karaluuch Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 witam ponownie znow mam problem moje audi podczas rozpedzania sie przerywa dlawi sie po czym sciagam noge z gazu naciskam ponownie i juz jestt dobrze to sie dzieje przy obrotach nizszych niz 2000 nie wazne czy ciepla czy zimna... wrocilem z niemiec z tym problem i zawsze przy szybszym rozpedzaniu szarpala... jako ze dbam o samochod to wszelakie swiece filtry jest wymieniane na biezaca... przy odpalaniu tez mam problem bo silnik pierwsze 5 sek trzesie po czym jest wszystko ok! moze jakies podpowiedzi?? na vagu wszystko jest ok... wiec i moj mechanik prosil was o podpowiedzi:))) pozdrawiam
Labiel Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zacząłbym przede wszystkim od układu WN - czyli świece, kable i co tam jest u ciebie. Wszelkie niesprawności układu WN dają o sobie znać przy dużym obciążeniu, czyli niskie obroty, wysoki bieg i gaz do dechy.
r.kuderawiec Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 kopułka i palec rozdzielacza sprawdz
karaluuch Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 powiem panowie ze kable sa tej wyzszej polki najwyzszej bo kosztowaly okolo 400zl nazwy nie pamietam:) a swiece bosch... wymieniane wszystko razem okolo 15tys temu...
Labiel Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Kabli nie zaszkodzi sprawdzić "na mokro" w ciemnym garażu czy nie mają przebić. Świece też wykręć i sprawdź w jakim są stanie. Dodatkowo palec i kopułka do sprawdzenia. Nie ma co wychodzić z założenia że to na pewno nie to bo było wymieniane rok temu itp. Jak nie sprawdzisz to nie wykluczysz podstawowych przyczyn a nie ma co dalej szukać jak się tego nie sprawdzi.
karaluuch Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 no i tak zrobie!! jednak ja bym obstawiaal inne przyczyny.... jakie inne pomysly?
r.kuderawiec Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ja obstawiam na kopułkę i palec Sprawdz to przecież to cie nic nie kosztuje jeżeli jest oki to przy okazji wyczyć kopułkę jak bedzie brudna ---------- Post dopisany at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany at 22:11 ---------- Nie wiem może sitko przy pompie paliwa w zbiorniku zabrudzone też warto tam luknąć ---------- Post dopisany at 22:13 ---------- Poprzedni post napisany at 22:13 ---------- Nie wiem może sitko przy pompie paliwa w zbiorniku zabrudzone też warto tam luknąć
karaluuch Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 swiece wymienione na nowe ... kable sa dobre nie ma przebicia a w samochodzie jest cewka zaplonowa a nie kopulka... i cewka jak wysiada to ponosc cay czas przerywa siadaja oba bieguny i auto czesto nie pali na dwa gary... mam dosc tej audi, czas na zmiany..
Labiel Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Przyjrzałbym się jednak układowi WN i szedł po kolei aż do ECU. Jeśli piszesz że świece, kable, cewka ok to szedłbym dalej. Spotkałem się już z kilkoma przypadkami, z tym że w ADR że padał ECU który świrował i czasami nie podawał sygnału na którąś z cewek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się