Tommy Gun Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Po co skoro i. Tak będziesz lepiej wiedział. Powiem tylko tyle. Dam ci auto ze sztywnym zamiast dwumasy i sie nie kapniesz ) moge sie założyć o co chcesz ) A to ciekawe, miałem 1z ze sztywnym kołem, teraz afn z nowym dwumasem i różnica jest znacznie na plus. To nie jest tak że na sztywnym kole nie da się jeździć bo można ale ewidentnie auto traci na komforcie. Większe przeciążenia idą na skrzynię, półosie i przeguby i jestem zdania - jak ktoś stawia na sztywne koło i ma auto po mocnym sofcie to powinien wzmocnić tarcze sprzęgła. Ciekawe dlaczego w benzyniakach, np. w 2.6 które masz w opisie montują koło dwumasowe ?? Przecież nie ma tam wielkiego momentu i tak dalej...
vp-tdi Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 i skrzynia tak nie siada jak masz 2-mase
tomek44480 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Masz taniej przy wymianie sprzegla.
vp-tdi Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 na komforcie sie nie oszczedza, w takim golf 3 tdi to i zwykle sprzegło moze byc ,mała buda inna skrzynia mniejsze przeciazenia ,a w b5 duża bryła ,ciezka skrzynia jak z Tira .przez to lepiej juz 2 mase montowac .ja juz wolałbym 2 mase wymieniać jak skrzynie a nigdny nie wiesz na co trafisz z tymi skrzyniami cpc i podobne jakie siedzialy w 1z to dla mnie szroty te skrzynie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się