Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tiptronic ślizga na 2 i 3 biegu


brzydki10_06

Rekomendowane odpowiedzi

wiesz co fachowiec stwierdzil albo tarczki bo nie widzial wszystkich albo jakis zawor w sterowniku teraz ci dokladnie nie powiem jakims kolorem rzucil mowil ze one najczesciej padaja

---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:57 ----------

jak zwalnianiu biegi redukuja sie ok idealnie

---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 19:58 ----------

jak zwalniam biegi redukuja sie ok idealnie

---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:01 ----------

tak mialo byc

---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:01 ----------

a wogole to nie wiem jak wyslac wam video <zalamka>

:facepalm:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmik przez YT np. możesz wrzucić....

Mam w Żorach warsztat ,w którym robiłem swojego tipa po awarii....mogę polecić Ci go szczerze.

Możesz sie umówić na przejażdżkę ,podpięcie kompa i ewentualną naprawę.

Robią to co trzeba bez naciągania na zbędne koszty, a to dziś nie często sie zdarza.

Dostajesz fv i gwarancję na wykonaną usługę.

wysłane z one v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mozesz to aj namiary z gory dzieki a oni robia tylko skrzynie czy wszystko??

Przede wszystkim automaty ...jakieś klocki albo wahacze też czasem wymieniają ;)

wysłane z one v

---------- Post dopisany at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ----------

Piotr Tarka +48507144039...w googlach też jest info ;) ...

wysłane z one v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ----------

nie jest to najlepszy filmik jak nagram nowy to go zapodam ale do rzeczy do samego konca czyli do wrzucenia tego drugiego kierunkowskazu caly czas miesza miedzy 2 a 3 dopiero jak wrzucilem kierunkowskaz to widac jak wbil caly bieg obroty spadly na 2000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mozesz to aj namiary z gory dzieki a oni robia tylko skrzynie czy wszystko??

Przede wszystkim automaty ...jakieś klocki albo wahacze też czasem wymieniają ;)

wysłane z one v

---------- Post dopisany at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ----------

Piotr Tarka +48507144039...w googlach też jest info ;) ...

wysłane z one v

Nom, ja tak samo z polecenia Artura robilem u nich skrzynie, co prawda 7tys zl poszlo i sie sadze z ubezpieczalnia ale skrzynia smiga :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak mozesz to aj namiary z gory dzieki a oni robia tylko skrzynie czy wszystko??

Przede wszystkim automaty ...jakieś klocki albo wahacze też czasem wymieniają ;)

wysłane z one v

---------- Post dopisany at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ----------

Piotr Tarka +48507144039...w googlach też jest info ;) ...

wysłane z one v

Nom, ja tak samo z polecenia Artura robilem u nich skrzynie, co prawda 7tys zl poszlo i sie sadze z ubezpieczalnia ale skrzynia smiga :-)

cieszę się,że jest ok :decayed::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam i czytam i normalnie sam już nie wiem

Kiedyś zakładałem temat odnośnie takich objawów, myślałem że jak wymienię olej i filtr będzie okej lecz dalej jest lipa

z 2 na 3 jest dziwny uskok, jakby zamiast od razu wskakiwał na 3 łapał przez chwilę jakąś połówkę, jest to i na automacie i ręcznym przełączaniu, coś jakby dostawał poslizg

Dodam że na zimnym bezczelnie przeciąga na dwójce i od pewnego czasu przeciąga też na jedynce, ale to głównie na zimnym silniku, na dwójce potrafi nawet na rozgrzanym silniku

Biegi wchodzą dobrze bez stuków itp, redukuje też bardzo dobrze

Boję się trochę dać mechanikom aby nie nadłubali mi lub na wymieniali od cholery części a efektu nie będzie i wywalę kupę kasy :kwasny:

Chyba że znacie kogoś w Szczecinie kto jest obeznany w temacie tych skrzyń i bez obaw można mu dać do roboty

Podczepiłem się lecz dopiero zobaczyłem że to B6 ...:naughty: ale skrzynie chyba te same

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalne zachowanie ,że 2'gi bieg wchodzi jakby 2-wu etapowo ..3 bieg jest dopiero na sztywno zapięty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalne ? ...:slina:

Jakieś to dziwne jest...

No a co w końcu z tym wkur przeciąganiem ... :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może konwerter być w jakimś już stopniu zużyty ....miałem podobny objaw przed naprawą ...dodatkowo u mnie przy niskiej prędkości 20-40 km/h skrzynia puszczała bieg ...wuluzowywała jakby

---------- Post dopisany at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany at 09:34 ----------

Jak jechałem np.powoli z górki "bez gazu "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli na zimnym przeciąga to norma - taki program. Spróbuj przełączyć w trybie ręcznym jeśli przerzuci to nie problem skrzyni tylko komputer tak zarządza w trybie D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arturoo sorki lecz mi 3 bieg wchodzi jakby dwu etapowo

Dwójka z jedynki wchodzi normalnie, co do przeciągania to na dwójce czasem nawet na ciepłym :kwasny: przeciąga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już było omawiane - po 2 jest lock-up konwertera a potem wbija 3. Gdzieś wrzucałem filmik jak to u mnie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się ,że jednak piszesz o 2-gim biegu....

Arturoo sorki lecz mi 3 bieg wchodzi jakby dwu etapowo

Dwójka z jedynki wchodzi normalnie, co do przeciągania to na dwójce czasem nawet na ciepłym :kwasny: przeciąga

żeby mieć pewność w czasie tego uślizgu daj lewarek w prawo i będziesz widział na fisie na jakim biegu jesteś aktualnie:wink:

Już było omawiane - po 2 jest lock-up konwertera a potem wbija 3. Gdzieś wrzucałem filmik jak to u mnie wygląda.

to co pisałem :wink: ,że "na sztywno" jest 3'ka zapięta dopiero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mi się uda to zrobię filmik i go zapodam pokazać jak to u mnie dokładniej wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam taki sam problem z przeżucaniem biegów.Nigdy wcześniej nie miałem automatycznej skrzyni biegów i nie chcę już manuala za żadne skarby.

Problem mam podobny,ale wcześniej nie jeździłem automatem...wydaje mi się,że u mnie też przeciąga biegi i z 2-ki na 3-kę robi to za szybko.Na pierwszym biegu jest ok czyli jedzie,wrzuci 2-kę i zaraz 3-kę trochę się tym martwię potem do 3500 obr/min i 4-ka itd.Czy nie powinien zmieniać biegi jeden po drugim stopniowo i płynnie?

Może kolega Kubas2012 poda do siebie numer telefonu?Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie 3 biegu który załącza się jak by 2 razy to doczytałem iż jest to problem wyrobionego zaworu obsługującego lockup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, gordo napisał:

Odnośnie 3 biegu który załącza się jak by 2 razy to doczytałem iż jest to problem wyrobionego zaworu obsługującego lockup.

Tak działa lock-up w tiptronicu i nie jest to żaden problem tylko normalne działanie skrzyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pelonek1 napisał:

Tak działa lock-up w tiptronicu i nie jest to żaden problem tylko normalne działanie skrzyni.

Podaj źródło takiej informacji bo u kolegi w bmw E60 z tiptronic 6HP19 takie zjawisko nie występuje jak lockup. Skrzynia zmienia biegi płynnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...