Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Dziwne zachowanie QUATTRO


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam pozsiadam napęd quattro i mam dziwny problem mianowicie gdy wrzucam 1wszy bieg i piszcze szybciej sprzęgło jakby był wyczuwalny luz na moście (takie zerwanie) podobnie przy zmianie biegu, następnie : przy prędkości około 70 km/h słychać jakby wpdadał wał w wibracje czy coś takiego. z góry dzieki za pomoc

Opublikowano

Mam to samo po zmianie programu.

Idzie spora moc na tył i wał wpada w wibracje. Podobnie było w poprzedniej 2.8 jak gość mi sprowadził i pomogła wymiana podpory wału a przynajmniej tak mi powiedział.

Opublikowano

Moc autka nie ma nic do drgań wału panowie, to podzespół o niewiarygodnej wręcz trwałości. Jeżeli występują drgania to szukać przyczyn należy w podporze wału, tylnego dyfra. Jeżeli czuć szarpnięcia przy zmianach biegów, to sprawdzić należy przeguby, wałki(półosie) które wchodzą w przegub, potrafią się wyrobić na zebach, nastepnie łaczenie wału, czy nie jest mocno wyrobione. Dyfer i skrzynia przy tym przebiegu nie mają prawa jęknąć nawet.

Opublikowano

U mnie drgania zaczęły występować po programie, wcześniej tego nie miałem więc moc ma coś tu do gadania. Zapewne przy większej mocy są większe naprężenia i dlatego bardziej to czuć.

Tak czy siak Norbi ma rację.

Jak wibruje to pewnie podpora wału a jak stuka to wewnętrzne przeguby.

Norbi - czy to Ty wymieniłeś całe tylnie zawieszenie żeby wyeliminować te stuki??

Opublikowano

W poszukiwaniu przyczyny wymieniłem... dyfer, łączenia wału ,podpore wału, podporę dyfra i obie półosie i to w końcu pomogło.Uderzenia były spowodowane też lużną śrubą od łapy skrzyni biegów :)

Opublikowano

Aaaa no i ostatnio wymieniłem niewymienialną podpore wału :decayed: w S4 występuje tylko z wałem w komplecie, ale troche kombinatorstwa i sie udało :> W poporzednim poscie się walnąłem, bo wtedy nie wymieniałem podpory wału

Opublikowano

Witam mam podobny problem tylko, że w automacie. Mianowicie przy ruszaniu na skręconych kołach czuć delikatne wibracje nie jest to uciążliwe, ale trochę irytujące za wszelkie sugestie będę wdzięczny.

Opublikowano

Norbi

Czy jak wymieniałeś te wszystkie elementy (zanim wymieniłeś tylne półosie), czy czułeś jakąś poprawę w zachowaniu przeniesienia napędu?

Pozdrowienia :good:

Opublikowano

Naprawdę niewielką. Wciąż było nie tak.

Opublikowano

Witam mam podobny problem tylko, że w automacie. Mianowicie przy ruszaniu na skręconych kołach czuć delikatne wibracje nie jest to uciążliwe, ale trochę irytujące za wszelkie sugestie będę wdzięczny.

Jak ruszasz i zaczyna lekko wibrować kierownicą podczas skręcania to objawy układu kierowniczego i z reguły wróżą rychłe problemy z pompą albo maglownicą! Przejrzyj dział "Układ kierowniczy" tam się dowiesz więcej. :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...