jac0205 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam. Czujnik temp zewnętrznej zaczął wariować i pokazywać w krótkim odstępie czasu skrajne wartości od -13 do +20. Po wymianie na nowy ori z ASO brak poprawy. Nie ma w sumie aż takiej rozpiętości ale potrafi pokazać -5 z za chwilę +10. Sprawdzałem parametry na klimatroniku i tak: kanał 55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji: 3 oC kanał 58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza (G89): 10 oC kanał 59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G17), przód: 10 oC wartość w czasie tych pomiarów ze zwykłego termometru zaokiennego: 9 oC Czy dobrze myślę, że problem może być w module klimatronika ? Co z tym fantem robić ?
karol24 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Albo w tym czujniku w kanale nad radiem, G63 (sprawdzę jeszcze ten nr). Masz możliwość podpięcia VAGa? Też mam takie coś, tylko mi temp spada nawet do -50 jedziesz sobie latem a tu nagle klima zaczyna grzać. Ten czujnik jak pytałem w ASO coś ok 90zł kosztuje, tylko dziada ciężko wydłubać z miejsca gdzie siedzi ale na wiosnę zabiorę sie za to.
fantazma Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 U mnie było podobnie, po teście na klimatronicu odczyt z czujnika g89 pokazał -40? Temperatury błędną na liczniku pokazuje może raz na miesiąc. Wie ktoś gdzie dokładnie jest zlokalizowany ten g89 i gdzie taki kupić? Bo przy dmuchawie go nie widzę...
jac0205 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2014 wracam do tematu. Podmiana panela klimatronika nie dała poprawy. Myślę o sprawdzeniu jeszcze czujnika powietrza w kanale świeżego powietrza za filtrem kabinowym (na podszybiu). Czy demontując schowek będzie dostęp aby do wymienić czy lepiej od strony silnika ? Test klimatronika na kanale 1C nie pokazuje żadnych błędów. -------------------------------------------------------- Zlokalizowałem czujnik za filtrem kabinowym. Po wyjęciu filtra widać go jak na dłoni, jednak nie mam pojęcia jak go wyjąć. Jest on umieszczony na ściance od strony silnika (od przodu). Wystaje tylko ten zwężony element a cała reszta do wtyczki jest schowana. Pierwsze wrażenie to takie że to co znalazłem na forum o wymontowaniu go od strony schowka ma się nijak do stanu faktycznego. Czyżby czeka mnie demontaż elementów tego właśnie kanału ? Czy może za schowkiem od dołu jest dojście ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się