Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Głowica na podmiankę


malich92

Rekomendowane odpowiedzi

AMB też podejdzie bo to samo co BFB od BEXa też podejdzie i od tego 150KM też podejdzie. Ktoś tu pisał na forum o tym juz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej zakłądac głowice razem z wałkami , mam na mysli aeb to wałki z aeb, tak mi podpowiedział kolega z forum, aeb nie ma kanału na recyrkulacje spalin chyba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obojętnie którą głowę kupisz to musi być kompletna. Chodzi mi o wałki i zawory . Przakładanie to duży problem , trzeba by było szlifować gniazda zawodowe i to nie wiadomo czy wyjdzie szczelność więc lepiej przekładać kompletną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z okazji wątku o głowicy;czy wszystkie modele 1,8T są narażone na uszkodzenie głowicy?Kiedyś wyczytałem ,że modele 163 KM to poprawione wady poprzednika (150 KM)-a tu widzę że nie do końca to prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie poprawione wady ?

Coś Ci się sfilmiło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wady:pompa wody z plastiku(wirnik), łańcuch rozrządu i kompensatory(smarowanie i napinacz?).To tak na szybko co sobie przypomniałem.

Wiem ,że można zwalić na jakość części,nie chodzi mi o koszt wymiany tylko czy zmieniono konstrukcyjnie elementy ,które za to odpowiadały.

---------- Post dopisany at 11:40 ---------- Poprzedni post napisany at 11:39 ----------

Chyba ,że jest osobny wątek o seriach tego silnika(chodź nie znalazłem takiego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrabiarka w fabryce rozpoznaje glowice i wie jaka ja obrabiac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Glowica to odlew aluminiowy.

Silniki 20V sa trzy odmiany 1.8, 1.8T i 2.0

Kazdy moze miec inne wymiary do obrobki

Te slady na glowicy sa jak kod kreskowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same głowice sie nie roznia przed obróbką

Roznia sie zaworami walkami kanałami

Czy ma kanal EGR itd itp. My rozpoznajemy glowice po nr ktory jest ponizej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dłuższe walki n/a, krótsze turbo. kanaly szerokie w n/a starych i waskie w nowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Czy posiada ktoś kolejność i momenty dokręcenia szpilek głowicy i pokrywy zaworów do 1.8t?

Podaj maila na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz bana na google ???

1. 40Nm

2. 60Nm

3. 90 stopni

4. 90 stopni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz bana na google ???

1. 40Nm

2. 60Nm

3. 90 stopni

4. 90 stopni

Niestety w tym przypadku z wujkiem google nie udało ci się. Elsa twierdzi inaczej :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 20 lat tak dokrecam i zadna glowica sie nie zesrała

A co ciekawego pisze ELSA ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może etap defekacji miała ODBYTy wcześniej :grin:

W przypadku AVJ, BFB, AMB, BEX nie ma etapu 60Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...