba przytrzymać na kluczyku. Świece wymienione i jest na nich napięcie. Podczas przekręcenia zapłonu kontrolka świec zapala się na króciutką chwilę po czym gaśnie. Na komputerze wykrywa błąd z czujnikiem G62 tj. czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej. Podejrzewam, że to może właśnie w tym leży problem. Mam rację? Pozdrawiam i proszę o odpowiedź
kylson Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Na którym bloku się sprawdza kąt wtrysku?
jacek70 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Jeżeli znalazłeś vagiem błąd to zacznij od usunięcia tego problemu . Być może że to jest przyczyną złego palenia.
DESPERADOS Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Jak się uporasz z czujnikiem to warto sprawdzić kąt wtrysku. Grzejesz furkę do 90 stopni i wchodzisz w Engine,Basic Seting kanal 000 wciskasz GO i drugie okienko tam ma być max 51 na desce rozdzielczej powinna migać kontrolka od świec żarowych, potem wchodzisz w tdi timing żółty punkt musi oscylować przy niebieskiej linii albo na niej to wtedy będzie super. Ale masz tam jeszcze taką tabelkę rozwiń ją i wybierz swój silnik.
kylson Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Czujnik wymieniony, VAG już nie wyrzuca błędu, ale dalej jest to samo:/ Ja w tym drugim okienku mam wartość 55, co to może oznaczać?
Tooomi Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Możliwe ze paliwo ci się cofa przez noc,sprawdź zaworek zwrotny paliwa,a po drugie ilo letni masz akumulator możliwe że ma siłe na chwile podgrzać świece,ale nie a już tego kopa co potrzebuje diesel na rozruch,miałem już taki przypadek z aku.
kylson Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 A gdzie znajduje się taki zaworek i jak sprawdzić czy jest sprawny? Akumulator raczej wykluczam ponieważ w zeszłym roku był wymieniany
Tooomi Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zaworek znajduje się na filtrze paliwa plastikowy,zobacz sobie na allegro jak wygląda a na pewno go zobaczysz w aucie,wykręć go sobie i dmuchnij powinno iść a w drugą stronę nie powinno się dać pociągnąć powietrza to jest na zasadze kulki która blokuje w jedna strone a w drugą puszcza,jeżeli nawet trochę pociągniesz powietrza w stronę blokująca to go wymień groszowe sprawy.
simsonek Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Mam taki sam problem w A6 C5 1.9 TDI AFN. Tylko że u mnie kąt jest 51 i zółta linia oscyluje kolo . Ściągnięcie kostki od czujnika temperatury nie ułatwia rozruchu czyli to nie jest kwestia dawki. Wywaliłem już filtr z podgrzewaczem i założyłem zwykły montując na powrocie i dolocie zaworki zwrotne, podmieniłem tez czujnik obrotu walu korbowego. Dalej to samo. Ciśnienie w cylindrach jest w porzadku. Kolejnym moim krokiem bedzie wymiana przekaźnikow kolo komputera oraz rozrusznik. Jeżeli to nie pomoze to juz nie wiem. Najgorsze jest to ze komputer zadnego bledu nie pokazuje.
Tooomi Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zobacz czy ci pasek rozrządu nie przeskoczył o ząbek do przodu i już jest kłopot z odpalaniem,odpali ale po dłuższym kręceniu miałem taki przypadek,sprawdź znaki na kołach rozrządu czy się zgrywają.
simsonek Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Zobacz czy ci pasek rozrządu nie przeskoczył o ząbek do przodu i już jest kłopot z odpalaniem,odpali ale po dłuższym kręceniu miałem taki przypadek,sprawdź znaki na kołach rozrządu czy się zgrywają. Wybierałem pompe bo ciekła i zmianialem od razu rozrzad. Tak myslalem ze wlasnie cos mi moglo przeskoczyc ale nie. Rozrzad ok. Musze szukac dalej.
ryba85 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Mam taki sam problem w A6 C5 1.9 TDI AFN. Tylko że u mnie kąt jest 51 i zółta linia oscyluje kolo . Ściągnięcie kostki od czujnika temperatury nie ułatwia rozruchu czyli to nie jest kwestia dawki. Wywaliłem już filtr z podgrzewaczem i założyłem zwykły montując na powrocie i dolocie zaworki zwrotne, podmieniłem tez czujnik obrotu walu korbowego. Dalej to samo. Ciśnienie w cylindrach jest w porzadku. Kolejnym moim krokiem bedzie wymiana przekaźnikow kolo komputera oraz rozrusznik. Jeżeli to nie pomoze to juz nie wiem. Najgorsze jest to ze komputer zadnego bledu nie pokazuje. zrobiłem tak samo jak ty.i tez mi ciezko pali.
Tooomi Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Można dolać troche benzyny do ropy lub zastosować preparat do wtrysków stp.
ryba85 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 co dokładnie zrobiles ? wyrzuciłem ori filtr i załozyłem taki mały przepływowy,załozyłem zaworek zwrotny przed tym filterkiem no i lipa.dzisiaj mi auto nie odpaliło dopuiero załozyłem pompke (gruszke)podpompowałem,odpowietrzyłem i dopiero zapalił.
grzegorzmen Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Czujnik wymieniony, VAG już nie wyrzuca błędu, ale dalej jest to samo:/ Ja w tym drugim okienku mam wartość 55, co to może oznaczać? można jeszcze podnieść dawkę paliwa , Vagiem albo stuknąć nastawnik , a jak nie pomoże to komplet logów do zrobienia , a jak auto zapali to jakiego bąka puści?
simsonek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 wyrzuciłem ori filtr i załozyłem taki mały przepływowy,załozyłem zaworek zwrotny przed tym filterkiem no i lipa.dzisiaj mi auto nie odpaliło dopuiero załozyłem pompke (gruszke)podpompowałem,odpowietrzyłem i dopiero zapalił. W takim razie mimo założenia zaworków dalej paliwo sie cofa. Moj jak chce odpalic to kreci tak kolo 10s i łapie łapie aż dopiero złapie. Nie wiem, wtryski chyba wykluczam bo by wibrował, falował i słabo szedł, a tu jak zapali to juz chodzi dobrze i dobrze przyspiesza. No juz nie mam pojecia co moze byc.
Tooomi Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zrób z butelki mały zbiornik i włóż przewód z pompy bezpośrednio do butelki i zobacz jak rano odpali czy tez z problemami,możliwe że coś z pompą.
ryba85 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 wyrzuciłem ori filtr i załozyłem taki mały przepływowy,załozyłem zaworek zwrotny przed tym filterkiem no i lipa.dzisiaj mi auto nie odpaliło dopuiero załozyłem pompke (gruszke)podpompowałem,odpowietrzyłem i dopiero zapalił. W takim razie mimo założenia zaworków dalej paliwo sie cofa. Moj jak chce odpalic to kreci tak kolo 10s i łapie łapie aż dopiero złapie. Nie wiem, wtryski chyba wykluczam bo by wibrował, falował i słabo szedł, a tu jak zapali to juz chodzi dobrze i dobrze przyspiesza. No juz nie mam pojecia co moze byc. lepiej bym tego nie opisał.tak jak bys mówił o m oim aucie.a nie zauwarzyłes moze czy nie pali ci lepiej jak w baku jest wiecej paliwa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się