Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 Jakie pierwsze modyfikacje?


Pacek040

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niedawno zakupiłem swoją pierwszą Audi a mianowicie B5 z benzynowym silnikiem 1.6. Ogółem doprowadzam ją teraz do tak zwanego stanu używalności czyli co w silniku nie gra to do śmieci i nowe wstawić :decayed: ale już pojawia się problem z wizualem bo na poprawkach lakierniczych napewno się nie zakończy. Bardzo chcę zamontować xenon tylko szczerze nie mam pojęcia jakie światła nabyć aby nie doszło mi za wiele kabli a jest to rocznik 96 i tu właśnie moje wątpliwości... Myślę także nad felgami BBS ale kompletnie nie wiem jaki model wybrać... Wrzucę 2 zdjęcia które udało mi się dziś zrobić i czekam na jakieś pomysły i sugestie z góry dzięki panowie

suah.jpg

jy6v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi to juz kwestia Twojego gustu kolego:) Na początek jezeli nie bd nic malowal zrobilbym mu polerke nawet ręczną:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybkie odmłodzenie b5 przedlifta dobre jest:

-lampy używki przód polift (koszt ok 400zł)

-lampy polift tył I lub II lift (ok 150-200zł)

-grill lift (100zł, ewentualnie S4 lub RS4)

-halogeny w przedni zderzak (ok 200zł)

Skoro chcesz mieć też lepszą jakość oświetlenia drogi, możesz zamontować HIDy w lampach, koszt ok 120zł.

Tymi modami auto odmłodnieje i upodobni się do A4 z 2000 rocznika :decayed: W środku możesz kierownicę zmienić i już inaczej wnętrze wygląda. Na dobrą sprawę jak posiedzisz i poczytasz forum, wątki z autami użytkowników to się przekonasz ile opcji jest na poprawienie wyglądu auta. Zobacz sobię również dział warsztat, jest tam dużo ciekawych poradników co i jak zrobić. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówisz tu kolego wyżej mysle nad tymi lampami i kiere od s4 juz nawet posiadam a nad grillem jeszcze musze pomyslec tylko pytanie czy z tymi lampami nie jest za dużo kombinowania z kablami? Czy nie potrzeba czegos dodatkowego aby to nie mrugalo ani nie wiadomo co :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lampami to jest trochę roboty. Ale pod względem elektryki to ucinasz stare wtyczki, kable dolutowujesz do nowych i wszystko ok. Zakładając hidy to praktycznie robota plug&play bez kombinowania. Sam mam u siebie hidy, nic nie mryga, zakłóceń żadnych w radiu nie mam, a zaglądając pod maskę nie wystają żadne kable czy przetwornica, wszystko ładnie ukryte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marys nie jestem z grudziądza lecz samochod nabyłem od kumpla ktory mieszka w grudziądzu, pochodze z krakowa ale jeszcze samochodu nie przerejstrowalem a obecnie znajduje się w hamburgu dlatego dostrzegłeś tam edeke i aldika :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz tyle kasy wladowac w stare audi z motorem 1,6 to moze kup juz polifta i bedziesz miał już wiele roboty za sobą a finansowo to wyjdzie podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek radzę gwint lub jakiś kit plus koło najwiecej to daje, potem dodatki typu lampy zderzak z polifta itp

Dokładnie kolego dobre koło + gwint najlepiej 17-18' i połowę estetyki auta masz z głowy potem stopniowo lampy tył bo te od przedlifta są beznadziejne potem przód w lift i elementami sobie bd dodawał dodatki. No i na wiosnę polerka całego auta koszt około 300 zł ale dużo Ci to da. W środku jak kto tam woli. Napewno kierownica od eski bo zmienia wygląd odrazu. Potem możesz się bawić w zmiany listw na oklejanie folią 3M tego jest tak wiele,że tylko mieć kasę. :decayed: Wtedy bd miał bd ładne autko. :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne autko, ale moim skromnym zdaniem nie ma nic lepszego jak w pełni oryginalny egzemplarz w idealnym stanie. Bardziej bym się skupił na doprowadzeniu wszystkiego do stanu fabrycznego. To znaczy wymiana wszystkiego co zużyte, połamane, pranie środka, alu jakieś seryjne i będzie miód malina :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne autko, ale moim skromnym zdaniem nie ma nic lepszego jak w pełni oryginalny egzemplarz w idealnym stanie. Bardziej bym się skupił na doprowadzeniu wszystkiego do stanu fabrycznego. To znaczy wymiana wszystkiego co zużyte, połamane, pranie środka, alu jakieś seryjne i będzie miód malina :wink:

przedlift nawet na nowych cześciach przypomina czasy 80ki, wiec doprowadzanie do stanu fabrycznego mija sie z celem, no chyba że to auto to totalny dezel, tak wiec wymiana na liftowe graty dużo da na plus:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładne autko, ale moim skromnym zdaniem nie ma nic lepszego jak w pełni oryginalny egzemplarz w idealnym stanie. Bardziej bym się skupił na doprowadzeniu wszystkiego do stanu fabrycznego. To znaczy wymiana wszystkiego co zużyte, połamane, pranie środka, alu jakieś seryjne i będzie miód malina :wink:

przedlift nawet na nowych cześciach przypomina czasy 80ki, wiec doprowadzanie do stanu fabrycznego mija sie z celem, no chyba że to auto to totalny dezel, tak wiec wymiana na liftowe graty dużo da na plus:wink:

Kocham to określenie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc widzę ze pod moją nieobecnośc trochę się rozgadaliscie :D a wracając do tematu to kocham stare samochody i ta moja audica jeszcze nie nalezy do takich klasykow jakie posiadalem wczesniej to ze jest tu motor 1.6, hmm cos mu zrobie aby mial troszke wiecej mocy silnikowo juz jest miod malina i pozostaja felgi, lampy koniecznie xenon bo nie zosze zwyklych swiatel i jakies inne bzdety :D a co do gwintu to jest to bardzo kusząca propozycja zwlaszcza jak jezdze po hamburgu tylko wroce do krakowa i tu zaczynają się schody... hahahaha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z mocą to z 1.6 wiele nie osiągniesz wiem bo też mam, auto sie turla d*py nie urywa typowe do przemieszczania się z punktu A do punktu B. W grę wchodzi jedynie zmiana silnika, jeżeli chcesz obniżać to kupuj tylko i wyłącznie gwint nie musisz obniżać nie wiadomo jak, według swojego uznania. Będziesz mial swobode ile zechcesz pokrecić tyle będziesz miał, kupisz kit czy same sprężyny za jakiś czas będziesz żałował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak chcesz xenony to odezwij sie do kolegi Gwerty z naszego forum przerabia lampy na bixenon ja mam od niego i jestem zadowolony świecą świetnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to, że tak na dobrą sprawę można spokojnie iść w tysiące złotych a i tak nigdy się to nie zwróci przy sprzedaży ale to właśnie jest ta pasja :wink: Na początek wstawiłbym jakiś dobry felunek, poliftowe lampy z przodu i z tyłu no i ew. halogeny dorezał a potem zajął się wnętrzem i pozostawił smaczki na koniec bo z taką drobnicą jest najwięcej zabawy :decayed: jeśli chodzi o silnik to najlepiej go doprowadzić do pełnej sprawności, uszczelnić wszystkie rurki itd. żeby wyciągał te swoje 100 koni i do przemieszczania się wystarczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...