hydzio 0 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam Wszystkich! Niewiele postów napisałem, ale wiele tutaj przeczytałem i wiele rzeczy się z tego forum dowiedziałem, dlatego zapytuje Was, bo wiem, że są tu ludzie, którzy znają się na rzeczy. Do rzeczy. Ostatnim czasem wymieniałem zawieszenie na zestaw z firmy RTS. Należało zrobić zbieżność. Zostało to zrobione na dość porządnym sprzęcie, zbieżność ustawiona (wydruk w załączniku). Auto jednak ściąga minimalnie w prawo, może nawet więcej niż minimalnie. Mogę powiedzieć, że trzeba nawet trochę z nim walczyć, żeby jechało prosto. Na wydruku zauważyłem, że kąt pochylenia prawego przedniego koła jest sporo różny niż dla koła lewego. Czy może to być przyczyną opisywanego wcześniej zachowania na drodze? Proszę o opinie. Jeżeli istnieje jakiś sposób na eliminację tej różnicy kątów to jak i gdzie to zrobić (ewentualnie za ile) - o ile może to być powodem zachowania jak opisuję. Dodam kilka szczegółów: A4 B5 Avant 1997, AFN 110 KM, zawieszenie 1BE, koła 205/55/R16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Kąta pochylenia koła z przodu się nie ustawia bo nie ma regulacji. Prawidłowy kąt pochylenia koła wynosi Pochylenie kół, przód: 1BE: -0°40' +/-0°25' W twoim przypadku lewe koło nie mieści się w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydzio 0 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Dzięki wielkie za uwagę. Dziś byłem u innego człowieka od geometrii i też mam wydruk. Zgoła inne wyniki wyszły. Jutro zamieszczę foto i poproszę o komentarz. Kąta pochylenia koła z przodu się nie ustawia bo nie ma regulacji. Prawidłowy kąt pochylenia koła wynosi Pochylenie kół, przód: 1BE: -0°40' +/-0°25' W twoim przypadku lewe koło nie mieści się w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger18sx 2 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Z tego co wiem to kąt pochylenia koła sie regulujie sankami zawieszenia .Tyle że przy regulacji jedna strona jest zależna od drugiej. Zbieżność ponoć nie ma wpływu na ściąganie auta tylko kat pochylenia kół . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollek 0 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zbieżność też ma znaczenie przy ściąganiu auta. Kąt pochylenia kół jak już wyżej napisano trzeba ustawić sankami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio19 0 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Odgrzeje temat. Prawdopodobnie mam zblizony problem z pochyleniem przednich kol, ze tak spytam regulacja sanek to mocno skomplikowana operacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamcioooA4 0 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 To jak mają ustawić mi geometrie jak mam negatyw? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Odkopie temat, jak poprawnie ustawic sanki zawieszenia przedniego? bardzo skomplikowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro87 1 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 (edytowane) podobno są otwory centrujące z przodu sanek Edytowane 26 Lutego 2016 przez daro87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się