KrzysiekA4 Opublikowano 12 Maja 2014 Autor Opublikowano 12 Maja 2014 Żadnej chłodniczki oleju nie zdejmuj skup się na tamtej śrubie musi pójść(Dobra kontra i niutki w rękach załatwi sprawę):wink:trochę wiary i samozaparcia ---------- Post dopisany at 16:51 ---------- Poprzedni post napisany at 16:46 ---------- U mnie była śruba dospawana i na niej kontra(w zestawie naprawczym masz nową śrubę )
konus Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 V6 dziś zamruczała dzięki wszystkim za rady a szczególnie autorowi wątku (jak będziesz w pl i przejazdem koło mnie to wpadaj na jaką flachę za to) czekam na pas, kły i chłodnicę i wyjeżdżam z garażu. z ciekawości zamówiłem nowy zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego bo 50 zł nie pieniądz a o ile lepiej pod maską się robi i okazuje się że 2.5 TDI ma wyście na wąż nie od boku jak wszystkie zbiorniki a od dołu więc będę musiał coś z przewodem pomodzić
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Nie ma sprawy:wink:(mam wewnętrzną satysfakcje że następne 2.5TDI hula po drogach:decayed:),do PL nie długo będę się wybierał w okolice Krk(w chuu do zamontowania na mnie czeka:banan:)może się jakoś zgadamy jak czasu nie zabraknie:decayed: Ze zbiornikiem miałem to samo,mam już jeden nowy:grin: zbiornik jest do kupienia:wink: ciężko Ci będzie przerobić bo dolot będzie w chuu za blisko i nie potrzebne walki ze złączkami:wink:.(Kudalty66 kupił nowy,trzeba się do niego uśmiechnąć) Napisz jak z Kąt wtrysku?? Tłumik drgań??ruszyłeś to czy złożone i chula??
konus Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 co do tłumika drgań to zrobiłem pewien myk bo zauważyłem że nowa rolka ma większy luz niż napinacz na tulejce więc tragedii nie ma a śruba jednak nie poszła za żadne skarby suma sumarów luzu nie ma żadnego na dzień dzisiejszy ale zestaw naprawczy będzie czekał na swoją kolej. osłony wszystkie pozakładałem i nie trze nic. kąt wtrysku sprawdze jak założe chłodnice, i wymienie olej. bez przygód się nie obyło. ze starą śrubą-tulejką trzymającą rolkę napinającą rozrząd wyszedł gwint z aluminium. nową srubę przekręciłem dokręcając ręką myślałem że miskę trzeba będzie zrzucać, żeby założyć nowy dekiel alu w króty wkręcana jest rolka. naszczęście okazało się że stara śruba trzymająca to kopytko napinające ma ostrzejszy/większy gwint i wymiary te same więc ona się wkręciła i trzyma jak zła. wczoraj zaś wyszedł gwint na śrubie od ustawiania kątu wtrysku. gdyby nie to że rozrząd miałem już złożony to bym przełożył koło z lewej głowicy ale musiałem się ratować dłuższą śrubą i cieńszą podkładką aby złapało choć trochę ocalałego gwintu.
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 No to piękne historie ,dodam od siebie że na deklach szpilka mi się ukręciła i musiałem (starą wykręcić) nową nakręcić w gwint głowicy.Takie prace niestety w autach prawie pełnoletnich będą się zdarzać Ciesze się że auto odpaliło,ze zbiornikiem poszukaj z wyjściem w dół(jak coś bierz dwa odkupie:decayed:)
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 :banan:przy wymianie rozrządu to taka wisienka na torcie (wsio płyny filtry i przydałby się nowy biały zbiorniczek wyrównawczy,jak ja się spuszczałem nad tym że mam a tu się okazuje że wyjście nie tędy co potrzeba)
konus Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 ja też złożyłem wszystkie osłony już na rozrząd wio przykręciłem i mówie to na koniec dnia zmienie zbiornik... a tu taki chuuuuuuuj jak słonia nos w sumie jeszcze olej musze spuścić zalać nowy i płyn wspomagania bo totalnie zapomniałem. ---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 00:43 ---------- dobra ogarnięte wsio. kąt wtrysku waha się 2.0-2.2 więc nie jest źle. problemem jest że pomimo kątu wtrysku dobrego dalej długo kręci na rozgrzanym 2-3 obroty i dopiero załapie kiedy na zimnym pali od tyku. wnioskuje że dawka rozruchowa c**jowa ale nie sprawdziłem jaka. jaką można by spróbować mu wklepać? a i zbiornik zaadoptowałem bo nie dostałem z wyjściem na dół. wystarczyło kolanko plastikowe z jakimś odpowietrznikiem i 5 cm węża
KrzysiekA4 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Dawaj tu jakieś logi,ciekaw jestem jak to na wiertle pompa się ustawia:wink: Jak chcesz grzebać to daleko nie ma co szukać http://a4-klub.pl/2-5-193/b5-afb-problem-odpalaniem-cieply-silnik-116958/ poczytaj ale moje zdanie to jechać na hamownie(konkretną) tam powiedzą co i jak(nacisk na pompę)nie jeden forumowicz po robaku nie narzeka:decayed: Poka foty tego zbiorniczka ciekaw jestem patentu:naughty:
kudalty66 Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 jak to niema z wyjsciem w dół zbiornika, od 2.5 tdi musi byc i tyle, ori kupiłem w inter carsie,.
KrzysiekA4 Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Opublikowano 18 Maja 2014 jak to niema z wyjsciem w dół zbiornika, od 2.5 tdi musi byc i tyle, ori kupiłem w inter carsie,. ,dlatego chciałem foty jak to wygląda:decayed:
konus Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 jak to niema z wyjsciem w dół zbiornika, od 2.5 tdi musi byc i tyle, ori kupiłem w inter carsie,. ,dlatego chciałem foty jak to wygląda:decayed: w inter carsie jak sprawdzałem to wsio do 2.5 miało wyjście do przodu. dlatego olałem temat i założyłem jaki miałem bo wiedziałem że jak nie zmienie teraz to później nie będzie się chciało a czekać znowu na zbiornik c**j wie ile nie uśmiechało mi się. pozatym dałem za podjebkę 50 zł a ori podejrzewam że 150 lub więcej. kąt wtrysku na wiertle wyszedł mi -0,4 ale szybka korekta i wyjszło 2,0.
KrzysiekA4 Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Opublikowano 21 Maja 2014 Ładny patent:wink:(tez miałem problem ze znalezieniem,dostawca mowił ze maja tylko takie i chuu:facepalm:).Nóweczka jak Robert pisał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się