Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z LPG


Świstak.

Rekomendowane odpowiedzi

NIe napisałem że są wieczne! Ale jakoś wytrzymały te 90koła i dalej żyją i nie mam z nimi najmiejszych problemów!I dalej nie widze żeby ktoś konkretnie napisał czemu śa takie h....e?!Tylko jak zawsze wystawiona opinia nie na temat i na odległość! Ale co się będe tu przekomażał z'' FACHOWCAMI'' Pozdrawiam i życze dosiego roku!

wystarczy wyłączac po kolei wtryski lpg w Stagu i sprawdzac czy przy wyłączeniu któregos następuję poprawa pracy silnika. Jeśli tak to wskazuje nam na wstrysk do wymiany. Nie ma co się sadzić ze tyle najechałes. Może i tyle nalatałes nikt nie mowi ze nie. V6 potrzebuje dobrych wtrysków, precyzyjnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robi sie 80 tys km na tych wtryskach tylko co ok 30 tys km trzeba je czyscic i kalibrowac. U mnie 2.4 przy spokojnej jezdzie w miescie spala 13-14 litrow.

A jakie podzespoły instalki masz? Po założeniu gazu jeszcze go gdzieś tam ustawiales itp.?

---------- Post dopisany at 19:53 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ----------

NIe napisałem że są wieczne! Ale jakoś wytrzymały te 90koła i dalej żyją i nie mam z nimi najmiejszych problemów!I dalej nie widze żeby ktoś konkretnie napisał czemu śa takie h....e?!Tylko jak zawsze wystawiona opinia nie na temat i na odległość! Ale co się będe tu przekomażał z'' FACHOWCAMI'' Pozdrawiam i życze dosiego roku!

wystarczy wyłączac po kolei wtryski lpg w Stagu i sprawdzac czy przy wyłączeniu któregos następuję poprawa pracy silnika. Jeśli tak to wskazuje nam na wstrysk do wymiany. Nie ma co się sadzić ze tyle najechałes. Może i tyle nalatałes nikt nie mowi ze nie. V6 potrzebuje dobrych wtrysków, precyzyjnych

Ile Ci na regach a ile na barracudach palił?

---------- Post dopisany at 19:55 ---------- Poprzedni post napisany at 19:53 ----------

BZDURY gadacie! ja mam Valteki od 6 lat i mam zrobione na nich prawie 90 tyś km i śa ok.(2 razy w roku regulacja i tankowanie tylko na BP) Jeżeli mówicie że są takie h...e, to prosze konkretnie napisać dlaczego a nie podawać dalej pierdól co ktoś tam gdzieś usłyszał! Co do spalania to gazownik mi po założeniu też powiedzial że 16 to norma przy 1.8 ale on tylko wrzuca to co producent daje w programie (czyli auto kalibracja) co nie daje gwarancji dobrej i ekonomicznej pracy instalacji ! Po zakupieniu kabla i godzinnej zabawie spalanie zeszło do 12L w mieście przy dynamicznej jeżdzie! Pozdrawiam

Co to za kabelek? Sam się bawiłes czy z jakimś doświadczonym gazownikiem? Co to za urządzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sterownik KME diego G3 ,reduktor Silver i wtryski valtek.Co do kabla to jest to zwykły interfejs do tej instalacji plus program do diagnostyki KME.A jeśli chodzi o regulacje to napisałem już wczesniej, że jak gazownik i go ustawił to palił 16L tak wiec robie to sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz tak, jak wspomniałem na benzynie delikatnie obroty falują, gdy przerzuci się na gaz po odpaleniu z rana to gdy zmieniam biegi momentalnie spada z obrotów, wbijam kolejny bieg i jest na obrotach, no ale szybko spada strasznie. Gdy rozgrzeje się do 90 to już potem jest ok. Jak się silnik rozgrzeje i stoję załóżmy w korku to obroty delikatnie falują jak i na benzynie, ale podczas jazdy gdy wyrzucę na luz załóżmy przy 50 km/h to zaczynają sporo falować, gdy się zatrzymam już mniej, o co kaman? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe napisałem że są wieczne! Ale jakoś wytrzymały te 90koła i dalej żyją i nie mam z nimi najmiejszych problemów!I dalej nie widze żeby ktoś konkretnie napisał czemu śa takie h....e?!Tylko jak zawsze wystawiona opinia nie na temat i na odległość! Ale co się będe tu przekomażał z'' FACHOWCAMI'' Pozdrawiam i życze dosiego roku!

wystarczy wyłączac po kolei wtryski lpg w Stagu i sprawdzac czy przy wyłączeniu któregos następuję poprawa pracy silnika. Jeśli tak to wskazuje nam na wstrysk do wymiany. Nie ma co się sadzić ze tyle najechałes. Może i tyle nalatałes nikt nie mowi ze nie. V6 potrzebuje dobrych wtrysków, precyzyjnych

Ja mam delikatny problem ze swoim 2.4 V6. Problem występuje tylko na gazie bez względu na temperaturę silnika. Czuć lekkie drgania silnika na wolnych obrotach gdy stoję np. na światłach. Po przełączeniu na benzynę problem momentalnie ustaje i silnik pracuje równo(moje subiektywne odczucie - jeden z mechaników stwierdził że powinien pracować równiej). Po kolejnym przełączeniu na gaz silnik po 1-2 sek znów wraca do lekkich drgań. Jeśli chodzi o obroty silnika w tym czasie to nie widać falowania po wskazówce obrotomierza. Istnieją tylko odczucia drgań na plecach, gałce zmiany biegów kierownicy.

Czym to może być spowodowane?

Samochód kupiłem w lipcu na benzynie nic niepokojącego się nie działo...Samochód wstawiłem do mechanika wymienił rozrząd i założyli LPG. Od odbioru samochodu było to zjawisko. Gazownik obiecywał, że to ustanie... wyregulujemy... ułoży się... Niestety nie udało się. Wymieniłem świece, cewki. Drgania się zmniejszyły i występują czasami nie stale jak wcześniej. Zostały jeszcze przewody do wymiany. Może to być wina przewodów? Czy może coś innego.

Podkreślam że samochód na benzynie pracuje inaczej - sprawia wrażenie bardziej stabilnego na obrotach i nie drży.

Instalacja:

STAG 300-ISA2

Wtryski ACW01

Reduktor ACR01

Kolego Paput możesz mi pomóc z moim samochodem bo widzę że masz taki sam silnik? Jak Twój silnik pracuje możesz opisać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dał byś zdjęcia z pod maski, jak to wszystko zaistalowane.

Może wężyki za długie od wtrysków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy silniku 2,4 16 litrów gazu to ok spalanie, mój 1,6 spala teraz około 10 litrów benzyny

ze jak silnik duzo wiekszy to spalanie tez ma takie byc? :facepalm:

u mnie teraz przy zwawej jezdzie spala 14-15L, tak wiec jesli Ci spala przy spokojnej 16 to znaczy ze cos jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...