DenySopot Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Czy sztanga powinna byc wcisnieta w gruszke do oporu zeby bylo slychac mocny swist, czy powinna miec troszke luzu przy czym lekko syczec? Z gory dziekuje za podpowiedzi, pozdrawiam:)))
adrian998998 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Najpierw to przerób dobrze tą sprężarkę a pózniej pytaj bo widziałem zdjęcia Twojej przeróbki to lepiej się nie będę wypowiadał.
DenySopot Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2013 Gdybys byl obeznanany na temat mojego samochodu na tyle zeby sie wypowiadac to wiedzialbys ze juz jest poprawione wystaRczajaco, po za tym naucz sie odpowiadac NA TEMAT, bo twoja wypowiedz nic nie wniosla
rob555 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Od kiedy to na swist sie sztange ustawia....?????????? Logi...obciazenie pelne obciazenie niepelne itd... Turbo ma wykonywac to co chce ECU.
adrian998998 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Najpierw pokaż foto jak została przerobiona a nie pytasz się jak ma byc wcisnieta sztanga żeby (Turbina Ci świszczała) Ramie od geometrii dobrze przerobiłeś?? Kolega rob555 dobrze napisał.
juby_p Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Najpierw to chyba wypadało by napisać jaki motor jaka turbina i jeśli to nie seria to co zostało zrobione?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się