dawid_sc Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 nie mow hop ;pp dzis troche zrobilem w poniedzialek dalej moze wkoncu dzis obroty nic nie wahaja sie 1 tys pelny trzyma na zegarze nie spada nie wzrasta i dopierniczalem 220km/h i z sportowego trybu zawsze mi wahały sie obrotyn a teraz nic rowne tysiac i nic nie faluje;p dalej spokojnie zeby nie na raz wszystko i ogarne ale musze byc sam na grazu wtedy lepiej mysle;d i pozytywniej;d;d;d
sony_dark Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 a te obroty to masz cały czas na 1 tyś, czy spadaja po nagraniu. A jak na ssaniu obroty??
RobertWS Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 U mnie spadł mróz i obroty na ssaniu 1300 znowu, Dawid jak masz tysiąc po nagrzaniu to trochę przy dużo, ale jak na ssaniu, to też tak chce:decayed:
Lele Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 chłopaki ja mam podobnie, plus jeszcze jeden wkurzający problem, a mianowicie przy ruszaniu auto sie zdławi, schodzi na ok 400 obr. ostatnio zaczeło mi się to nasilać i sporadycznie mi zgaśnie:wallbash:. Brat miał podobnie w borze 2.0, padł mu czujnik obrtów i po wymianie przestał się dławić. Kojarzycie może ile ohmów powinno być u nas na tym czujniku??
dawid_sc Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 na ssaniu mam 1300 i spada na 1tys moze na 900 i trzyma tak ;p ale cos zauwazylem ze jak jade to delikatnie brakuje mu mocy jakby hmmm sie blokowal i zaraz jedzie . w sumie wiem ze sonde jedna mam uwalona a druga rzecz nie wiem dzis zrobilem na 13 l. gazu 53 km ;p i teraz ustawialem od nowa i wlalem znowu 13l i juz mam 60km i jeszcze jest gaz jak bedzie palil 13 po miescie na 100 bedzie gites
sony_dark Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 no to ładnie Ci pali. Ja ostatnio w cyklu mieszanym mozna powiedzieć, ale większość to trasa, trochę miasta no i najważniejsze autostrada to spalił 12l na 100km ale nie żałowałem gazu heh:) A z obrotami to troche za duże, jak sam wiesz powinno być ok 700 na ciepłym.
dawid_sc Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 ale ma takie odpaly ze raz tak potem tak za to na benie mam teraz 650-700 stale po nagrzaniu
RobertWS Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 A jak trzyma tysiać, to po zduszeniu sprzeglem nie spadaja?
dawid_sc Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 na gazie spada na zduszeniu ale wzrasta a na benie spada i podnosi sie do 700
RobertWS Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Moim zdaniem, gdzieś masz nieszczelność
dawid_sc Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 a moim musze chyba swapa zrobic haha;d na 1.9tdi ---------- Post dopisany at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany at 17:54 ---------- wyczytalem z przed 7 lat ze rozebrac trzeba kolektor ssacy i w nim moze cos byc;p nie tak
sony_dark Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 no tak ja juz to robilem, sadzac po twoim roczniku to masz pewnie tak jak u mnie ten nowszy kolektor, bez tych klapek w środku. Ja u siebie juz rozbierałem kolektor i uszczelniony. Tak więc chwila wolnego (na spokojnie 4h) wyczyścić i będzie ok. A co do swapa fajny żarcik
dawid_sc Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Bo wiesz co powiem robie kazdemu motocykle samochody rozne inne rzeczy i kazdemu dziala ,kazdy zadowolony i w ogole a mojego dupowozu nie moge zrobic raz a dobrze i do konca .... szewc bez butow chodzi prawda??;/
waskivw Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Dawid_sc czy ja dobrze zrozumiałem że twój zawód to mechanik ? TDI to sobie odpuść bo on do puki jeździ to dobry , a potrafi przysporzyć o wiele więcej problemów niż 2.6 . Kolektor każdy powinien mieć przegrody w środku , jak ich nie macie to po prostu ktoś wyciągnął , a to błąd bo silnik traci moc w dolnym zakresie obrotów .
dawid_sc Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 tak jestem mechanikiem:) z zawodu:) robie od 16 roku zycia i mowie nigdy z niczym nie mialem problemow rozkladam takie auta i skladam a tu prosta a4 2.6 v6 daje mi w kosc;/ motocykle robie i odrestarowywuje stare tez mam pare sztuk i wszystko spoko dziala a widzisz uparty gnojek ;/ ehhh ---------- Post dopisany at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany at 18:56 ---------- teraz mam kangura na glowice i mercedesa w124 3.0 tez tam problem z wtryskiem ale prawie doszedlem do czego
sony_dark Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Dawid_sc czy ja dobrze zrozumiałem że twój zawód to mechanik ? TDI to sobie odpuść bo on do puki jeździ to dobry , a potrafi przysporzyć o wiele więcej problemów niż 2.6 . Kolektor każdy powinien mieć przegrody w środku , jak ich nie macie to po prostu ktoś wyciągnął , a to błąd bo silnik traci moc w dolnym zakresie obrotów . Co do tych przegród to wiem ze są dwa rodzaje, do 94 roku były można było je wyciągać i wkładać, a po już są wbudowane w kolektor. ---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- jak znajde fotke to zobaczysz różnice
waskivw Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 No to widzę kolega po fachu Typowe rzeczy , rozrząd , głowica itp. to większość mechaników ogarnia , a tu niestety trzeba pomyśleć , ja lubię takie wyzwania i często zdarzają mi się trudne przypadki , ale najgorsze jak auto przejdzie przez kilka warsztatów , kilku "mechaników" to dopiero jest zagadka No to nie mam co się udzielać , temat pewnie ogarniesz.
dawid_sc Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Pamietaj ze zawsze sie moze przydac komus innemu np tobie tez . Powiem tak auto kupilem rok temu i niby po remoncie silnika ale po przyjezdzie z bytomia do sosnowca auto normalnie nie wiem zaczelo lać oleje plyny wszystko .Jak sie okazalo to zadna obejma nie skrecona sruby z kolektorow ukrecone ulamane odmy sztuka taka ze tak miales racje rozgrzebane auto ja tez wybuchlem ale nie mowilem o Tobie ze mechanicy psuja .Tylko nie rozumiem czemu tak jest ze mechanicy zamiast sie pokazac z dobrej strony to psuja sobie opinie?? poprostu ja jak sie nie znam na jakiejs rzeczy nie biore sie za nia prosta i logiczna sprawa . Auto po 3 dniach ogarnalem wszystkie obejmy itd zero wyciekow poczym podkusilo mnie zeby zmienic rozrzad i dobrze sie stalo bo mowil mi chlop ze wymienial 2 tygodnie przed kupnem ,jak sie okazalo auto nie widzialo tam nowego rozrzadu wszystko juz slychac w rolkach itd pasek lepszy chyba ludzie maja w pralkach polar z przed 20lat . Wymienilem komplet , zrobilem 42tys km w ciagu 8miesiecy i uszczelniacze zaworowe sie rozsypaly glowice zdjete ,zrobione gniazda prowadnice w sumie full sruby nowe uszczelki itd teraz zaczyna nabierac koloru wszystko tylko dojsc z tym szarpaniem i bedzie sukces . Waskivw wiesz odpowiedzi co to bylo sa dobre pisane na priv bo wchodzi jakis pseudo mechanik na forum i oo dobra to jest to wymieni i kasuje kogos za czujas wiedze i jego poswiecony czas na szukanie oraz wydawanie kasy. Wiec Robisz samochody nie zdradzasz swoich odkryc i to jest prawidlowa rzecz Tobie nikt nie powiedzial musiales sam dojsc. . Na moj wiek jak widzisz 23 lata pomyslisz smarkacz gnojek co on moze wiedziec ale mam zaufanych klientow i naprawde oddaja swoje auta nikt nie narzeka a jak powiem ze nie biore sie za cos bo nie wiem o co chodzi to chca za to placic za to ze ktos jest szczery i nie namodzi bardziej w aucie . Takze ja sluze pomoca i podjedzam do innych bo lubie pomagac lubie mechanike lubie sie ubrudzic i lubie sie cieszyc ze wszystko gra jak powinno . Temat ogarne ale podpowiedzi innych uzytkownikow oraz proby szukania daja duzo do myslenia .Jednym slowem trzeba checi i troszke wiecej czasu a wszystko sie wyjasni:) sie zapedzilem
sony_dark Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 no i to ostro się zapędziłeś żarcik:P ale 42 tyś w 8 miesięcy ładny wynik:)
waskivw Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 No to widzę że odbieramy na wspólnych falach , Ja też do póki tematu ciężkiego nie rozwiąże nie biorę kasy od klienta , ale tacy jak my to się zdarzają rzadko , większość niestety patrzy tylko na kasę i tak jak napisałeś , dorwać szybkie rozwiązanie , skasować i potem zgrywać cwaniaka jaki to on zaj...y mechanik jest , a dasz takiemu inny silnik do ogarnięcia i kicha , Miałem już takich psełdo mechaników w pracy Nadawali się do prostych czynności , sprawy wyuczone , a sprawy niemożliwe do mnie. Piszesz że robiłeś rozrząd , na blokadach ? Tą sondę wymień bo ona rozwala mapę w ECU pb , albo na próbę podaj sygnał z tej dobrej na dwa banki , skasuj adaptację ECU ( najlepiej odłącz aku ) i pojeździj na samej PB.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się