predipl Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Witam pozsiadam napęd quattro i mam dziwny problem mianowicie gdy wrzucam 1wszy bieg i piszcze szybciej sprzęgło jakby był wyczuwalny luz na moście (takie zerwanie) podobnie przy zmianie biegu, następnie : przy prędkości około 70 km/h słychać jakby wpdadał wał w wibracje czy coś takiego. z góry dzieki za pomoc
Kowicz Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Mam to samo po zmianie programu. Idzie spora moc na tył i wał wpada w wibracje. Podobnie było w poprzedniej 2.8 jak gość mi sprowadził i pomogła wymiana podpory wału a przynajmniej tak mi powiedział.
create2fight Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 hehe widze ze podnoszenie mocy zle wpłya na napedy ja mam to samo pomiedzy70a 80 km/h wibracje jakies takie dziwne ile kosztuje łozysko podpory walu??
predipl Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 no ja rowniez mam wibracje miedzy 70 a 80 km/h
Norbi Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Moc autka nie ma nic do drgań wału panowie, to podzespół o niewiarygodnej wręcz trwałości. Jeżeli występują drgania to szukać przyczyn należy w podporze wału, tylnego dyfra. Jeżeli czuć szarpnięcia przy zmianach biegów, to sprawdzić należy przeguby, wałki(półosie) które wchodzą w przegub, potrafią się wyrobić na zebach, nastepnie łaczenie wału, czy nie jest mocno wyrobione. Dyfer i skrzynia przy tym przebiegu nie mają prawa jęknąć nawet.
Kowicz Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 U mnie drgania zaczęły występować po programie, wcześniej tego nie miałem więc moc ma coś tu do gadania. Zapewne przy większej mocy są większe naprężenia i dlatego bardziej to czuć. Tak czy siak Norbi ma rację. Jak wibruje to pewnie podpora wału a jak stuka to wewnętrzne przeguby. Norbi - czy to Ty wymieniłeś całe tylnie zawieszenie żeby wyeliminować te stuki??
Norbi Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 W poszukiwaniu przyczyny wymieniłem... dyfer, łączenia wału ,podpore wału, podporę dyfra i obie półosie i to w końcu pomogło.Uderzenia były spowodowane też lużną śrubą od łapy skrzyni biegów
vipkwiecien Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 no no Norbi widze ze kasiasty jestes skoro takich metod poszukiwań użyłeś :decayed:
Norbi Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Aaaa no i ostatnio wymieniłem niewymienialną podpore wału w S4 występuje tylko z wałem w komplecie, ale troche kombinatorstwa i sie udało :> W poporzednim poscie się walnąłem, bo wtedy nie wymieniałem podpory wału
Adam.S Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 Witam mam podobny problem tylko, że w automacie. Mianowicie przy ruszaniu na skręconych kołach czuć delikatne wibracje nie jest to uciążliwe, ale trochę irytujące za wszelkie sugestie będę wdzięczny.
vipkwiecien Opublikowano 17 Grudnia 2008 Opublikowano 17 Grudnia 2008 jak na skreconych kolach to moze przeguby na przodzie???
?awa Opublikowano 18 Grudnia 2008 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Norbi Czy jak wymieniałeś te wszystkie elementy (zanim wymieniłeś tylne półosie), czy czułeś jakąś poprawę w zachowaniu przeniesienia napędu? Pozdrowienia
Norbi Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Naprawdę niewielką. Wciąż było nie tak.
Marek12 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Witam mam podobny problem tylko, że w automacie. Mianowicie przy ruszaniu na skręconych kołach czuć delikatne wibracje nie jest to uciążliwe, ale trochę irytujące za wszelkie sugestie będę wdzięczny. Jak ruszasz i zaczyna lekko wibrować kierownicą podczas skręcania to objawy układu kierowniczego i z reguły wróżą rychłe problemy z pompą albo maglownicą! Przejrzyj dział "Układ kierowniczy" tam się dowiesz więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się