pepo99 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Witam. mam pewien problem, ponieważ pali mi bezpiecznik numer 9:facepalm: według rozpiski jaką mam powinien być on pusty ale u mnie jakimś trafem nie jest i na dodatek jest on połączony z termometrem zewnętrznym. gdy się przepali gaśnie mi termometr na liczniku.mam licznik przed liftem bez fis. dodam że był tam bezpiecznik 10A. nawet gdy podmieniłem na chwilę na 15A też go przepaliło.jakieś sugestie?
wojtek79 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Powinien być pusty ale może poprzedni właściciel coś "usprawniał". Może sprawdź gdzie ten kabel idzie i co jest jeszcze podłączone pod ten bezpiecznik. W każdym razie masz gdzieś konkretne zwarcie skoro przepaliło bezpicznik 15A.
pepo99 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2013 dokładnie.tyle że trochę to dziwne bo nic nie dotykałem a nagle zaczęło palić bezpiecznik. a termometr jest połączony z klimą? no bo jeśli nie to jeśli nie uda mi się namierzyć zwarcia to zostawię to. najwyżej nie będę miał termometra zewnętrznego
rico37p Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Na tym bezpieczniku jest też ogrzewanie lusterka zewnętrznego ,ogrzewanie zamka drzwiowego i przy automacie wskażnik wyboru biegu.
pepo99 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2013 Na tym bezpieczniku jest też ogrzewanie lusterka zewnętrznego ,ogrzewanie zamka drzwiowego i przy automacie wskażnik wyboru biegu. a widzisz to może pomóc w poszukiwaniach, a przynajmniej nie zaszkodzi dzięki rico37p jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to byłbym wdzięczny. jutro będę sprawdzał
GOLI Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Przede wszystkim dokop się do spodu skrzynki bezpieczników i sprawdź, jak radzą moi przedmówcy, czy przewody idące do tego bezpiecznika są fabryczne czy nie. Może ktoś dokładał ten wskaźnik temperatury i z tamtąd wziął zasilanie, kabelek się przetarł i masz zware
pepo99 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 temat do zamknięcia.dzięki podpowiedzi rico37p odkryłem przyczynę zwarcia. miał On rację co do tego że jest tam podłączenie podgrzewania luter zewnętrznych. jeden z kabli dochodzących do kostki przy lewym lustrze był przetarty. poprawione, zaizolowane i nic nie wybija. instalacja wygląda na fabryczną. bo kable są zaizolowane tą śmieszną parcianą taśmą czy jak to tam się zwie. jeszcze raz dzięki Panowie za zainteresowanie i pomoc:good:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się