Skocz do zawartości
IGNOROWANY

odpalil, wszedl na 700 obr i zgasl.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To pewnie przez to mam muła jak mu dam deche na początku, dopiero po 2-3 sek zbiera się jak należy. W czym tkwi problem, pompa pewnie powoli umiera?

---------- Post dopisany 29-12-2013 at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany 26-12-2013 at 23:56 ----------

Przyczyną ciężkiego odpalania chyba będzie rozrusznik, jak nim kręciłem vcds wskazywał max 119rpm a nominalnie było 98. A z tego co wiem musi wykręcić około 250rpm by dobrze palił.

Opublikowano

W takim razie jak mam zrobić na + kiedy to regulowałem dziada na wszystkie sposoby i mam zawsze odwrotnie jak kolega, mam ATDC na '-' a BTDC na +. Jeszcze jak mówiłem pobiorę jakiegoś vag-coma, tylko na interfejsie pod vcds go nie odpale, nie?

Opublikowano

spróbuj innym programem, u mnie na vcds jest odwrotnie, ale też własciwie, na late mam -Btdc, zaraz wrzuce

może warto w ogóle sprawdzić ustawienie pompy względem blokad silnika, może o zabek jest pompa przestawiona? sprawdź naciąg paska pompy, zrób fote napinacza pokaż jak jest???

ostatnio składałem 2.5, rozrzad, nowe wałki, blokady, blokada pompy, przy srubach na fasolkach na środku wyszło 1.8 stopnia , nie korygowałem,.

---------- Post dopisany at 11:42 ---------- Poprzedni post napisany at 11:36 ----------

mój:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Możliwe, że źle w sumie złożyli, bo widziałem pocechowane markerem znaki, może nie użyli blokad.

Opublikowano
Możliwe, że źle w sumie złożyli, bo widziałem pocechowane markerem znaki, może nie użyli blokad.

Polecam załozyć blokady i ustawić jak wychodzi Kudalty66 dobrze pisze po blokadach wychodzi 1.8atdc bez proszenia(znaki wyczyść i zrób po ustawieniu z blokadami) ja osobiście ustawiałem z blokadami i robiliśmy to 6 razy(montowanie blokad)dla pewności czy wszystko ok.Zdało egzamin bo odpalił bez problemu.Niestety te silniki nie wybaczają :)

Opublikowano

Kupię sobie zestaw blokad z allegro, nie drogie to a pewnie się przyda. Jak widziałem w książce rozrząd niby 30 tyś temu razem z wałkami robił BOSCH w Raciborzu czy tam okolicach, ale kto ich wie czy są dokładni. A co do rozrusznika, obroty powinny być znacznie większe niż 150 na rozruchu, prawda?

Opublikowano
Kupię sobie zestaw blokad z allegro, nie drogie to a pewnie się przyda. Jak widziałem w książce rozrząd niby 30 tyś temu razem z wałkami robił BOSCH w Raciborzu czy tam okolicach, ale kto ich wie czy są dokładni. A co do rozrusznika, obroty powinny być znacznie większe niż 150 na rozruchu, prawda?

Ja powiem szczerze,z ori blokad zrobiłem swoje w razie wu :)(kawałek płaskownika plus szlifierka,największy problem z śrubą na wał podwójny gwint i bolec:(.Co do rozrusznika nie mam pewności ale zdaje mi się że masz rację(wiadomo słaby rozruch i acu a nasze bestje nie odpalają jak trzeba)warto sprawdzić(sam jestem ciekaw).

---------- Post dopisany at 15:44 ---------- Poprzedni post napisany at 15:37 ----------

Dawid powiem tak jeden dzień spędzony w garażu(jeśli masz możliwość)zdjąć pas chwila,obudowy itd.Masz wszystko na wierzchu,zabezpieczyć rozrząd,poluzować koła wałków i ustawić jak potrzeba.Na pompie ustawić naciąg puszczasz rozrząd,zamykasz wszystko po sprawie.Wtedy masz pewność że wsio jak fabryka puściła,logi i uwierz że nic więcej nie musisz ustawiać :)Dodatkowo sprawdzisz stan paska rolek itd,sama przyjemność heh:)sprawdz czy masz ok z tym co ja miałem(łapa z amorkiem czy nie ma luzu i pasek na miejscu)

Opublikowano
Kupię sobie zestaw blokad z allegro, nie drogie to a pewnie się przyda. Jak widziałem w książce rozrząd niby 30 tyś temu razem z wałkami robił BOSCH w Raciborzu czy tam okolicach, ale kto ich wie czy są dokładni. A co do rozrusznika, obroty powinny być znacznie większe niż 150 na rozruchu, prawda?

mój na padającej baterii chociaż ledwo kręcił to i tak odpalał, bateria miała 300 amper, z 700 nominalnych, teraz kręci jak wsciekły,.

najważniejsza jest blokada wału korbowego, jak tam zablokujesz reszte jestes w stanie sprawdzic wzrokowo,.

dodam żeby blokade wału wkręcić trzeba sie sporo nagimnastykowac, i cały stabilizator odkręcić,.

Opublikowano
Kupię sobie zestaw blokad z allegro, nie drogie to a pewnie się przyda. Jak widziałem w książce rozrząd niby 30 tyś temu razem z wałkami robił BOSCH w Raciborzu czy tam okolicach, ale kto ich wie czy są dokładni. A co do rozrusznika, obroty powinny być znacznie większe niż 150 na rozruchu, prawda?

mój na padającej baterii chociaż ledwo kręcił to i tak odpalał, bateria miała 300 amper, z 700 nominalnych, teraz kręci jak wsciekły,.

najważniejsza jest blokada wału korbowego, jak tam zablokujesz reszte jestes w stanie sprawdzic wzrokowo,.

dodam żeby blokade wału wkręcić trzeba sie sporo nagimnastykowac, i cały stabilizator odkręcić,.

Robert jak Cię lubie tak Cię szanuje.Do wkręcenia blokady w korbowód nie trzeba wykręcać stabilizatora:no::cool1:.jest patrząc od przodu auta po prawej stronie w bloku nad miską zaślepka(śruba)wykręcamy i wkręcamy blokade(najlepiej jak ktoś pomaga w ustawieniu wału na OT,lepiej się wkręca blokada i wiadomo że już złapała)

Opublikowano

jak masz rozebrany przód to i może tak, ale na poskładanym w celu sprawdzenia????

nawet jak jest rozebrany to za pampą wspomagania, nad miską wcale ąłtwo tam nie jest od przodu sie dostać, do tego zależy czy cały przód masz rozpiety czy tylko dobrze odchylony, czyli wspomaganie i automat jeżeli jest nie są rozpiete,.????

Opublikowano

Co do rozrusznika, mam wrażenie że pierwszy obrót robi w miarę okej, ale potem kręci troszkę jakby aku był padnięty (a ten ma 2 miesiące Varta 74Ah). Czyli da radę wsadzić bolec blokujący bez demontażu przodu?

Opublikowano

od spodu, trzeba wyjąc stabilizator, już to pisałem,.

Opublikowano
od spodu, trzeba wyjąc stabilizator, już to pisałem,.

Bedę się kłucił,robiłem to własnymi rękami.Przód może być jak jest,śruba(zaślepka)jest do odkręcenia pomiędzy sankami a blokiem,rączką sięgasz na śrubę w bloku(prawa strona na wysokości pod chłodniczką"magistralą")szkoda że nie mam foto bo osłona siedzi i nie mam jak zrobić teraz(stabilizator potrzebny jest do zdjęcia"rozpięcia" jak chcesz wymienić uszczelkę pod dolną mise olejową).Jest dojście w kanale jak za Cara,bylem tam ze 12 razy i wystarczy druga osoba żeby walem pokręciła aby blokada siadła jak należy.

Opublikowano

może masz mniejsze rece ode mnie, oczkolwiek ja drobnej budowy jestem,. którędy ta reke wkładasz??? od góry?? czy dołu???

ja wyjmuje, wtedy widac czy wał juz jest w pozycji blokady ,zaaświecisz lampką i nie porzeba pomocy drugiej osoby,

Opublikowano
może masz mniejsze rece ode mnie, oczkolwiek ja drobnej budowy jestem,. którędy ta reke wkładasz??? od góry?? czy dołu???

ja wyjmuje, wtedy widac czy wał juz jest w pozycji blokady ,zaaświecisz lampką i nie porzeba pomocy drugiej osoby,

:) Robert od dołu(blokujemy wał więc...)z kanału dostęp idealny ręka idzie od skrzyni do przodu(chyba na wysokości górnej miski),od góry mijamy całe zawieszenie,przecieramy blok żeby syfu nie było(miejsce zaślepki)oceniając jaki klucz użyć(10) wykręcamy śrubę i wkręcamy blokade(jest możliwość samemu,pisałem że jest łatwiej w dwie osoby,ruch wałem pomaga ułożyć [wkręcić]blokade)

Opublikowano

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jak myślicie siadła pompa wtryskowa? Aktualnie to inna pompa, moja jest na stole bo tę kupiłem za grosze i wsadziłem do testów.

---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 17:26 ----------

Oczywiście był błąd 01376 lecz po wykasowniu nie wraca.

---------- Post dopisany at 20:05 ---------- Poprzedni post napisany at 19:50 ----------

A i jeszcze jedno, nie wiem czy ta pompa to taki szmelc czy jak. No, ale zapowietrza mi się po nocy auto, jeżeli stoi przodem do dołu to rano pali zazwyczaj od strzała, w takim wypadku winna jest pompa, nie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...