Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mechanizm rozdzadu, paski, napinacze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zakupiłem Audi A4 z silnikiem ARG i aby przygotować auto dla siebie chce wymienić rozrzad, paski, rolki i tak dalej. Do tej pory miałem audi 80 gdzie budowa mechanizmów była nieskomplikowana i nie przysparzała problemów. Teraz pytanie do Was drodzy klubowicze:

Czy w mechanizmie rozrzadu wymieniać coś jeszcze procz?:

-pasek rozrzadu

-rolka napinacza

- napinacz hydrauliczny

- mała roleczka

Czy w mechanizmie osprzetu wymieniac cos jeszcze procz?:

-pompa wody

- pasek długi (napedza pompe wody, wisko i chyba cos jeszcze)

- krotki pasek klinowy do napedy pompy wspomagania (chyba)

- rolka napinajaca długi pasek

- krotki pasek wielorowkowy do napedu klimy

- rolka przy sprezarce klimy?

To wszystko czy pominełem coś?

Jakie formy polecacie?

Contitech, powergrip

Rolka?

skf, ina

Opublikowano

Rozrząd dobrze napisałeś.

Osprzęt, żeby było bardziej precyzyjnie to:

- pasek wieloklinowy do alternatora, pompy wspomagania i wisko

- napinacz paska wieloklinowy

- pasek klinowy do napędu pompy wody

- pasek wieloklinowy do klimy

- napinacz paska klimy

Przy okazji zmian wymień płyn chłodzący G12 (koncentrat + woda destylowana 6l)

Producentów to polecam paski - Gates, napinacze - INA, pompa wody - Ruville.

Opublikowano

Co do producentów dodam od siebie.

Paski - Contitech (nie daj się namówić na BOSCH-a)

Rolki, napinacze - SKF

Pompa wody - SKF, DOLZ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...