KrzysiekA4 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Proszę tu masz wszystko ładnie opisane http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Dopiero dzisiaj złapałem kumpla z lapkiem bo u mnie siedzi win 7 64 bit http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-325117/#post4209656 Statyczne zrobie jutro bo dzisiaj już mu bateria padła przy ostatnim logowaniu 11 grupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Nie wygląda to u Ciebie źle .Termostat na 100% do wymiany:kwasny: i dopiero później logi będą miarodajne w pełni. Logi robiłeś na 3 biegu??czy na 4??:wink:lepiej wychodzą na 4 lepiej zobaczyć co i jak dłuższy wykres:wink: Brakuje mi 13 i 14,pisałeś coś o wtrysku:wink: Co do remontu Rozrząd będziesz wymieniał i wtryski(wtedy dekle pójdą w góre i ocenisz wałki:wink:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Wczoraj bateria w lapku padła i nie zdążyłem zrobić pozostalych logów. Dzisiaj to ogarne. Logi robione na 3-ce. Szczerze to nawet nie mam gdzie się dobrze rozpędzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Wczoraj bateria w lapku padła i nie zdążyłem zrobić pozostalych logów. Dzisiaj to ogarne. Logi robione na 3-ce. Szczerze to nawet nie mam gdzie się dobrze rozpędzić. Nie ryzykuj!!! Jeszcze możesz zamienić zawór n75 z n18 i sprawdzić to doładowanie(log 11)i wystarczą bloki statyczne będziesz wiedzial konkretnie czy trzeba cos z nim robić,reszta wyjdzie przy wymianie rozrządu i po.13,14 wtryski zobaczysz czy któryś nie domaga:wink: Błędów żadnych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 porobione logi statyczne i dynamiczne 013 i 014 na 4-ce. Dorzuciłem do tematu w diagnostyce kąt wtrysku mam 3.6 late więc do poprawy. błędów nie ma żadnych tylko czujnik samopoziomu ---------- Post dopisany 29-04-2014 at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany 18-04-2014 at 21:27 ---------- zacząłem robotę, problemu sprawiła mi trochę wiskoza bo nie wiedziałem że ma prawy gwint. ale jak już zrezygnowałem po kolejnej próbie niechcący zakręciłem ręką i okazało się że puściła ku mojemu zdziwieniu piszczący pasek to nie wina napinacza raczej. zresztą zgłupiałem. wstawiam zdjęcia może ktoś coś doradzi ale rolki i pasek osprzętu jest praktycznie nowy. jutro z kumplem spróbujemy odpalić i zobaczyć czy rozrząd czasem nie piszczy. tu widać gdzie tarł pasek po osłonie ale nie mogę rozgryźć jakim cudem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Witam Tomku,po zdjęciach widać że napinać w miarę nowy ale rolka na tłumiąca drgania trochę rozlana:kwasny:,luzy na rolkach sprawdzałeś rozumiem na zdjętym pasku i ramię od tłumika drgań również ?? Ta część osłony jest od strony prawej patrząc od przodu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 narazie paska nie zrzucałem bo wczoraj nie zdążyłem. póki co patrzyłem gdzie się pasek zsunął ale nigdzie nawet grama nie wystaje poza rolkę. rolka tłumiąca rozlana a raczej ulana bo zdrowo puszcza olej na deklach i wszystko ujebane wygląda na nową tak jak pozostałe no i pasek. Na pierwszym zdjęciu osłony to część pod wisko a wytarta w miejscu koła pasowego od wału. na drugim zdjęciu to część osłony z lewej głowicy patrząc od przodu. zdjęcie robiłem od dołu i na tej części też najwięcej startej gumy jest ale jak tam pasek trze skoro idzie 3 cm od osłony dzisiaj to na spokojnie ogarnę bo wczoraj ciemno było a nie chciało mi się lampy rozkładać. no i zauważyłem że według poprzednich znaków które ktoś malował (może blokad nie miał) na jednej głowicy się znaki pokrywają na drugiej zaś nie:whistling: . blokady dzisiaj przyszły więc będzie kontynuacja. Castrol 5w40 będzie dobry czy polecacie coś lepszego? ile płaciłeś za ten zestaw naprawczy do tłumika drgań? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Ta rolka jest za osłoną i jak by ulało to po całości,tzn dolna też by była uwalona.Olej ma to do siebie że jak jest rozgrzany to się rozchodzi jak na patelni:grin:.Zdejmij pasek i dopiero posprawdzaj rolki i tłumik drgań i amortyzatorek czy nie ulany,daje opór:wink:. Olej według uznania polecam lekturę http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/all-tdi-olej-tdi-9726/ Ja wymieniałem całość(amorek 250,ramie 190,tuleje około130 ze wszystkim).Ostatnio kudalty66 wymieniał i wydał około 130zł bo nie musiał wymieniać amorka i ramienia.Posprawdzaj wpierw jak to wygląda na luźno i sprawdź ustawienie rozrządu:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 no rozrząd już mam poblokowany, paski zdjęte, termo wyjęty, pompa wody też. rolka na tym tłumiku drgań faktycznie trochę za lekko się kręci ale jeszcze nie szumi. fakt faktem i tak kupie nową. za to jebłem jak zakręciłem rolką od rozrządu. szumi tak że dj-kę można na niej ćwiczyć w piątek będę kombinował z tą tulejką biorę się za odmę i ściągam dekle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Widok tylu rolek robi wrażenie jak za pierwszym razem się to robi:grin:u mnie wszystkie miałem na dj-ke (puściłem na nich tiesto:polew:) Złap za to ramie z amorkiem i zobacz czy nie ma tam luzu na tulei mocującej rolkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 luzy mam na tłumiku drgań ale narazie muszę inne rzeczy ogarnąć Co do rozrządu to myślałem że będzie gorzej to szło zwłaszcza że póki co muszę robić sam wziąłem się dzisiaj za dolot i odmę. niepokoi mnie wyciek dość obfity na powrocie oleju z turbo więc widać że odma już jest przypchana i ciśnienie znalazło ujście. tylko czy aby odkręcić ten przewód to trzeba turbo zrzucać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Nie musisz turbiny zdejmować wystarczy go odgiąć z siłą ale nie na chama(z wyczuciem) i wyjmujesz odme(trochę zabawy aby dobrać kąt:wink:).Odkręć go w razie czego aby łatwiej poszło:wink:na spokojnie bez nerwów. ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:18 ---------- Wycieki znikną jak odma będzie drożna:decayed: Dlatego napierałem o sprawdzenie tego tłumika drgań bo to jest słaby punkt tej motorowni bo przy wymianie rozrządu mało kto na to zwraca uwagę i zbiegiem czasu nadal jeździ bez wymiany i czeka na nas właśnie lub będzie walić jak w moim przypadku o osłonę alu rozrządu(tutaj jestem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 przewód od EGR-a to wiem że trzeba odgiąć bo nie mam zamiaru tracić nerwów na odkręcanie go. ale mi lał się olej z przewodu olejowego powrotnego z turbo a podejrzewam że jakaś tam uszczelka jest i raczej wolę ją zmienić. on siedzi centralnie pod turbiną i podejrzewam że trzeba turbo zrzucić żeby się do niego dobrać. a wolę to zrobić i mieć spokojną głowę bo z autem jakoś szczególnie mi się nie śpieszy więc jeden dzień roboty więcej nie robi mi różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Z tego co pamiętam to tubine się wkłada wpierw na powrót i tam nie ma żadnego simerigu czy opaski,"uszczelka,kołnierz" jest gumowa a od samego turba rurka jest długa i głęboko wchodzi.Pokaż foto jak ten wyciek u Ciebie wygląda?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 jest o-ring na rurce powrotnej od turbo, jak wyciagniesz turbo razem z rurka wychodzi,. zdarza sie poczas montażu oring przyszczypnąć lub przeciąć, jak odma była zapchana znalazło cisnienie ujscie,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Robert o ten Ci chodzi?? ---------- Post dopisany at 23:21 ---------- Poprzedni post napisany at 23:18 ---------- Jest jeszcze guma co na tej harmonijce się zaczepia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudalty66 Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 tak, no więc ty tez go miałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Teraz przejrzałem wstecz,chodziło mi konkretnie że nic poza obsadzeniem na powrót nie ma (opaski czy coś w tym stylu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 właśnie krzysiek o ten zielony oring mi chodziło co jest na twojej fotce przy powrocie oleju. więc raczej z tego co widze to turbo musi wylecieć. ---------- Post dopisany at 12:42 ---------- Poprzedni post napisany at 10:48 ---------- a i zastanawiam się czy jak mam już górę praktycznie całą rozebraną to chyba wymienie zaworki ciśnienia oleju bo pewnie przy przebiegu 310 tys to będą zmęczone. z tego co kojarze to robert już to robiłeś więc żeby się dobrać do tego to trzeba całą podstawę filtra oleju tylko wyciągnąć? jest tam tylko jedna uszczelka? i prosiłbym o sprawdzenie kogoś kto ma ETKĘ numeru tych zaworków: 059 103 175F czy są one do AKN-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się