machina Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 To normalne kolego z tymi pompami w tych autach, 5 razy pompujesz i brak servo, kumpel ma paska i jest to samo, pompa nie wydala pedal puchnie. Nie sprawdzę ci tego jutro bo jednak nie mam vacoumetra, zostawiłem w robocie a do pracy ide dopiero 7 mego, ale sprawdzę. Ogólnie powiem Ci też ze te auta na PD mają słaby dół, mam silnik w perfekcyjnym stanie a dół też mnie boli, jedyna możliwość to chyba tylko chip :-). Jeździłem wcześniej dieslem na pompie rotacyjnej 90 kucy, tam dół był zdecydowanie lepszy oczywiście inna waga pojazdu ale wydaje się, że ta różnica w Nm powinna niwelowac tą wagę. Muł i tyle. Ogólnie to już mój ostatni diesel bo i tak nic nowszego bardziej sensownego niż stare 1.9 nie ma. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Auta TDI PD mają słaby dół? Co ty bredzisz:grin: Lepiej popatrz na wykres momentu obrotowego PD i VP:decayed: Prawda jest tylko jedna, seria PD ciągnie z dołu już od 1700rpm pełnym momentem powyżej 300Nm, natomiast VP zaczyna :decayed:się zbierać od 2000rpm momentem 220Nm - mowa oczywiście o serii AJM VS AFN i tu nie ma co dyskutować, nie wierzysz przejedź się sprawnym PDkiem to uwierzysz:decayed:
piotrekrkk Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 I co jeszcze powiesz mi ze te dane techniczne mają przełożenie na ulicę. Tak jak pisałem, waga robi swoje awx to muł w porównaniu do golfa czy a3 z silnikiem na pompie. Jeździłem różnymi autami na pd i tylko jednym na pompie którego byłem posiadaczem i ten bez porównania lepiej startował, niestety nie jeździłem nigdy lekkim a3/golfem na pd wiec nie mam konkretnego porównania w równej wadze własnej z takim samym silnikiem. Ale wiem jedno fabryczne a4 130 pd to muł i to nie tylko moje zdanie, którego nie zmienię. Gdybym nie miał porównania z paskiem to bym się nie odzywal. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- Pozatym coś ci się pomyliło z tymi momentami awx 285-1750,avf 310-1900, afn 235-1900, a więc ja tu dużej różnicy zważywszy na wagę nie widzę. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
wesz82 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 No właśnie temat rzeka bo jednemu ciągnie innemu nie. Jak znajdziesz chwilkę to bym prosił a może posiadacz AFN-a ma wakoumetr i by sprawdził
machina Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 I co jeszcze powiesz mi ze te dane techniczne mają przełożenie na ulicę. Tak jak pisałem, waga robi swoje awx to muł w porównaniu do golfa czy a3 z silnikiem na pompie. Jeździłem różnymi autami na pd i tylko jednym na pompie którego byłem posiadaczem i ten bez porównania lepiej startował, niestety nie jeździłem nigdy lekkim a3/golfem na pd wiec nie mam konkretnego porównania w równej wadze własnej z takim samym silnikiem. Ale wiem jedno fabryczne a4 130 pd to muł i to nie tylko moje zdanie, którego nie zmienię. Gdybym nie miał porównania z paskiem to bym się nie odzywal. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany at 20:34 ---------- Pozatym coś ci się pomyliło z tymi momentami awx 285-1750,avf 310-1900, afn 235-1900, a więc ja tu dużej różnicy zważywszy na wagę nie widzę. Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 To przejedź się golfem AJM i golfem AFN to zobaczysz różnice:decayed: 285Nm w zdrowym AJM to tylko na papierze, na hamowni wychodzi zawsze ponad 300Nm:wink: Koniec OT
piotrekrkk Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Ale ja tego nie neguje i wiem, że papier to papier, afn tez na hamowni wypluje więcej niż w danych, każdy model jest inny . Sprawa tyczyla się awx w a4 która waży 1.5 tony, a porównywałem do golfa który waży nieco ponad tonę, nic mi w tym zakresie przejażdżka nie udowodni kolego :-). Ja nie mówię, że silniki na pd są do d*py, twierdzę wręcz przeciwnie o ile silnik jest w dobrym stanie. Sprawa się tylko i wyłącznie rozbija o niedosyt stąd stwierdziłem, że w przypadku a4 to tylko chip. Ale wiadomo, każdy ma inne preferencje w kierunku jazdy. Ogólnie to już mega off top:-) . Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2
Musashi Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 po pierwsze podcisnienie to tez cisnienie tylko o wartosci ujemnej do cisnienia atmosferycznego. po drugie warosc prawidlowa to wlasnie ok - 1 Ba. w przypadku mniejszego podcisnieia na silowniku niz w ukladzie zasilania podcisnieniem sprawdzilbym membrane silownika czy nie jest uszkodzona. kolejna sprawa na biegu jalowym nie koniecznie musi byc wartosc max podicnisniea, steruje nia zawor N75. natomiast co do dywagacji jaki silnik ma slaby dol a jaki nie, nalezy pamietac o wartosciach momentu obrotowego ale i o masie auta wpolczynnikowi mocy/kg. a z mojego doswiadczenia zaden A3 z 1,9 VP nie da rady zdrowemu A4 Z PD...
wesz82 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ok,ale u mnie vacum wypluło -1 a na wężyku od membrany siłownika czyli tzw gruszki mam -0.6. Wiec te wartości w tych 2 miejscach powinny być takie same?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się