Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Auto nie odpala, dziwny dźwięk podczas kręcenia rozrusznikiem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie.

Problem jak w temacie. Poniżej film z próby odpalenia.

Audi A4 B5 1.8 ADR - YouTube

Wcześniej żadnych objawów nie było i jeszcze wczoraj normalnie paliła. Proszę o wszelkie sugestie od czego ewentualnie zacząć. Na polskim VAG-u znalazłem takie błędy, ale raczej nie mają one nic wspólnego z tym problemem:

1120 Ustawienie wałka rozrządu 1

uszkodzenie mechaniczne - BŁĄD SPORADYCZNY

17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17972 Regulator przepustnicy - niskie napięcie do ustawień podstawowych

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Pozdrawiam

Opublikowano

Skasuj błędy i zobacz czy się jakieś pojawią .Zobacz czy dostaje paliwo i czy jest iskra.

Opublikowano

jakoś tak dziwnie słychać,jakby nie miał kompresji,jakby jakieś zawory się podwiesiły a może coś na rozrządzie przeskoczyło ale to moje takie gdybanie

Opublikowano

Dokładnie też taka była moja pierwsza myśl, że jakby brak kompresji ale niechciałem niczego sugerować. Normalnie inaczej kręci. Rano dosłownie sekundę kręcił normalnie i nagle przestał.

Opublikowano

osłona na pasku rozrządu jest dwu częściowa,zdejmij górną połowę-idzie zdjąć bez problemu,może tam będzie coś widać,pomierzyć kompresje,od czegoś trzeba zacząć.

Opublikowano

A więc tak. Iskra jest i paliwo też. Dziś wykręciłem świece i dwie były całe w oleju. Uszczelka pod klawiaturą stara i twarda już wymieniona na nową. Olej leciał z góry i je zalał. Zmieniłem również kable od cewki na nowe. Kręci już jakby trochę lepiej, jakby chciał załapać. Bateria w sumie dobra po kilku próbach kręcenia woltomierz wskazał 12.26. Nie mam jak sprawdzić kompresji narazie.

---------- Post dopisany 29-12-2013 at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2013 at 17:25 ----------

A jednak bateria okazała się za słaba. Na lejcach zakręciła i znów jest wśród żywych. Podsumowując:

Sparciała i twarda uszczelka pod klawiaturą plus słabo dokręcone świece dały efekt w postaci ich zalania wyciekającym olejem. Kable od cewki stare a gumy, które wchodzą na świece twarde i też sparciałe rozleciały się podczas demontażu. Wymiana uszczelki oraz nowe przewody i oczywiście dobry akumulator na rozruch sprawiły, że autko znów śmiga po naszych dziurawych drogach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...